Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Nella tuotti Eetulle pettymyksen. Sellanen se mun tytär on. Muhun voi aina luottaa.
Meillä oli tissit paljaana Jennin kanssa saunassa. Jalat oli vaan suojana. Voi niitä aikoja.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Nellalla ei ollut tissit paljaana?!?
Koska Salkkareissa ei näytetä tissejä. Olisi muuten pitänyt olla kaulaan asti vuorautuneena peittoon.
Olen harmissani, ettei pojasta tule Richard Gunnar Mustavaara...
Tuo peittopano oli kyllä niin turha. Eikö olisi riittänyt tuo toinen kohtaus? Olisi ollut edes seinäpano.
Joanna on kuuma!!!! Hyvä perä ja tissit !!!!
Eva ja Gunnar yhteen! Alssi-Gunssin käsittelyyn niin saadaan lapsi Gunssille.
Panot herättää aina ketjun nähtävästi eloon. Ensi viikolla Karin ja Lasse, kai. 😅
Mua alkaa riepoo tämä epätasa-arvoista ja ultra-feminismi. Sarjassa miehet joutuu olemaan tissit paljaana mutta naisia tuskin näytetään edes rintaliiveissä 😡
Joannaa ja Lindaa yhdistää myös se, että molemmilla oli ennen eri nimet.
Miksi Kari haluaa pyytää anteeksi Gunnarilta. Huh huh. Pervo Pappa kun pani hänen naistaan. En ymmärrä.
Mikä Kari se tämä on? Sössö-Kari?
Tältä osin Pihlajakadulla ollaan siveellisiä. Saunassakin pyyhe suojana.
Vierailija kirjoitti:
Panot herättää aina ketjun nähtävästi eloon. Ensi viikolla Karin ja Lasse, kai. 😅
Siinäpä syy miksi panoja on edelleen. Ihmiset keskustelee siitä ja keskustelua halutaan saada aikaiseksi.
Tämän kuukauden etuna on Delismon oma nimikko kondomi! Jospa nää nyt menis paremmin kaupaksi.
Vierailija kirjoitti:
Joannaa ja Lindaa yhdistää myös se, että molemmilla oli ennen eri nimet.
Aarokin oli Arto Vanala ainakin ennen sarjan aikaa. Oli varmaan salanimi Päivin aikana. Ties mitä ennen sitäkin on tapahtunut.
Kari myös liittyi lässy miesten sarjaan. Sepusti Gunnarille: sä oot ollut jo vuosia mun ystävä. 😂 Sanoo toinen joka on nimitellyt mm. käppyrä, kääpä, lapanen, pihatonttu jne. Mihin on jäännyt Karin kaljan juonti ja ennen kaikkea, röökaaminen.
Tulisipa sellainen Salkkareiden kooste kaikista panoista.
Miksi Nellalla ei ollut tissit paljaana?!?