Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58406)
Dahlia Mustavaara
Minulla on sellainen pieni huvila. Vähän keskustan ulkopuolella, jatkuvassa remontissa!
Kallen ruuan laittokin olisi aikataulullisesti mahdoton, koska Ismo lähti jo edellisellä viikolla saunaan. Yhtäkkiä Kalle ilmaantuu että voisi tehdä ruokaa ja laittaa Musakaa, jonka valmistus on pari tuntia. Sekö on tulen nopeasti kotiin ja Ismoko jaksaisi saunotella ja viettää Taalasmaan Kartsan kanssa monta tuntia? :D
Jutta Korhonen
Kun saavun klubille niin muut väistäkää. Eihän mun pidä täällä jonottaa. V.I.P. koska oon niin loistava. Mä olen Jutta ja sä oot ihana. Nyt kaikki tytöt tänne tulkaa. Selätysten pyöritetään peppua. Oon kunnon nainen mut tanssin kuin hu or a. Vi tun sama nyt jatketaan.
Aina kun sä lähelle tuut mun naiseuteni notkahtaa. Naiseus naiseus, notkahtaa. Naiseus naiseus, notkahdetaanko?
Dahlia Mustavaara
Voi pikku-Seilis, siirryhän nyt että mä pääsen katsomaan kartanoani, hus!
Kuka ne Pihlajasadut kirjoitti? Olivat todella hauskoja ja dialogi värikästä.
Vierailija wrote:
Eikös samat kirjoittajat? Se niissä ärsytti että samat lavasteet, esim Salinit Camillan asunnossa ei sopinut ja vielä puhuttiin että Jukka olisi suunnitellut sen.
Dahlia Mustavaara
Tuntuu kuin nykyisi rosk*väkeä silmässä, onko se tässä sarjassa normaalia?
Ai täällä onkin suljetun osaston kokoontuminen. No eipä mulla sitten muuta. Jatkaa ihmeessä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Eikös samat kirjoittajat? Se niissä ärsytti että samat lavasteet, esim Salinit Camillan asunnossa ei sopinut ja vielä puhuttiin että Jukka olisi suunnitellut sen.
Salinien jakso naurattaa vieläkin😁
Olisi hauska nähdä kun Kalle ja Sampo esittäisi sänky kohtauksessa "miekkailua". Kuulemma suosittua pelleilyä homposteilla (pakko käyttää tätä termiä kun h alkuinen vie heti tarkastukseen) joka voisi sitten päättyä frottaamiseen. Kai sen voi jotenkin takaapäin kuvata.
Onks Kalle ja Sampo koko loman siellä huoneessa ja käyvät syömässä kuunnellen Ismon kitinää kun ei saa läskisoosia.
Henrikin seksikkäät briefsit.
Surkean sarjan on loputtava ja paremman tultava tilalle!!
Surkeat ennakot ja kelattavaa varmaan riittää, huoh!
Mustavaara-sarja täytynee alkaa. Kartanon remonttia näkyy heti ensimmäisessa jaksossa.
Jaksossa Nais, Joonatan. Miksi kuvassa on seisomassa jöpötyömässä Lasse, Aino ja Miki mutta missä on Daniela? Jääkö Daniela nyt mystisesti pois Amandasta? Onko toi jaksokuvan juttu joku Sallan komentopuhuttelu?
Huoh, ei kiinnosta surkeat hahmot, huoh.
Mirkku Mattila
Amanda Rödbergin haamu on mukana majatalon tulipalossa. Teemme erittäin hyvää yhteistyötä!
Ulla Taalasmaa
Kristallipallosta näkyy kuinka Amanda ja Tyyne harrastivat seksiä majatalossa 50-luvulla!
Dahlia Mustavaara
Mä arvasin että sä olet täällä kumisevien portaiden purkamisessa!