Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (61073)
Missä lie hämäräpuuhissa ne käsikirjoittajat ja lavastajat!
Se hengityskone maksoi aika paljon!
Mä ajattelin näyttää yhden viinikarahvin!
Vuoden 2014 päätösjakso oli mielestäni viimeisin jännittävä sellainen.
Tänä päivänä ei varmasti menisi enää kaupaksi kirjat samalla tavalla. Se oli aikansa suosion varjolla tehty sivutuote sarjalle. Sen sijaan joku voisi lukea vanhat kirjat johonkin Storyteliin tai BookBeatiin. Kuuntelisin mielusti. Nuorisollehan nekin oli suunnattu, kun helppolukuisia ja lyhyitä kirjoja, mutta ihan kivoja luettavia.
Seija-Liisa Eskola. Mä KU RIS TAN SUT!
Viimeinen hyvä päätösjakso oli 2020 ja 2014 jälkeen kaikki muut siinä välissä oli paskaa.
Mikä siinä kartanon remonttilavasteen rakentamisessa on niin vaikeaa?
Mun synnytys oli aito ja ihana!
Hieno ulkolavaste, hieno ulkolavaste. Mut kannattaa olla varovainen sen kanssa ettei vaan satu mitään...
Vai heiluisiko seinä kun maalitela liukuisi tai tapettia laittaisi!? 🤣
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä kartanon remonttilavasteen rakentamisessa on niin vaikeaa?
Ei mitään kun sitä ei vain haluta tehdä. Se on jo nähty että käsikirjoittajat eivät halua mennä katsojien mukaan eli jos sitä nyt hinkumalla toivotaan sitä ei ainakaan tehdä. Jotkut taitavat lukea tätäkin palstaa.
Mä ymmärrän ihan hyvin että katsojat on vihaisia teille. Eihän noita lavasteita kestä kukaan!
Barbaaria ainakin pystyivät remontoimaan Miian kuoleman aikoihin. Nyt on mahdoton tehdä Dahlialle remonttia 😡
Miksette kyselleet Äijöltä? Sehän aina vastasi faneille. Nyt toki myöhäistä kun ei ole enää töissä siellä.
Joku laittoi homoilusta Äijölle ainakin. Sen jälkeen tainnut vähentyä. Lupasi viedä asian kirjottajille.
Käsikirjoittajilla ei ole lainkaan häpyä. He eivät arvosta meitä!
Heh heh, mä käyn heittämässä mällit lavasteiden päälle! 😜
Tätä sarjaa ei kestä selvinpäin!
Milloin viimeksi on synnytetty sairaalassa?