Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58467)
https://youtu.be/9I24vNoQ904?si=3Ntb65tWrq6Um3SM
Aki vetää vanhaa kotkaa linssiin. Akin kuvioita on selvästi myöhemmin yritetty huonolla menestyksellä sovittaa Sampon hahmoon.
Tälläisen Aki Petteri Nikkisen minä muistan enkä mitään pörssiyhtiön johtajaa 😂
Onko Kristiinan näyttelijä oikeasti syntynyt 1975? Yhden sivuston mukaan kyllä. Kallen näyttelijähän on 1979...
Tulisko jaksokuvia huomenna tai ylihuomenna?
Vierailija wrote:
Onko Kristiinan näyttelijä oikeasti syntynyt 1975? Yhden sivuston mukaan kyllä. Kallen näyttelijähän on 1979...
Itse olen luullut, että 10 vuotta olisi ikäeroa vaik sekin olisi liian vähän äidiksi ja pojaksi.
Vierailija wrote:
Tulisko jaksokuvia huomenna tai ylihuomenna?
Toivottavasti. C Moressa näkyi Ainoa ja Hania. Heistä tulee kimppa-asumisessa ystävät?
Kuinka Joanna yhtäkkiä onkin kylmä, kun itse käynyt tässä lähiaikoina tallelokerossa hipelöimässä vauvaan liittyviä asioita. Se koru muuten varmaan on siltä mieheltä. Eiköhän Joannan poikaystävä ole ollut se isä tai ihastuminen. Valitettavasti melkein jokaisessa raiskauksessa tekijä on tuttu kuin tuntematon.
Huoh. Mä ilmiannan tämän p skan.
Onko muuten Miran kulmakarvat ohentuneet?
Vierailija wrote:
Selvästi nyppinyt ohuiksi. Edelliset olivat luonnolliset omat kulmakarvat. Sellaiset oli trendinä ja Olga muutenkin vaihtelee tyylejä joten selvästi halunnut vaihtaa.
Muistaako kukaan kun Ulla rökitti Eeva Harakkaa barbaarissa. Ne oli hyviä aikoja!
Kiinnostaa ensi viikolta, että mihin tuo Sampon kreikkalainen kipulikeitto liittyy :D
Vierailija wrote:
On. Alussa Olga tuntui oikein pörhöönnyttävän niitä kulmakarvojaan mutta nyt näyttää tosi ohuelta aikaisempaan verrattuna.
Että toi Nella on lapsellinen ja ärsyttävä. "Pappa hiljaa!" 🙄
Edellisessä jaksossa Miran kulmakarvat olivat vielä entisellään. Tosin Miran hiukset ovat tänään olleet hieman erilaiset.
Ulla Taalasmaa
Voi sitä Miraa. Äiti tuollainen kylmä sydäminen hirviö. Sääliks käy.
Eva Tamminen
Nyt Nella loppu se kiukuttelu! Asia vaan on niin että mä olen parempi pano ku sä! Hyväksy se! Kuuntele äitiäs!
Turha yrittää tuotannon mielistellä että Oonaa on alettu mainitsemaan. Ei riitä!
Nella suuttuu turhasta ja loukkaantuu loukkaantumisen ilosta.
Seela Sellakin voisi olla jopa äidin roolissa jos on sarjassa yli 80v ja Dahlia olisi 70v.