Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Mietin aina onko täällä aidosti näin monta vihaajaa paikalla vai muutamako aina rämpyttää. Lähinnä ihmettelen miten kukaan jaksaa käyttää energiaa tähän. Itse löisin töllön kiinni ja lopettaisin katsomisen :D
Jos olen katsonut pitkään, niin totta kai se pistää vihaksi että sarja on muuttunut paskaksi. Taalasbisse, Beige, kartano, on kaikki pilattuja firmoja. Miksi sellaisia käsikirjoitetaan jos niitä ei ole aikomustakaan näyttää?
Vierailija kirjoitti:
Miksi Joonatan ei maininnut siitä Ferrarista mitään Ritvalle mutta jaksoi reppana ruikuttaa sen kuppasen firman rahoista. Eiks toi Roinatan myynnyt ennen huumeita?
Eikö Ferrari ollut jossain takaumassa vai liittyikö se Jereen? En mä ainakaan muista sanoiki autosta mitään. Pitää varmaan tarkistaa kun moni tuppaa tänne sanomaan ettei autoa muka mainittu ollenkaan.
Kartano ei ole firma, mutta pointti. Panoa, pettämistä, isäehdokkuuksia. Ne on loppuun kulutettuja juonikuvioita. Tekisivät Beigestä uuden firman tai jotain muuta kun sitä samaa hömppää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin aina onko täällä aidosti näin monta vihaajaa paikalla vai muutamako aina rämpyttää. Lähinnä ihmettelen miten kukaan jaksaa käyttää energiaa tähän. Itse löisin töllön kiinni ja lopettaisin katsomisen :D
Jos olen katsonut pitkään, niin totta kai se pistää vihaksi että sarja on muuttunut paskaksi. Taalasbisse, Beige, kartano, on kaikki pilattuja firmoja. Miksi sellaisia käsikirjoitetaan jos niitä ei ole aikomustakaan näyttää?
Koska ne pitäisi olla studiolla, jotta voidaan ottaa kokopäiväiseksi tapahtumapaikaksi. Taalasbisse oli selvästi tuotannon oma idea, joka juontaa juurensa luultavasti siihen että eräällä työntekijällä on panimo tai oma olutmerkki ainakin. Jota muuten on mainosvideoissa mainostanut Jarmo Koski.
Käsikirjoittajat nauttivat pitkäaikaisten fanien kiusaamisesta surkealla käsikirjoituksella.
Kyllä käsikirjoittajat ja näyttelijät ihan tosissaan vaikuttavat olevan. Kannattaa nyt muistaa että kuviot menee aina viikko systeemeillä. Onhan tuolta tulossa muutakin. Syksyn jaksoihin vaihtuessa nähdään onko mitään suurempia tapahtumapaikkojen muutoksia tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ne pitäisi olla studiolla, jotta voidaan ottaa kokopäiväiseksi tapahtumapaikaksi. Taalasbisse oli selvästi tuotannon oma idea, joka juontaa juurensa luultavasti siihen että eräällä työntekijällä on panimo tai oma olutmerkki ainakin. Jota muuten on mainosvideoissa mainostanut Jarmo Koski.
Sekin riittäisi että näkyisi yhtä paljon kuin Mustavaara. Studiolle voisi rakentaa uuden kantapaikan. Amandassa ja Moosessa ei ole enää mitään kiinnostavaa. Happy Homesista tai Beigestä voisi toisesta tehdä ainakin lavasteen. Kartanosta myös.
Tai sitten olen itse täysi heikkopaska, jonka ei pitäisi edes olla täällä kun ahdistun ja tunnen huonoa fiilistä lukiessani joka päivä kuinka yksinkertaisesti ketjun mielestä kaikki on paskaa ja pitäisi ehdottomasti loppua.
Miks Eva ja Kristian ei enää muhinoi,? Näköjään suhde loppui kun käry kävi
Eva on varmaan seuraavaksi paksuna Kristianille, Anoppia on siemennetty vaikka missä :)
Olgaa, Miaa ja Esko E:tä ei ole vieläkään kuvauksissa näkynyt tai puhunut somessa mitään. Listaan voisi lisätä harvemmin missään näkyvät Raimon, Inkerin ja Teemu. Ja eiköhän myös Miska ole poistunut kuvauksista jo.
Ongelma studioilla on se että tehdään paljon erilaisia lavasteita. Olisi parempi tehdä yksi isompi kantabaari tai ravintola asuntojen lisäksi. Vanhoina aikoina pärjättiin ihan hyvin Barbaarilla, eikä silloin valitettu. Huvilakadun kuvaukset ja muut studion ulkopuoliset ovat sen arvoisia. Ulkolavaste on joku halvan komediasarjan tasoinen jäljitelmä. Siis niin naurettava että ihan vakavasti se pitäisi olla samanlainen. Tuotannolle se on pieni asia että kivet ovat muovisen näköisiä ja vääränlaisia.
Tuhottu jäljennos oli oikeasti paljon parempi. Eikö se muutenkin ollut aidomman näköinen.
Toivonkaan näyttelijä ei ole ollut. Jotenka veikkaan että Toivo lähtee Elinan matkaan. Käsittääkseni viimeisiä kuvauksia oli juurikin jonkun päiväkodin pihalta. Somessa oli materiaalia kun lapsukaiset oli jännittyneenä, kun pääsivät näkemään tv-kameroita. Joko Elina suoraan kaappaa pojan tai saa huoltajuuden itselleen ja lähtee. Onhan sekin aina mahdollista, ettei jää kiinni. Noel parantuukin mutta ei tavoita enää ollenkaan Lellua.
Vierailija kirjoitti:
Tuhottu jäljennos oli oikeasti paljon parempi. Eikö se muutenkin ollut aidomman näköinen.
Jos nyt tarkoitat sitä onnettomuuden lavastetta niin seinässä oli vain enemmän leveyttä. Ihan samanlainen muuten. Halvat muovikivet ja porraskynnysten puuttuminen on häiritsevä. Kamalinta on ne ovien mukaisesti laitetut lisäseinät.
Oikeasti jos ei ole varaa tehdä aitoa lavastetta, niin ei kannattaisi tehdä ollenkaan. Johonkin Linnanmäelle voisivat kuskata ulkolavasteen leikki Pihlajakaduksi.
Oikeasti sellaiset fanit jotka katsovat sarjaa vain telkusta ei edes ole tajunneet ulkolavastetta. Joka kerta aiheesta Facebookissa keskustellessa joukkoon eksyy joka joka ei ole tajunnut sitä tähän päivään mennessä.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti sellaiset fanit jotka katsovat sarjaa vain telkusta ei edes ole tajunneet ulkolavastetta. Joka kerta aiheesta Facebookissa keskustellessa joukkoon eksyy joka joka ei ole tajunnut sitä tähän päivään mennessä.
Ei kovin tarkkasilmäisiä ole jos ei huomaa mitään eroa oikeassa kadussa verrattuna lavasteeseen. Viimeistään siinä vaiheessa huomaa paljon virheitä jos katsot ulkolavasteen ja oikean ulko-oven kuvia vierekkäin. Ne valkoiset reunatkin ovat eri mittaisia. Pelkästään siinä ovessa on paljon eroa lasien lisäksi. Kahvakin erilainen.
Aarohan nimenomaan sopi Dahlian kanssa illallisesta. Miksi nyt yhtäkkiä pitää kiirehtiä?
Nimenomaan tämä ketju vaikuttaa olevan sellaisten hc-fanien paikka puida jokainen juonikuvio, lavaste ja kuvauspaikat näyttelijöiden someja myöten. En ole missään muualla nähnyt yhtä omistautunutta porukkaa. Siihen nähden on ihan kiinnostavaa kuinka erilainen porukka seuraajista vihaakiin kuitenkin käyttää aikaansa kaikenlaiseen sivupenkomiseen. Mitä tulee siihen ulkolavasteeseen niin tarkoitin juuri sellaisia seuraajia, jotka katsoo jakson telkkarista viihteenä. Kaikki ei jaksa pohtia jokaista asiaa monelta eri kantilta.
Miettikää illan jakson nimeä? 🤭 Aki ja kylähullu. Kylähullu! 😂