Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (60755)

Vierailija
38141/60755 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sonja Kasurinen sopi paremmin Nellaksi.

Vierailija
38142/60755 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä Ylen jutussa oli jotain mainintaa Inkerin sanoilla että pysynyt samanlaisena vuosikymmenet. Jotain telinevoimisteluakin harrastanut nuorempana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38143/60755 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten Dahlia on noin laiha? Kaikki eivät ilmeisesti sitten edes iän myötä lihoa.

Terveelliset elämäntavat. Tietenkin geeneillä on iso merkitys. Inkeri vaikuttaa olevan aktiivinen ihminen. Tavallaan menee toisten päinkin. Hanna tekee paljon töitä, kuskaa lapsia harrastukseen, käy treenillä ja ehkä syö ihan ok terveellisesti mutta mitään suurta muutosta ei ole tapahtunut. Toisaalta kaikista tärkein on aktiivisuus. Jos oikeasti vain röhnöttää kotona niin kyllä oma kunto alkaa nopeasti heikkenemään. Ylipainoisetkaan eivät välttämättä ole kunnoltaan huonoja tai voi huonosti jos pitävät aktiivista elämää.

Vierailija
38144/60755 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistuuko Olli sarjasta samalla jos Lailan kanssa tulee ero? Vai palaako myöhemmin takaisin.

Vierailija
38145/60755 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poistuuko Olli sarjasta samalla jos Lailan kanssa tulee ero? Vai palaako myöhemmin takaisin.

Ehkäpä seuraavaksi päästään tutustumaan Matiaksen ihastumisiin. Lailalla ollut tässä pääosaa.

Vierailija
38146/60755 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä Olli liimataan kiinni mustaan seinätapettiin Dahlian kartanoon.

Vierailija
38147/60755 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä seuraavaksi päästään tutustumaan Matiaksen ihastumisiin. Lailalla ollut tässä pääosaa.

Matiaksesta voitaisiin tehdä teinihomo.

Vierailija
38148/60755 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäätänsä oli ehkä vähän erikoista, että Lailan suhteilla haluttiin mässäillä kun Matiaksen näyttelijä on vuoden vanhempi ja jotenkin kypsemmän oloinen. Olisi ollut järkevämpi aloittaa siitä ja tuoda Lailalle sitten vähän myöhemmin näitä poikia ja seksikokemuksia. Kun niitä ei mitenkään kunnolla voitu edes näyttää. Jonka ymmärrän täysin. Ketään nuorta ei pidä laittaa selaiseen jos ei halua tai on oikeastikin vielä kokematon.

Vierailija
38149/60755 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten Dahlia on noin laiha? Kaikki eivät ilmeisesti sitten edes iän myötä lihoa.

Terveelliset elämäntavat. Tietenkin geeneillä on iso merkitys. Inkeri vaikuttaa olevan aktiivinen ihminen. Tavallaan menee toisten päinkin. Hanna tekee paljon töitä, kuskaa lapsia harrastukseen, käy treenillä ja ehkä syö ihan ok terveellisesti mutta mitään suurta muutosta ei ole tapahtunut. Toisaalta kaikista tärkein on aktiivisuus. Jos oikeasti vain röhnöttää kotona niin kyllä oma kunto alkaa nopeasti heikkenemään. Ylipainoisetkaan eivät välttämättä ole kunnoltaan huonoja tai voi huonosti jos pitävät aktiivista elämää.

Itsekään en laihdu millään. Aikuisikäni aikana olen ollut laihimmillani yhtenä kesänä kun ylimääräistä rahaa oli koko kesäksi 20 euroa ja jouduin kävelemään hyvinkin pitkiä matkoja kun bussiin ei siis ollut rahaa, keräämään pulloja ja söin siis todella vähän lähinnä kaikkein halvinta mitä pulloja keräämilläni kolikoilla onnistuin saamaan. Join myös paljon vettä nälkääni. Se oli onnen päivä kun sain ostettua pussin pakasteranskalaisia ja paketin kalapuikkoja ja söin kaiken kerralla kovaan nälkääni. Tuollaista tilannetta en enää halua ja on karua jos se tosiaan on ainoa keino laihtua edes vähän.

Vierailija
38150/60755 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä oli huhtikuun alussa reilu viikko lomaa. Selittää miksi yhtäkkiä talvesta tullut kevät. Eiköhän vielä nähdä kohtauksia lumenkin kanssa. Jotkut ovat maaliskuun loppupuolta ja jotkut ovat huhtikuun puolta väliä.

Vierailija
38151/60755 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matiaksesta voitaisiin tehdä teinihomo.

Hyvinkin mahdollista mikäli sama vuorottelu jatkuu. Sarjan alusta alkaen teinien osastolla ollaan menty järjestyksessä. Kalle ja Heli olivat yksittäiset hahmot. Kumppanit eivät olleet päähahmoja. Elias ja Lari olivat seuraavana pari ja siitä seuraava pari Viola ja Mira. Biseksuaaleissa oli Monica ja Eva. Uusin on Sampo. Tästä voisi päätellä että vähemmistötarinoissa tulee seuraavaksi teinihomopari sekä naispuoleinen biseksuaali. 

Vierailija
38152/60755 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa törkyä ketjussa. Mä ilmoitan asiattomaksi. Teen myös ilmoituksen poliisiin.

Vierailija
38153/60755 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan jopa uskomaan, ettei Noel oikeasti luule kuolevansa. Kalle sanoi jotain ihan muuta Noelille. Joku arvo syöpään päin oli koholla, mutta mitään ei löytynyt. Sitä pidettiin yllättävänä löytönä. Puolestaan Noel on sen verran ovela ja fiksu, että on tajunnut Elinan yrityksen. Yhdistää kivun alkaneen juuri Elinan käytyä konttorilla. Kallella oli paperiset tulokset. Onhan Kalle voinut printata ne jo paljon ennen kuin Elina sähläsi niitä.

Vierailija
38154/60755 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikaa törkyä ketjussa. Mä ilmoitan asiattomaksi. Teen myös ilmoituksen poliisiin.

Meillä ei ole aikaa tällaiseen!

Vierailija
38155/60755 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseton mies mä oon!

Vierailija
38156/60755 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkka Väänänen kirjoitti:

Lapseton mies mä oon!

Sul oli biologisesti lapsenlapsikin joka jäi helikopterin alle.

Vierailija
38157/60755 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lari Väänänen kirjoitti:

Ilkka Väänänen kirjoitti:

Lapseton mies mä oon!

Sul oli biologisesti lapsenlapsikin joka jäi helikopterin alle.

Eipä suakaan hautajaisissa näkynyt!!

Vierailija
38158/60755 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Let's go luteet!

Vierailija
38159/60755 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipäätänsä oli ehkä vähän erikoista, että Lailan suhteilla haluttiin mässäillä kun Matiaksen näyttelijä on vuoden vanhempi ja jotenkin kypsemmän oloinen. Olisi ollut järkevämpi aloittaa siitä ja tuoda Lailalle sitten vähän myöhemmin näitä poikia ja seksikokemuksia. Kun niitä ei mitenkään kunnolla voitu edes näyttää. Jonka ymmärrän täysin. Ketään nuorta ei pidä laittaa selaiseen jos ei halua tai on oikeastikin vielä kokematon.

Niinpä. Lailalle sopisi paremmin ihan vaan hyvä ystävä/ystäviä, eikä aina vaan jotain poikaystäviä.

Vierailija
38160/60755 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kajanderit, me turhin suku ollaan

Poliisi, mä ammatiltani oon

Kajanderit, kohta me lähdetään

Susun luokse Oulunkylään

Eikä koskaan palata!

Ketju on lukittu.