Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58482)
Raimo Grönberg Mustavaarasta: "Minä olen Gunnar ja Antti Seppä on Lennart, Gunnarin kolmas veli!"
Jutta Korhonen
Mä voin antaa haastattelun siihen Dahlian dokumenttiin. Pitäähän siinä edes olla yksi joka kertoo totuuden.
Pauliina
Mitä te kyttäätte mun kommentteja? Teilläkö sitten on hyvät jutut? Ihme kyyliä.
Siis häh, LÄHTÖ ON TÄNÄÄN???
Mitä noi sitten tekee tuolla eikä pakkaamassa????
Koska Miki on Pussy, niin jonkun pitää panna häntä kunnolla perseeseen.
On toi Rami Markkanen joku tuttu tolle Öllille, koska Ölli meni piiloon Matiaksen selän taakse.
Susu Honkanen
On se kumma kun ei saa itsemurhaa tehdä rauhassa.
Jaana Saarinen Mustavaara-sarjasta: "Tämä oli hirveän mielenkiintoinen produktio, etten voinut kieltäytyä!"
Olli on Ramin kummipoika. 😂 Tässä on mahdollisuuksia vaikka mihin. Ehkä Miki käy käsiksi Olliin ja Rami tulee paikalle? Tai Susu ja Rami yllättää Lailan ja Ollin panemassa?
Vierailija wrote:
On toi Rami Markkanen joku tuttu tolle Öllille, koska Ölli meni piiloon Matiaksen selän taakse.
Oikeasti taisi vain kumartua juomaan mehua/limuansa, mutta en yllättyisi yhteydestä.
Jasper Pääkkönen palaa Mustavaara-sarjaan: "Nyt on huipputuotanto Salkkariporukalta!"
Eva Tamminen
Pitäskö ryhtyy au pairiksi? Niillähän on helppoa, ne vaan bilettää. Ois kyllä kiinnostanu mennä mukaan sille au pairit panemassa kaudelle.
Nora Rinne muistelee Camillan ja Maaritin välejä: "Jotain vanhoja juttuja siellä on!"
Salkkarit päättyy Axelsson Companyn tuhoon - Varo juonipaljastuksia!
Miksi ihmeessä nähdään vaivaa lähteä pidemmälle kuvaamaan jos on vain yksi takauma.
Esko Kovero jää tauolle kun Salkkarit loppuu: "Ismo jää sinne Pihlajakadun maailmaan"
Pauliina
Miehet on sikoja! Kenenkään mies ei oo täydellinen!