Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58402)
No niin homohullu, Noelin ja Danielan pano on tulossa! Ota lapsesi television ääreen niin saat näyttää heille kunnon heteroseksiä!
Rantabaari kommentit ja valitukset pilaa tämän ketjun!
Dahlia Mustavaara
Kissan villat! Mahtaako teillä olla edes pätevyyttä tuohon käsikirjoittamiseen? Siinä tapauksessa roskasarjan tuotanto on vajonnut syvälle vai eikö Seiliksestäkään ole mihinkään!?
Jos sinulla on isot tissit ja mumiseva epäselvä puhe, olet luultavasti kuuma kamaa tässä sarjassa.
Vierailija kirjoitti:
Rantabaari kommentit ja valitukset pilaa tämän ketjun!
Surkea sarja ja siitä spekulointi pilaa ketjun.
Rantabaari on paljon parempi sarja. Sen jaksoja ei tarvitse kelailla, eikä haukkua laatua.
SANNA SEPPONEN HALUAA PALATA.
Vierailija kirjoitti:
Rantabaari on paljon parempi sarja. Sen jaksoja ei tarvitse kelailla, eikä haukkua laatua.
Yhtä ärsyttävät hahmot.
Dahlia Mustavaara
Tämä käsikirjoittaja tässä, on älykääpiö ja Seiliksen johdossa siipeilevä loinen!
Toivottavasti yksinäisellä spekuloijalla on parempi päivä. 💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtä ärsyttävät hahmot.
Miksi en sitten kelaile niiden kohtauksia ohi, jos ne on yhtä ärsyttäviä sinun mielestäsi?
Laura Kiviranta
Mä en ole hullu! Spekuloija on elossa! Siis minkä takia te ette suostu uskomaan mua?
Roolipelaaja
Aina kun spekuloija määräilee, mun roolipelini notkahtaa. Roolipeli roolipeli, notkahtaa. Roolipeli roolipeli, notkahdetaanko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtä ärsyttävät hahmot.
Miksi en sitten kelaile niiden kohtauksia ohi, jos ne on yhtä ärsyttäviä sinun mielestäsi?
Ehkä pidät toisenlaisesta ärsyttävyydestä?
Dahlian kohtaukset on kultaa ja kaikki muu silkkaa roskaa. Siksi kartanon remontilla voisi korvata surkeat käänteet. Remontointi on varmasti viihdyttävämpää kuin kolmiodraamat vaikkei rouvaa näkyisi jokaisessa kohtauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtä ärsyttävät hahmot.
Ehkä pidät toisenlaisesta ärsyttävyydestä?
Se ei vain yksinkertaisesti ärsytä, toisin kuin Sallan kimittäminen ja Kajandereiden tylsyys.
Inka-Liina
Kartanon remonttia katseltiin, Salkkarit pilalla on vain. Ei Seilis parempaan pystykään, en irti paremmasta päästää vois, en-en, en-en, niin!
Dahlia Mustavaara
Tuotannolla viiraa pahemman kerran, lentää nyt jonkun surkean kirjoittajaparan perään!
Surkea sarja ansaitsee tulla Karin vessasta vetämäksi!
Dahlia Mustavaara
Kuka on vastuussa siitä että minä joudun asumaan Gunnarin kanssa, saastaisessa sviitissä!?