Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58486)
Rantabaarin lavasteiden paikalle voisi laittaa Herukkageelin. Sinistä ja punaista valoa eri puolella. Strippipuolella on punaiset valot ja baaritiski.
Vierailija wrote:
Noelin pitää päästä homokohtaukseen!!!
Noel homoili Pihlajasadussa.
Ismo on kuin visvasyylä persereiän ympärillä! 😡
Koneen konttori on uusi kuvauspaikka! - Dahlia vastaanottaa kansainvälisiä vieraita konttorille turvamiesten saattelemana
Ite oon pettynyt, että jotkut teinit muuttivat Elinan asuntoon. Ulla olisi varmasti antanut sen vuokralle Kallelle ja Sampolle, mutta ei teinien jutut piti saada.
Vierailija wrote:
Ite oon pettynyt, että jotkut teinit muuttivat Elinan asuntoon. Ulla olisi varmasti antanut sen vuokralle Kallelle ja Sampolle, mutta ei teinien jutut piti saada.
Dahlian kartanon lavastetta siihen olisi voinut rakentaa.
Asunto hommaan lisätäkseni, että varmaan sekin paljastuu kun Susu tulee paikalle ja yllättää Lailan sängystä sen Ollin kanssa xD Jos Elina luvannut Susulle majapaikan.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mielummin aikuisille ihmisille omat kodit kuin kartano. Kallen lisäksi Kari sekä Lindakin asuu kolmessa polvessa. Oikeastaan neljässä jos lasketaan Aaro, Linda, Viola ja Ilo.
Vierailija wrote:
Koneen konttori on uusi kuvauspaikka! - Dahlia vastaanottaa kansainvälisiä vieraita konttorille turvamiesten saattelemana
Saga Korkiakoski
Minä pääsen hyödyntämään erinomaista englannin kielen taitoani ihan kasvotusten. Yleensä minulla on pitkiä etäpalavereja ulkomaan yhteistyökumppanien kanssa.
Jos visvasyylästä eroon pääseminen on vaikeaa niin se on myös Ismo Laitelasta! 💩
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mielummin aikuisille ihmisille omat kodit kuin kartano. Kallen lisäksi Kari sekä Lindakin asuu kolmessa polvessa. Oikeastaan neljässä jos lasketaan Aaro, Linda, Viola ja Ilo.
Dahlia on ollut liian kauan ilman kartanoa. Ei kiinnosta mumisevat teinit ja perheet.
Vierailija wrote:
Jos visvasyylästä eroon pääseminen on vaikeaa niin se on myös Ismo Laitelasta! 💩
Sviitistä pääseminen on myös!
TGS sarjan uusia jaksonimiä:
21: JP saa Henrikin laukeamaan
22: Eva ei jaksa kuunnella Nellan moralisointia
23: Kallen itsehillintä pettää ikävin seurauksin
24: Noel rikkoo yhtiön sääntöjä
25: Huolia panokaverista
26: Ismo ja Aaro jakavat salaisuuden, joka uhkaa muuttaa heidän elämänsä pysyvästi
27: Tamaran ihanimmat fantasiat ovat käymässä toteen
28: Evan unelmatreffit saavat märän lopun
29: Henrik nieleksii JP:tään
30: Jutta yllättää kaikki
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Anni takaisin niin elävät viidessä polvessa!
Onhan tää nyt aivan perseestä keskustella, kun jokainen realistinen kommentti saa peukkuja alas ja sitten kaikki läpät paljon ylös. Joo ei pitäis valittaa mutta menee vähemmästkin mielenkiinto.
Ennen rakastin Dahliaa mutta alkanut keskusteluiden perusteella ärsyttämään. Kun tykkään Kallestakin ja haluaisin sille oman kodin eikä pelkkää Dahlia on sarjan ainoa joka ansaitsee kaikki hyvät.
Vierailija wrote:
Asunto hommaan lisätäkseni, että varmaan sekin paljastuu kun Susu tulee paikalle ja yllättää Lailan sängystä sen Ollin kanssa xD Jos Elina luvannut Susulle majapaikan.
Susu ja Rami voivat yllättää yhdessä. Susu sanoo "Laila!" Rami huutaa "Olli!" Susu kysyy "kuka tää poika on?" Rami vastaa "se on mun kummipoikani. Mut kukaa tää tyttö on?" Susu toteaa "No mun tyttäreni! Siis mitä tää on?"
Mustavaara-musikaalissa Saga Korkiakoski on iskelmätähti: "Muun muassa miljoona euroa ja pörssikurssit nousuun, firman venähtäneet pikkujoulut on keskiössä"
Salattujen elämien ulkolavaste ilkivallankohteena, tuotanto ahdistuksessa - "tämä voi tietää sarjan loppua"