Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58402)
Dahlia Mustavaara
Täällä voidaan erittäin huonosti! Minä myös tilasin kartanon remontin viimeistelyn, mutta he eivät suostuneet tekemään yhtään mitään! Roskasarjan tapaista!
Seksi Ainon kanssa olisi varmaankin... Kerro Sinä? 😍
Kuka tai mikä on hom*hullu?
Dahlia Mustavaara
Ja kyllähän sä hyvin onnistuit, ainoastaan yksi henkilöhahmo on järjen ääni, eli minä!
Mitähän kuuluu sille Karin urean polttamalle sohvalle siellä rasvarassaamossa?
Dahlia Mustavaara
No mutta, täällähän tapaa surkeita hahmoja! Ei ollut mitään tekemistä niin päätin tulla purkamaan jotain kevytrakenteista ja vanerista rakennusalan murhaa!
Vierailija kirjoitti:
Mitähän kuuluu sille Karin urean polttamalle sohvalle siellä rasvarassaamossa?
Dahlia Mustavaara
Saisi joutaa suorinta tietä minun tilaamani jäteauton perään!
Dahlia Mustavaara
Pupu, kärräisitkö Karin sohvan pois täältä! Tähän tulee kartanon autotalli!
Dahlia Mustavaara
Mä olen vain hetken poissa ja täällä ollaan ehditty pilaamaan koko sarja! Lähdemmekö jo sinne yhtiölle, ehkä siellä tarjotaan osakekauppa jos toinenkin!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon ketjussakin riittää ohitettavaa kun heti aamusta paskan analysoijat valtaavat ketjun. Jaksetaan jankuttaa mitäänsanomattomista hahmoista ja käänteistä. Täysin paska viikko oli jälleen. Axelsson Companyn sihteerin näkyminen oli paras kohtaus ja kun oli jotain dialogiakin vähän enemmän. Ullan kohtaus liittyi Kariin ja Sallaan joita en voi sietää. Rasittava akka ja kaljaa kittaava juntti. Paskaa tässä sarjassa riittää viikkokaupalla. Ihan kuin Noelin ja Danielan pettämisjutussa olisi jotain uutta, samaa paskaa käytetään miljoonaan kertaan 🤣🤣🤣
No luulitko, että kukaan jaksoi luka sunkaan paska-analyysiä yhtä riviä pidemmälle 🤣🤣🤣
Ainakin minulla on oikeat standardit kohdallaan kun en jaksa tätä paskaa kelaamatta katsoa. Käsikirjoittajat pitävät katsojia tyhmänä ja vain ty
Sepä auta yhtään, että täällä itketään aamusta iltaan sarjan surkeudesta ja paskuudesta. Laita se palaute tuotannolle, jos haluat muutosta. Tai mene nyrkkeilysalille, liimaa siihen sarjan logo ja ala mäiskiä, jotta olosi helpottuu. Valivalivali. Järjen köyhyyttä valittaa täällä kuuroille korville.
MOT:ssä Jasminin että Miki Liukkosen tarinat. Mielenterveydestä, avunsaannin vaikeudesta ja siihen että päätyivät itsemurhaan.
Vierailija kirjoitti:
Ainolla aika muodokkaat kassit 😋
Kassit tarkoittaa kiveksiä. Onko Ainolla sellaiset? Intersukupuolinen hahmo?
Mulla kävi Joanna sääliksi siinä lopussa, kun Mira viettiin hoitoon ja toivottavasti tämä tarina saa vielä onnellisen lopun jos Joannan ja Miran näyttelijät jatkavat vielä sarjassa
Jutta Korhonen
Nyt Dahlia se suu kiinni! Olet pahempi kuin Salla!
Tuotanto ei ota palautetta vastaan. Ne vaan naureskelee siellä ja kiusaa katsojia.
Dahlia Mustavaara
Kartanon remontti on vihdoinkin valmis. Pääsen muuttamaan tästä läävästä.
Fergie
How come every time you come around, my London, London Bridge wanna go down, like London, London, London. Wanna go down like London, London, London. Be going down like.
Mua huvittaa miten nopeasti Viola haukkuu muita hulluiksi kuten Miraa, kun se oma ukki on entinen psykopaatti kipnaappa ja sitten vielä itkee lopuksi, kun mira on poissa eli hoidossa
Vierailija kirjoitti:
MOT:ssä Jasminin että Miki Liukkosen tarinat. Mielenterveydestä, avunsaannin vaikeudesta ja siihen että päätyivät itsemurhaan.
Surullista oli nähdä kuinka huonossa kunnossa Jasminin mielenterveys oli ja miten ei saanut apua 😢
Dahlia Mustavaara
Mä jouduin yksin purkamaan lavasteita, se oli hirvittävää, käsikirjoittajat olivat töykeitä! Tiesitkö että roskasarjassa kirjoitetaan vain toisista roskasarjoista kopioituja käänteitä, puhumattakaan roska-auton kuljettajasta, hänen stereot pauhasi kuin aineissa olevan narkin!