Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Aaaa! Mun jalka, mun jalka, meni portaista läpi! Aaaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaksaa, jaksaa!! 35 300!
Tämmöset viestit vaan nostaa sitä oletusta, että pelkkää tarkotuksellista spämmintää. Pakko saada aina joku viestimäärä täyteen. Kun ketään ei oikeasti kiinnosta. Ei se määrä vaan laatu pätee aina monessa asiassa.
Jos yksi haluaa nostaa vain viestimäärää niin se ei ole kaikkien mielipide.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaksaa, jaksaa!! 35 300!
Tämmöset viestit vaan nostaa sitä oletusta, että pelkkää tarkotuksellista spämmintää. Pakko saada aina joku viestimäärä täyteen. Kun ketään ei oikeasti kiinnosta. Ei se määrä vaan laatu pätee aina monessa asiassa.
No mutta sittenhän tällä ketjulla on paljon yhteistä itse sarjan kanssa.
Sorminäppäryyttä tarvitaan! Sama pätee pilateksessa!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaksaa, jaksaa!! 35 300!
No mutta sittenhän tällä ketjulla on paljon yhteistä itse sarjan kanssa.
Ja silloin on varmaan ok myös toivoa että ei mitään hirmupurttia tehdä. Eikö kaikki kuitenkin haluaisi sarjaankin vähän vähemmän jaksoja?
Roskasarjassa pätee määrä, ei se laatu.
Yksi ja kaks, vauhtia näin!
Barbi tyttö oon
Kauniin barbi maan
Elämä on panoo
Seksin janoo
Mua panna saat
Ihan miten vaan
Fantasioihin
Yhä kierommin
Hevosta leivän päälle! Iltapala tekee eetvarttia.
Sö pitää olla sitryynä ensimmäiseks eikä niiku viimeseks!
Muuten siitä ei lähde makua, sen takia!
Hei Lasse Sievinen on ruvennu ryyppäämään! Hyvä nyt ruvetaan ryyppäämään yhdessä!
Eva ja Ossi, Ossi ja Eva. Ihan miten vaan.
Katulapsi oon
Täysin viaton
Elämä on kurjaa
Kun äitini huo raa
Mut pelastaa saat
Ihan miten vaan
Turvallisen kotiin
Parempiin hoiviin
Auttakaa, jalka on veressä, se on veressä. Mä kuole, mä kuolen!
Auttakaa nyt tota yhtä huutavaa jalkavaivaista, mä en ehdi!
Kiire, kiire! Nopeeta, vauhtia, vauhtia!
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään Kallen hahmosta. En oikeastaan tiedä miksi. Varmasti seksuaalisuus on yksi, joka kiinnostaa koska olen itsekin vähemmistöä. Näyttelijäkin on mielestäni kivannäköinen. Moni muu tätä keskustelua lukemalla saattaa olla eri mieltä. Siinä mielessä ymmärrän, että tavallaan mistä tahansa hahmosta tykkääminen ei välttmättä edes muutu hahmon tekojen kautta vaan siinä on jotain omaa taikaa ja kiinnostusta. Kuten Dahlia ja Evastakin joku tykkää. Vaikka suuri yleisö ei jaksaisikaan ollenkaan Evaa hahmona.
Sama, mutta voisi keksiä jotain muuta kuin jo kolmatta kertaa putkeen kuvio, jossa Ismo ei pidä Kallen miehestä. Muutenkin selvää että Kallea sattuu kohta pahasti. Saa nähdä kokeeko Sampo kovaakin syyllisyyttä.