Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Evan voisi vaikka ampua. Jennikin tapettiin vaikka oli paljon parempi.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään Kallen hahmosta. En oikeastaan tiedä miksi. Varmasti seksuaalisuus on yksi, joka kiinnostaa koska olen itsekin vähemmistöä. Näyttelijäkin on mielestäni kivannäköinen. Moni muu tätä keskustelua lukemalla saattaa olla eri mieltä. Siinä mielessä ymmärrän, että tavallaan mistä tahansa hahmosta tykkääminen ei välttmättä edes muutu hahmon tekojen kautta vaan siinä on jotain omaa taikaa ja kiinnostusta. Kuten Dahlia ja Evastakin joku tykkää. Vaikka suuri yleisö ei jaksaisikaan ollenkaan Evaa hahmona.
Mäkin tykkään Kallesta. 😘
Kannan edelleen kaunaa Paulan ja Jennin tappamisesta.
Evan olisi pitänyt kuolla siinä kun Aaro oli sabotoinut jarruja.
Olipas se lähellä, että se toinen Liisa löytäisi minut.
Kristiina Pohjonen kirjoitti:
Olipas se lähellä, että se toinen Liisa löytäisi minut.
Sä kuolet, sä kuolet! Aaaa!
Surkean sarjan on loputtava.
Vierailija kirjoitti:
Minkä merkkinen oli se Kristianin auto jonka Eva pölli, oliko edes harmaa?
Ei sitä oikeasti edes näytetty kuin sisältä päin ja oli pimeää. En tiedä mistä parkkihallit ja auton mallit lähtivät täällä liikkeelle. Mielestä Moosessa on vain takapiha ja takahuoneessa portaat alas ja paloturvallisuuden takia, koska ei ainoa uloskäynti voi olla hissi vaikka asikkaat kulkevatkin vain hissillä.
Sara Polvijärvi kirjoitti:
Miika on mun
Se on mun!
Ismo, onkos sulla vielä sitä äitis erinomaista sultssiinoiden ohjetta?
4501: Mustavaaran kartanon tupaantuliaiset
Ihan jonninjoutavaa tämä kaikki!
Eila Hirvonen kirjoitti:
Ismo, onkos sulla vielä sitä äitis erinomaista sultssiinoiden ohjetta?
Tortillalättyjen väliin vetelet riisipuuroa!!
Maire kirjoitti:
Ihan jonninjoutavaa tämä kaikki!
Sanos muuta!! Kalervo oli valehdellut kaikille!
Missäs ne vuokralaiset on? Ja miksi tänne on tuotu vain joku hemmetin pesutorni?
Hyhhyh! Ompas sairaalan vanerien päällä paljon pölyä!
Mä tykkään Kallen hahmosta. En oikeastaan tiedä miksi. Varmasti seksuaalisuus on yksi, joka kiinnostaa koska olen itsekin vähemmistöä. Näyttelijäkin on mielestäni kivannäköinen. Moni muu tätä keskustelua lukemalla saattaa olla eri mieltä. Siinä mielessä ymmärrän, että tavallaan mistä tahansa hahmosta tykkääminen ei välttmättä edes muutu hahmon tekojen kautta vaan siinä on jotain omaa taikaa ja kiinnostusta. Kuten Dahlia ja Evastakin joku tykkää. Vaikka suuri yleisö ei jaksaisikaan ollenkaan Evaa hahmona.