Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (61073)
Vierailija kirjoitti:
Olkaa jo v ttu hiljaa sekopäät!!!!!
Ollaan, ollaan, älä hermostu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse sain katsottua kesällä Downton Abbeyn, vaikka onkin jo sillä tavalla vanha sarja. Siinä homohahmoa ja pahista näytellyt Rober James-Collier on kertonut roolin todennäköisesti pilanneen uransa Hollywoodissa, koska ihmiset näkevät hänet roolihahmona. Eikä osata enää nähdä naisten kanssa elokuvissa, vaikka hetero on.
Seksuaalivähemmistöjen hahmot tuntuvat eniten menevän sekaisin ja herättävän kiinnostusta. Jokaisessa instalivessa on kysytty Peteltä onko se homo, Olgalta ja Viviltä onko ne pari ja Maaritilta onko trans oikeasti.
Pönttö hei, ne on läppäviestejä🤣 ja kuinka ehdit kytätä jokaisen insta-liven? Työtön luuseri?🤣
Ei tarvi paljon mielikuvitusta käyttää että minälainen ihminen haukkuu toista näin.
Mee mutsis viekkuun niinku Aki😂
Osui ja upposi.
Kuka täysi-ikäinen katsoo jotain salkkarit insta-livejä🤣
Mistä tiedät onko kyseinen henkilö täysi-ikäinen vai ei?
Menikö tunteisiin?🤭
Sulla tais mennä kun et vastannut kysymykseen. :D
Älä yritä🤣 mee vänkää takas Harlins ketjuun.
Sori mutta en pyöri kaikissa samoissa ketjuissa kuin sinä.
On kyllä aivottomille suunnattu sarja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse sain katsottua kesällä Downton Abbeyn, vaikka onkin jo sillä tavalla vanha sarja. Siinä homohahmoa ja pahista näytellyt Rober James-Collier on kertonut roolin todennäköisesti pilanneen uransa Hollywoodissa, koska ihmiset näkevät hänet roolihahmona. Eikä osata enää nähdä naisten kanssa elokuvissa, vaikka hetero on.
Seksuaalivähemmistöjen hahmot tuntuvat eniten menevän sekaisin ja herättävän kiinnostusta. Jokaisessa instalivessa on kysytty Peteltä onko se homo, Olgalta ja Viviltä onko ne pari ja Maaritilta onko trans oikeasti.
Pönttö hei, ne on läppäviestejä🤣 ja kuinka ehdit kytätä jokaisen insta-liven? Työtön luuseri?🤣
Ei tarvi paljon mielikuvitusta käyttää että minälainen ihminen haukkuu toista näin.
Osui ja upposi.
Instaakaan ei siis käytä ketkään muut kuin teinit?
Vierailija kirjoitti:
Seksi suklaisen Ollin kanssa olisi varmaan namua. Ajatuskin kuumottaa.
... Ja olen mies 😛
Viimeinen jakso 16.11.2023!
"Salatut elämät -sarjaan palaa toivottu hahmo, kun Susu ilmestyy yllättäen takaisin suosikkiohjelman kuvioihin."
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/iloinen-yllatys-susu-palaa-salkkare…
Kuinka moni oikeasti toivoi Susun paluuta?
Kristiina, Satu, Tuula, Kalervo, Hani turhimmat ja epäuskottavimmat hahmot ever!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osui ja upposi.
Lopeta mummo jo tuo kinaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osui ja upposi.
Lopeta mummo jo tuo kinaaminen.
En ole mummo, vaan nuori aikuinen!
Sairaalan ja ulkolavasteen voisi pistää päreiksi.
Tuo herkkupoju mulle yks herkkukaakao tujauksella rommia!
Lissu Panun perässä kirjoitti:
Tuo herkkupoju mulle yks herkkukaakao tujauksella rommia!
Mä käskin sun häipyä!
Onkohan Susu nyt super bartender?
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Susu nyt super bartender?
Super rahvas se nyt ainakin on.
Hyh, hyh...