Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Kuule jolppi tuu takas niin mä sulle hernekeittopurkit näytän!!!!!!!
Ismo Laitela kirjoitti:
Kuule jolppi tuu takas niin mä sulle hernekeittopurkit näytän!!!!!!!
Käytän kuivattuja herneitä ja teen niistä itse hernekeittoa! Keskiviikkoisin aina likoamaan!!
Hanin 6kk Ismolla on kestänyt jo ikuisuuden.
On kestänyt Pupun ja Annin vankilatuomiotkin ikuisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Hanin 6kk Ismolla on kestänyt jo ikuisuuden.
Hani muutti helmikuun alussa Ismolle. Siitä kesäkuuhun on n. 5 kuukautta. Kesätauko välistä pois niin nyt on 6 kuukausi menossa. Ilmeisesti seuraavissa ennakoissa tämä on tulossa päätökseen. Eihän Hani mihinkään lähde mutta tuleepahan käsiteltyä jotenkin.
Missä on Hanin punainen urheiluauto joka taisi olla Toyota tai Honda?
Jatketaankohan Pihlajasatua ensi vuonna 4. kauden voimin kun Salkkarit täyttää 25 vuotta? Itse olen vähän kaipaillut kyseistä sarjaa kun 3. kaudestakin on jo vierähtänyt muutama vuosi. Kaikki kaudet ovat olleet ihan hyviä, tosin kolmoskaudelle olisi voinut yrittää saada mukaan enemmän vanhoja hahmoja. Ainoat vanhat olivat näyttelijöistä Gunnarin vanha näyttelijä sekä hahmoista Monica joka ei tuolloin ollut mukana pääsarjassa. Ainakin Lauran tarina olisi mukava nähdä Pihlajasadussa. Dahlian ja Helenan tarinat olivat ihan eri ääripäästä. Dahlian tarina oli todella hauska kun taas Helenan tarina oli kaikista Pihlajasaduista ehdottomasti synkin. Oltaisiinko Pihlajasatua jatkettu jo vuonna 2021 ilman koronapandemiaa?
Taalasmaiden Pihlajasatu on pakko saada. Mukaan ainakin Tale, Sanni, Ilja, Seppo, Ulla, Kari, Elinan molemmat näyttelijät, Oona, Miro, Benjamin ja Noora.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan sarjan puvustuksessa tapahtunut muutoksia eli puvustaja tai joku puvustajan avustaja vaihtunut tässä vaiheessa? Toisaalta Kallella oli sitten taas hirveimmät housut ikinä. Minne tummat ihan tavalliset ja neutraalit housut ovat kadonneet? Housut eivät edes sopineet sinertävän neuleen kanssa ja nuo housut voisi tuhota sen nahkahameen kanssa, jota ei tosin ole tainnut onneksi edes näkyä Sallan synnytyksen jälkeen. Siinä olisi myös hyvä selitys nahkahameen katoamiselle, että tuhoutui synnytyksessä käyttökelvottomaksi ja piti sitten heittää pois.
Kallella on aika paljon vaatteita, joita on näkynyt vain jonkun tietyn hetken. Kuten se yksi uusi paita, jotka oli Sampon kanssa treffeillä. Samin kuoleman jälkeen oli ruskea neule ja uusi takki. Ilmeisesti sillä jotenkin vain haluttiin korostaa menetystä. Mun mielestä takki oikeastaan oli ihan kiva. Itse asiassa Laurinkin kanssa seurustellessa Kallella oli yksi takki. Minne lie kadonnut. Paljon vaatteita mutta pääsääntöisesti aina samat.
Vierailija kirjoitti:
Jatketaankohan Pihlajasatua ensi vuonna 4. kauden voimin kun Salkkarit täyttää 25 vuotta? Itse olen vähän kaipaillut kyseistä sarjaa kun 3. kaudestakin on jo vierähtänyt muutama vuosi. Kaikki kaudet ovat olleet ihan hyviä, tosin kolmoskaudelle olisi voinut yrittää saada mukaan enemmän vanhoja hahmoja. Ainoat vanhat olivat näyttelijöistä Gunnarin vanha näyttelijä sekä hahmoista Monica joka ei tuolloin ollut mukana pääsarjassa. Ainakin Lauran tarina olisi mukava nähdä Pihlajasadussa. Dahlian ja Helenan tarinat olivat ihan eri ääripäästä. Dahlian tarina oli todella hauska kun taas Helenan tarina oli kaikista Pihlajasaduista ehdottomasti synkin. Oltaisiinko Pihlajasatua jatkettu jo vuonna 2021 ilman koronapandemiaa?
Itse en niin tykännyt Pihlajasadusta. Pitäisi olla sellainen sisarsarja mihin olisi oma budjetti ja omat lavasteet. Jaksojakin voisi olla vähintään puolet enemmän. Ojaloista voisi tehdä sellaisen missä Madde on elossa, jos siihen oikeasti panostettaisi.
Ja tämä on varmaan UO mutta mun mielestä Kallen vaalea villakangastakki on juuri hyvä ja istuva. Toisin kuin se vanha rotisko. Onneksi se heitettiin selvästi lopullisesti roskiin muutama vuosi sitten.
Sallakin oli raskaana sen noin 9kk. Gunnarin kanssa syrjähyppy oli syyskuun lopussa. Oletettavasti samoihin aikoihin Salla on raskautunut jomman kumman kanssa. Siitä kesäkuuhun oli 9kk. Lapsi taisi syntyä hieman etuajassa.
Sampon sininen talvitakki on kanssa karmea. Huonossa kunnossakin jo, mutta silti sitä käytetään vaikka hahmolla on ollut toisenlainen takki käytössä. Joistan ei sitten millään haluta luopua :D
Dahlialla ei ole juurikaan mitään mistä kannattaisi luopua. Kaikki on niin tyylikästä, paitsi se vihreä takki!
Dahlialle kartanon lavaste ja viinikaapit!
https://www.metos.fi/product/viinikaappi-metos-premium-kaksiovinen-must…
Tuotannolla loppuisi rahat kun ostaisi Dahliaa varten tämän.
Kallen näyttelijä ainakin näyttää melko usein vetävän kaikki neuleet tarkotuksella alas. Kerrankin jaksoissa Kalle tuli ulkoota ja näytti ihan hyvältä, mutta piti kuitenkin vetää se päällä oleva neule todella alas ennen kuin istui. Silloin siitä samalla tulee enemmän ihonmyötäinen. Liekö tuo näyttelijän oma tapa vai onko Kallen tarkoitus olla sellainen. Jokuhan siellä puvustamassa kertoo kaiken aika tarkkaan, että pitääkö paidat laittaa housujen päälle vai sisään. Tulee semmonen fiilis kuin yritettäisi koko ajan peitellä jotain mitä ei tarvitse.
Ulalaaa, mä pääsin mielisairaalastaaa!
Kohta kuvataan Noelin kanssa kohtausta!