Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stressaava elämäntilanne

Vierailija
15.05.2026 |

Ollaan nyt muutama kk eletty vähän kuormittuneessa tilanteessa, jossa erilaiset sosiaaliset, ammatilliset ja taloudelliset seikat ovat päässeet kasaantumaan. Lopputuloksena jatkuva kiire, unen puute ja ärtynyt olotila. Vaimo reagoi pariin aloitteeseen aika negatiivisesti, joten annoin hänelle omaa tilaa, ja purin paineet omin käsin. Itselläkään ei halut olleet aivan tapissa stressin vuoksi.

Olen jättänyt aloitteen tekemisen vaimon huoleksi, kun hän tuntuu olevan siihen valmis. Ja huomasin, että seksiä on ollut viimeksi helmikuussa. Olen periaatteessa ihan tyytyväinen näinkin, harrastan sooloseksiä itsekseni katsoen mieluista viihdettä, ja hän ei tee mitään. Mietin, että onko jotenkin huono tilanne? Onko vastaavia kokemuksia muilla? Eli siis haluja kyllä on erityisesti näin keväällä, mutta vaimoa ei tunnu kiinnostavan. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Kannattaa yrittää etsiä ratkaisuja niihin stressin aiheuttajiin.

Vierailija
2/5 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko ajan etsitään tietysti, ja tilanne korjaantuu jossain vaiheessa. Seksi on ainoastaan yksi osa-alue, johon tämä heijastuu, krooninen stressi ei ole terveellistä kenellekään. 

Mietin vaan tuon seksielämän kannalta, että menettääkö siinä kauheasti, jos sitä ei yhteisesti ole? Kun alkanut tuntua siltä, että vaimo ei hommasta niin välitä, ja on tehnyt lähinnä minun takiani. Mikä ihmeen pakko panna parisuhteessa kun oma käsi ajaa saman asian?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko ajan etsitään tietysti, ja tilanne korjaantuu jossain vaiheessa. Seksi on ainoastaan yksi osa-alue, johon tämä heijastuu, krooninen stressi ei ole terveellistä kenellekään. 

Mietin vaan tuon seksielämän kannalta, että menettääkö siinä kauheasti, jos sitä ei yhteisesti ole? Kun alkanut tuntua siltä, että vaimo ei hommasta niin välitä, ja on tehnyt lähinnä minun takiani. Mikä ihmeen pakko panna parisuhteessa kun oma käsi ajaa saman asian?

Ei teidän ole pakko, jos olette muuten tyytyväisiä. Oletteko?

Vierailija
4/5 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tein joskus vain miehen takia. Sikäli kyllä eri tilanne, että haluan, mutta en kyllä halua sellaista mitä mieheni pitää hyvänä seksinä. Nykyään kun tavallaan seksittömyyttä on takana jo useampi vuosi niin ihan hyvin tämä menee. Asia tuntuu vaivaavan minua enemmän kuin miestäni. En ole täysin uskollisena pysynyt ja olen siitäkin häntä varoittanut jo yli vuoden ajan etukäteen ennen kuin mitään tapahtunut. Fyysisesti en muiden kanssa etene seksiin asti, mutta kaipaan huomiota ja flirttiä ja kun sitä ei kotona saa vaan olisi vain munantyydytystä tiedossa, niin....

Vierailija
5/5 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kukaan pakota paneskelemaan, jos ei naposta.

Meillä ongelma on se, että itseäni kiinnostaa ja vaimoa ei. Ei edes ole erityisen stressaava tilanne. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme