Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (60755)
Muovinen ulkolavaste ja halvat pieruäänet 🤣
Seuraavaksi Ismo menee paskalle ja pistetään äänitehosteet 🤣
Onko tällä ketjulle mikään hyvin? Tai tuntuu vaan että jokainen mitä tehdään on vain huonoa. Jos joku on kerrankin hyvin sitä hehkutetaan ehkä kerran ja sitten keskitytään vain kaikkeen vanhaan huonoon. Eikö tuollainen ole raskasta? Kun tuntuu minusta raskaalta lukea samaa koko ajan. Tulee väkisin olo, että varmasti kirjoittajilla itsellään on paha olla ja raskasta jos jaksaa niin paljon viettää omassa mielenmaailmassa negaation parissa. Elämä on onnellisempaa kun yrittää nähdä jotain positiivista tai vaihtaa mielekkäämpään.
Täällä tuntuu olevan parempia käsikirjottajia ja lavasteiden tekijöitä. No miksette hae käsikirjoittajiksi ja lavastajiksi johonkin sarjaa?
Se olikin sitten Taalasmaan Kartsa joka Pihlajakadulla käryttää eikä Kalle. Oli aivan pakko :D
Mulla on huono huumori varmaan, koska nauroin yöllä ihan liikaa sille Karin jutulle. Olikohan sen erillisen pierun tarkoitus olla säikähdyksestä johtuva. Kun Salla tuppas yhtäkkiä suihkuverhon takaa. Olen nähnyt niitä hauskoja kotivideoita, missä ihmiset säikyttelee toisia ja jotkut jopa pieraisseet pelästyksissään. :D
Vierailija kirjoitti:
Täällä tuntuu olevan parempia käsikirjottajia ja lavasteiden tekijöitä. No miksette hae käsikirjoittajiksi ja lavastajiksi johonkin sarjaa?
Eiköhän ne paikat ole täynnä.
Joonatanin tilanne on erikoinen. Seurustelee Linda kanssa, haikaili Hania ja varmaan Evankin kanssa tulee sutinaa. Rupeaako kohta kaikkien kanssa suhteeseen? Suhde Lindaan tuntuu olevan enää vain muodollisuus.
Sarja haisee Karitsan paskalle.
Vierailija kirjoitti:
Joonatanin tilanne on erikoinen. Seurustelee Linda kanssa, haikaili Hania ja varmaan Evankin kanssa tulee sutinaa. Rupeaako kohta kaikkien kanssa suhteeseen? Suhde Lindaan tuntuu olevan enää vain muodollisuus.
No niinpä on. Aivan selvästi Joonatan pettää. Lindalla on syytäkin olla mustasukkainen.
En uskonut että sanoisin näin, mutta Ismoton viikko jollain tapaa sai kaipaamaan Ismoa. Se on niin raskas, mutta toisaalta paljon kontenttia. Kuten joku taisi todetakin niin sitä sitten seuraavissa ennakoissa. Ismo tuntui vinkuvan Kallelle että kääntää auton takaisin Helsinkiin. Lähteeköhän Sampokin Enoon vai Laitelat kahdestaan. Hauskaa että kaikilla on ajokortti. Eihän Kallekaan sitä tainnut ollenkaan Suomessa ajaa.
Henrik Ekholm kirjoitti:
Daniela lähti nopeasti kun sai multa kikkeliä. Kumma juttu!
Ettäs kehtaat...!!!
Kuinka paljon minun pitää maksaa että tyhjennätte roskasarjan lavasteet kaatopaikalle?
Ihmeellisiä pohdintoja näyttelijöiden seksuaalisesta suuntautumisesta. Nykyään tässä suhteessa saa kyllä olla avoimesti seksuaalivähemmistöön kuuluva, jos siis haluaa suuntautumistaan julkisesti julistaa. Nykyään työttömät ovat ne ns. kaappiin pakotetut ja ainoa vähemmistöryhmä, johon kohdistunut syrjintä on sallittua ja tämä on hirveää. Ihan naurettavaa pelleilyä tuo eduskunnan keskustelu hallituksen rasismin vastaisista toimista ja rasismista irtisanoutumisesta oli kun puheidensa vastaisesti hallitus syrjii peruslainkin vastaisesti köyhiä ja työttömiä. Olen itse vähemmistöä ja työtön. En koe kokeneeni aseksuaalisuuteni vuoksi syrjintää, mutta työttömyyteni vuoksi olen kokenut sitä vaikka kuinka paljon.
Henrik Ekholm kirjoitti:
Daniela lähti nopeasti kun sai multa kikkeliä. Kumma juttu!
Mä en olis lähtenyt mihinkään! 😜
Talellakin oli aikoinaan vessaäänitehosteita sen jälkeen kun Tale oli saanut ruokamyrkytyksen tai ainakin ripulin Jannen tekemästä pilaantuneesta katkarapumajoneesiruoasta.
Parempi kai vessassa käynti kuin se että Kari olisi mennyt runkkaamaan. Kuten Noel kerran :D
Kyllähän Sampo ennen halusi lähes väkisin Pepin lapsen isäksi, jonka biologinen isä ei olisi edes ollut. Nähtävästi kelkka on kääntynyt kun vaunuissa nukkuva vauva on Sampolle jotenkin kamala ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Se olikin sitten Taalasmaan Kartsa joka Pihlajakadulla käryttää eikä Kalle. Oli aivan pakko :D
Oman elämänsä Kalle Laitela on tänne palstalle purkanut omia piereskelyjään.
Salkkarit on muuttunut todella halvaksi roskaksi. Nämä surkeat äänitehosteet puhuvat sen puolesta.