Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (60755)
Oli helppo teljetä se minun veljeni laitokseen. Kaikki vaan luulevat että mullakin on se pirullinen muistisairaus.
Miiakin olisi voinut palata sen typerän Kirsin sijaan. Senkus olisivat keksineet jonkin selityksen.
Salkkareissa tasaisin väliajoin kuolee joku. Välillä parempikin hahmo. Kuolema ei ole varmaa. Muuta kuin hahmon poistuminen taitaa olla aika selvä homma.
Kristiina antoi mut äitinsä hoidettavaks!
Vierailija kirjoitti:
Miiakin olisi voinut palata sen typerän Kirsin sijaan. Senkus olisivat keksineet jonkin selityksen.
Miia on sen verran ikoninen hahmo että olisi ollut todella noloa.
Piia Kumpulainen kirjoitti:
Kristiina antoi mut äitinsä hoidettavaks!
Sit meillä on jotain yhteistä!
Laura putkautti mut pari tuntia Oonan jälkeen!
Laivan uppoamisessa voisi kuolla noin puolet pois.
Minä mikään Liisa ole vaan kaksoissisko! Vähän huiputin.
Armi telkes mut hoitolaitokseen.
Täällä on Seilikselle paljon ideoita.
Me mennään Jussin kanssa naimisiin. Pyydettiin Marika kaasoksi ja Rami bestmaniksi. Eivät jostain syystä suostuneet.
Marianna voisi palata koska ruumista ei löydetty. Voisi vangita ärsyttävät hahmot ja laittaa nämä SAW elokuvien ansoihin.
Tanja katkas välit muhun, kun menin Antin kanssa sänkyyn.
Häpeällistä jos Karin ei kohtaa Dahliaa tai Ullaa. Nyt Seilis näytä mitä osaat.
Miten JP voi enää näyttää naamaansa Pihlajakadulla jos ajaa Cindyn yli? Miten peiteoperaation käy?
Mut annettiin synnytyksen jälkeen sukulaisten hoidettavaks.
Miten selitetään Eilan ja Ismon keskustelut? Oonan ja Miron kohdalla voidaan puhua vielä valehtelusta. Ehkä Ismo uskotteli Eilalle jonkun toisen naisen olevan hänen äitinsä? Tai voisiko Ismolla olla adoptioäiti?
Ilkka ei tiedä että mä oon sen toinen poika, joka on hetero!
Kyllä me tästä jotenkin selvitään.