Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (60993)
Ahtaat lavasteet pitää purkaa 😡
Lavaste hullu jäänyt pysyäkseen vähän kuin Kallen pieru hullu.
Ehkä Daniela on epävarma kehostaan ja siksi on vaatteet päällä seksin aikana.
Ei ollut mitään tekemistä niin päätin käskyttää remonttimiehet tekemään jotain ja purkaa!
Vierailija kirjoitti:
Lavaste hullu jäänyt pysyäkseen vähän kuin Kallen pieru hullu.
Kuten myös valittajat ja muiden kommentointiin puuttujat.
Saa ta na mä kaadoin nää vaneriseinät "hik"! Missä hel ve tissä se vessa on?
Vierailija kirjoitti:
Jos Joonathan on noin nero niin miks ei tajua että kuka tahansa saa vuokrakämpän ja tuet valtiolta jos ei ole töitä.
--
Mitä? ethän nyt vaan sekoita Suomessa verorahoilla ylläpidettävää sosiaaliturvaa, Salatut Elämät, käsikirjoitettuun/näyttelijä suorittajien mukaiseen TV-sarjaan. Meneekö puurot ja vellit joskus sekaisin. Näyttelijät ovat joskus ilmaisseet, että saavat rooleihinsa kohdistuneita kommentteja mm. kaupoissa. (Miksi sinä petit anoppisi kanssa tyykiin.)
Seppo nyt subilla. Se mieletön remppa elokuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Salkkarit on aikansa elänyt, ei ne enää keksi uusia aiheita, toistavat samoja.
Käsikirjoittajien mielestä homous on muotia ja on todella väärin, että salkkareita katsoo lapsetkin ja saavat vääränlaisia oppeja.
Homoksi synnytään, ei opita
Ne lavasteet kaatuvat niin pahasti, että surkean sarjan kuvaaminen loppuu nyt kertakaikkiaan!
Vierailija kirjoitti:
Tää homovihaaja itse on vaan saanut jotain vaikutteita itseensä Salkkareista. Eli on itse jotenkin sairas.
tai sitten on piilohomo ja pelkää paljastuvansa.
Vierailija kirjoitti:
,,
Lopeta jo, alkaa kyllästyttää. Jäitkö työttömäksi, kun lavasteita ei jatkuvasti muutella. Lavasteet ihan sivuseikka, monelle sarjan seuraajalle.
Sairaalan käytävä on vähän niinku mun raitistuminen. Tiukkaa tekee!
Leimatkaa minutkin hulluksi, mutta sanonpahan vaan, että Seiliksen kannattaisi soittaa Sannalle ja Ninalle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
,,
Lopeta jo, alkaa kyllästyttää. Jäitkö työttömäksi, kun lavasteita ei jatkuvasti muutella. Lavasteet ihan sivuseikka, monelle sarjan seuraajalle.
Jatkuvasti 🤣 Sairaala ollut varmaan 15 vuotta, Amanda yhtä kauan ja Moosekin 13 vuotta. Joo, pintaremonttia joihinkin tehty, mutta samat lavasteet kyllästyttää.
Jos joku alkaa kyllästyttää niin tämä sarja!
Maarit Salin kirjoitti:
Sairaalan käytävä on vähän niinku mun raitistuminen. Tiukkaa tekee!
Apua, tää potilas kuolee käsiin!! Ei näitä paareja mahdu kääntelemään täältä käytävän mutkasta!!
Sairaalan kokoa ei huijata millään taulun tai muiden kalusteiden vaihtamisella. Yksi potilashuone ja käytävä se on 😡
Vierailija kirjoitti:
Leimatkaa minutkin hulluksi, mutta sanonpahan vaan, että Seiliksen kannattaisi soittaa Sannalle ja Ninalle!
Dahlian sukulaisillekin voisivat etsiä hyvät näyttelijät tai sanonpahan vaan Seela Sella ja Maarit Peltomaa.
Niin sinä kiikutit Kallelle väärän kupin.