Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Paras päätösjakso on se, missä Ismo lyö Susulta kolme hammasta, Daniela istuu Toivon päälle, Anneli kaappaa Miran ja Mirkulle sekä Pipsalle syntyy tappelu Ismosta. Jopa Raakelin ja Mariannan itsemurha, Kenin ja Camillan häät sekä Isabellan yliajo Sebastianin tyttären yli jäävät taakse.
Yks kaks ja kolme!! Jaksaa jaksaa!! Hyvä just noin.
Tunteisiin
Pihlajakadulle lenkkeilen
Joo ja niin
Käsipainojen takaa kurkistan
Tunteisiin
Huonon laadun käännän kyljelleen
En enää jää vain sivusta seuraamaan
Takaisin mä tuun
Kaiken pelastamaan
Vierailija kirjoitti:
Uusi huhu on tullut! Kuulemma kun Pipsa palaa, alkutunnaria muutetaan niin, että Pipsan näyttelijä laulaa mukana! 😍
Se oliskin hieno kun hahmot laulavat mukana. Anna Hanski mukaan myös ja Vesa Mäkinen koskettimien kanssa!
Pipsan eeppinen alkutunnari on paras kauttaa aikojen! Kerrankin sarja tekee jotain oikein.
Sarjan lopussa sitten Pipsan ja Ismon ONNISTUNEET HÄÄT ILMAN MITÄÄN TURHAA DRAAMAA kiitos.
Olen pettynyt tuotantoon jos Pipsa ei palaa! 😡
Onko Henrikillä ja Elinalla joku hyväkin kaveruus vai mitä tuo äskeinen oli
Pipsa perustaa kuntosalin nimeltään Tiilikka!
Muistatteko kun Laura Allosen piti olla Pipsa. :D Toivottavasti nyt tulee sitten ihan alkuperäisellä näyttelijällä takaisin. Tunnaria odotan innolla!
Mua niin käy sääliksi Nadjaa. Se on niin viattoman näköinen. 😭
Mä pidän kaksin käsin kiinni tisseistä!!!
Camillan ja Kentsun onnistuneet häät pitää saada myös! Orkesteri tulee soittamaan saman kappaleen viuluineen. KP Virtanen laulaa mukana.
Veikkaan että Noel saa kuoleman tuomion kohta ja Noel päättää tehdä itsemurhan. Moni vakavasti sairastunut saattaa päätyä siihen mielummin kuin vuodepotilaaksi odottamaan loppua kipujen kanssa. Joku pelastaa Noelin ja Elina ei ehdi paikalle vaan niistä tuloksista nähdään ettei mitään syöpää oikeasti olekaan.
Kari Taalasmaa kirjoitti:
Mä pidän kaksin käsin kiinni tisseistä!!!
Kyllä nuo juontajat on ihania! Eiköhän poika runkata!
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että Noel saa kuoleman tuomion kohta ja Noel päättää tehdä itsemurhan. Moni vakavasti sairastunut saattaa päätyä siihen mielummin kuin vuodepotilaaksi odottamaan loppua kipujen kanssa. Joku pelastaa Noelin ja Elina ei ehdi paikalle vaan niistä tuloksista nähdään ettei mitään syöpää oikeasti olekaan.
Sarjan tuntien en myöskään yllättyisi jos Noelilla todettaisi oikea syöpä. Isabella esitti olevansa raskaana, olikin oikeasti raskaana. Sampo vainosi Sabrinaa, olikin toinen ulkopuolinen vainoaja.
Pipsa Tiilikainen kirjoitti:
Tunteisiin
Pihlajakadulle lenkkeilen
Joo ja niin
Käsipainojen takaa kurkistan
Tunteisiin
Huonon laadun käännän kyljelleen
En enää jää vain sivusta seuraamaan
Takaisin mä tuun
Kaiken pelastamaan
Turkiksen,
Mä laiton päälle niin
Rolls Roycen,
Rattiin hanakasti tartun niin
Turkiksen,
Kanssani kartanolle astelen
Dahliaa tapaamaan ja remonttimiehiää
Raivolla käskytän!
Onko kellään, jollei tietoa, niin arvailuja siitä milloin sen pikkunilkki-jäsentenmurskaajan juhla-aika loppuu. Toivottavasti "teu*rastaja jää kiinni ja häipyy sarjasta? Olisiko jo aika avata Joelin roolissa tapahtuneita joista hän ei ole vielä joutunut kiinni. Pikkunilkin raakaakuuksia tulee vielä ainakin tällä viikolla. Vähempikin riittäisi jos multa kysyttäisi, mutta eihän minulta kysytä, mutta itseltäni voin kysyä katsonko Salkkareita vai katsonko sittenkin jotain muuta.
Uusi huhu on tullut! Kuulemma kun Pipsa palaa, alkutunnaria muutetaan niin, että Pipsan näyttelijä laulaa mukana! 😍