Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (60755)
Eihän tässä mitään, kyllä se Juhani Seppäkin on tyytyväinen kun me hoidetaan sen asiakkuutta läppärillä keittiön pöydällä. Ei siihen Beigeen mitään hallitusta tai työntekijöitä kaivata! Alamaailman velallisten hakkaaminen on tärkeämpää!
Mä haluaisin käsikirjoittaa salkkareita.Silloin Ismo sais kunnon perinnön. Ismo on halveksittu ilman omaa syytään. Miten sen isä oli niin julma.
Kalervo ja Hani ovat turhia ja epäuskottavia hahmoja. Siksi se Laitelan perhettä näyttelevä kolmikkokin siinä haastattelussa nauroi. Paskaa kaikki. Tommi, Hanna tai Raimokaan meinannut pysyä paskan kulissin kiillotuksessa enää naurahtamatta.
Salkkarit-tähden naurukohtauksesta ei ollut tulla loppua: "Eihän tuota ulkolavastetta voi ottaa mistään Huvilakadusta!"
Tyhmät!!!! Pönttöpäät!!!! 😡😡😡
Minä tiedän että se on ainoastaan rahakysymys! Paljonko te haluatte että roskasarjan tilalle tulee minun parempi sarja!!??
Vierailija kirjoitti:
Tyhmät!!!! Pönttöpäät!!!! 😡😡😡
Käsikirjoittajat kävivät pöntöllä paskalla ennen käsikirjoituksen jatkamista.
Se oli se sarjan rahvaanomaisuus. Minun mielestäni 19.30 ohjelmapaikka olisi ansainnut hieman sofistikoituneemman ohjelman!
Härregood! Mitä ihmeen vessaleikkejä siellä näytetään!??
Milloinkas ne on ruvennut käsikirjoittamaan piereskelyä ja paskaamista?!
Meillä on ollut vielä tapana vetää vessa vaikka se ois kuinka makean veden tuhlaamista!!
Mä olen miettinyt ketä mä voin kiittää sen Pohjosen hoitelemisesta! Mä olen ylpeä susta!!
Naurettava sarja. Paskaa laatua.
Sarja ansaitsee loppua. Ei kukaan jaksa ahtaita lavasteita ja huonoja käänteitä loputtomiin.
Kylläpä on sitten hitaat remonttimiehet! 😡
Ei tätä enää yhtään kauempaa olisi jaksanutkaan. Rip 1999-2023.
Nyt käryää uloste Taalasmaan keittiössä.
Ei viety. Tossa taidettiin samalla saada Linda ja Joanna typerään valoon, kun Kristian kysyi että ei kai hän omaa autoaan varastaisi 😂