Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (61131)
Minä nappaan Lassen ja Dahlia vie Aaron! Meillä on planen niiden nuorien syöjättärien varalle.
Karin Ekholm kirjoitti:
Minä nappaan Lassen ja Dahlia vie Aaron! Meillä on planen niiden nuorien syöjättärien varalle.
Minä en kyllä ymmärrä mitä sinä näet siinä herra majuri Sievisessä, mutta kunhan minä saan Aaron!
Mä Marinoin ja Karin Karinoi!
Oliko tuotannon trollausta vai oikeastiko puhelimissa on niin surkeat käännökset. Puhelinta oltiin sammuttamassa ja siinä oli vaihtoehdot "shutdown" ja "uudistisyntynyt" :D
Koska Dahlian kartanon kokki tulee ja marinoi viiriäisiä Dahlian illallispöytään?
Oli sekin hetki kun woke Nella marisi papalleen, että Kristian ei pane sitä. 😂
Surkean sarjan loppu on lähellä.
Gunnar Raimo MTV3 Olavi Virta leffassa
Koska saatais se Sulka-elokuva Areenaan jossa on Inkeri ja Maija?
Dahlia Mustavaara kirjoitti:
Minä tiedän että Aaro ajattelee vain minua sen Rajalan seurassa!
Arvaa mitä se ajattelee. Sitä, että onpas Rajala paljon kuumempi kuin se korppikotka! XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elinan ja Noelin panemista ei näytetty siksi koska ne ovat yli-ikäisiä. Kallen ja Sampon panemisella olisi oikein hekumoitu, ehkä myös Evan ja Kristianin.
Noelin panoja on näytetty. Ajattelin että Innan raskauden takia ei näytetty mitään.
No ei sitä Elinaa olisi niin paljon tarvinnut näyttää, lähikuvat Noelin seksikkäistä liikkeistä olisivat riittäneet.
Jutta Korhonen kirjoitti:
Dahlia Mustavaara kirjoitti:
Minä tiedän että Aaro ajattelee vain minua sen Rajalan seurassa!
Arvaa mitä se ajattelee. Sitä, että onpas Rajala paljon kuumempi kuin se korppikotka! XD
Voithan sinä ajatella mitä haluat, mutta kyllä minä oman viehätysvoimani tiedän.
Oi että, pane mua Aaro! Mä lähetän tästä videon Dahlialle. Aaahhh!
Käsikirjoittajat luulevat että Katja ja Syväri on unohdettu ja Susun kuvio on siten uusi. Väärässä olivat jälleen kerran. Huonoa työtä.
Mitä hävytöntä materiaalia se lattea poliisinainen minulle lähetti!?
Vierailija kirjoitti:
Käsikirjoittajat luulevat että Katja ja Syväri on unohdettu ja Susun kuvio on siten uusi. Väärässä olivat jälleen kerran. Huonoa työtä.
Ainoa samankaltaisuus Katjan ja Susun tapauksessa on valeidentiteetti ja baarissa työskentely. Sieltä saa oikeastikin helposti keikkatyötä ilman koulutusta. Itse en ajattele että kohta 20 vuotta sitten tapahtuneet samankaltaisuudet haittaisi. Eri asia jos juonet olisi mennyt samalla tavalla alusta asti. Katja ei myöskään seurustellut Reiman kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Eli jos asia x on tapahtunut joskus aikaisemmin, samankaltaista ei voi tapahtua enää koskaan?
En muista Susu Honkasta ollenkaan.
Sallan lapsi syntyi avioliiton aikana Karin kanssa joten Kari on isä.
Noelin panoja on näytetty. Ajattelin että Innan raskauden takia ei näytetty mitään.