Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Myös se Gunnarin haastattelija tai toimittaja olisi voinut kasvaa isommaksi hahmoksi. Se joka sai tissikuvan.
Cindy ei mukamas näe mitään epäilyttävää tuossa JP:n yliampuvassa keskustelutyylissä. "Töitä riittää mutta palkka, se ei vaan nouse!"
"Heh heh!"
Herukkahan oli todella kummallinen paikka. Samana iltana saattoi esiintyä nais- ja miesstrippareita. Todellisuudessa naisena ei ole mitään haisua esiintyykö perus strippibaareissa edes miehiä? Tuntuu, että naisten kehoilla aina mainostetaan miehillä mutta onko siellä myös naisille ohjelmistoa tarjolla?
Nyt on Hanin ja JP:n faneille kontenttia!
Kova jätkä toi JP. Pitää kuumassa saunassa panssariketjua kaulassa.
Antoiko JP Hanille suuseksiä?
v i t t. u toi Hani on kuuma!!!!
Sain insipiraatiota Aarolta. Aion laueta näihin Moosen salaatteihin!
Mä laukean aamukahveihin! Tai nykyään aamuteehen! 😜
Milloin tulee Henrikin ja Krisun saunakohtaus?
Ärsyttäviä nämä replat. Mä en ole mikään lihapala. Jos sä et täytä mun laatuvaatimuksia. Miksei tälläisiä enää sovite miespuolisten hahmojen suuhun?
Oikeasti Hani on vain 2 roikkuvaa lihapalaa...
Noel Axelsson kirjoitti:
Mä laukean aamukahveihin! Tai nykyään aamuteehen! 😜
Saanks mä maistaa sitä?
Vierailija kirjoitti:
Herukkahan oli todella kummallinen paikka. Samana iltana saattoi esiintyä nais- ja miesstrippareita. Todellisuudessa naisena ei ole mitään haisua esiintyykö perus strippibaareissa edes miehiä? Tuntuu, että naisten kehoilla aina mainostetaan miehillä mutta onko siellä myös naisille ohjelmistoa tarjolla?
Ainakin siinä oli jotain mielenkiintoista toisin kuin kumisevassa ja kolkossa majatalossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunareiden näyttelijät ovat pahimpia. Teennäisiä ja yliampuvia.
Sanoisin että erittäin jäässä. Yleensä seisovat paikallaan eikä paljon liiku. Vaikea ymmärtää miten sellaisen sarjan lavasteisiin on kummoisemmin edes panostettu. Isompi studio kuin Salkkareissa, mutta toimintaa ei juurikaan ole. No eipä ihme että miten onnistuvat tekemään kovemmalla tahdilla. Tarvitsee vaan muistaa repliikit ja seivovat vastakkain paikallaan.
Älä horise hulluja. Harva liikkuu puhuessaan koko ajan.
JP vähän lipitteli Hanin pillua.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttäviä nämä replat. Mä en ole mikään lihapala. Jos sä et täytä mun laatuvaatimuksia. Miksei tälläisiä enää sovite miespuolisten hahmojen suuhun?
Oikeasti Hani on vain 2 roikkuvaa lihapalaa...
Voishan sitä pistää miesten suuhunkin, mutta tänä päivänä varmasti vähintään 90% naisista lähtee vetämään jos mies tommosia puhuu. Aina on olemassa se prosentti joka kestää ja sietää kaikenlaista miesten suusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin että erittäin jäässä. Yleensä seisovat paikallaan eikä paljon liiku. Vaikea ymmärtää miten sellaisen sarjan lavasteisiin on kummoisemmin edes panostettu. Isompi studio kuin Salkkareissa, mutta toimintaa ei juurikaan ole. No eipä ihme että miten onnistuvat tekemään kovemmalla tahdilla. Tarvitsee vaan muistaa repliikit ja seivovat vastakkain paikallaan.
Taylor ainakin heiluu puhuessaan ärsyttävästi. Pää kääntyilee ärsyttävillä irvistyksillä ja kädet lentelee sivulta toiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonnottoman paljon seisovat paikallaan. Salkkareissa sentään liikutaan tai toimitaan luonnollisesti kohtauksen aikana.
Salkkareissa ei ole mitään hyvää,ärsyttävät näyttelijät ja muuta paskaa.
Hani menossa kuumana saunaan. Huh huh.