Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59931)

Vierailija
34761/59931 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina Pohjonen kirjoitti:

AAAAHHHHH!!!!!

Sinä turpa kiinni NYT!

Vierailija
34762/59931 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulispa Laura ja Maarit joskus vielä takaisin tähän sarjaan, Lauran ja Aaron jälleen näkemimen ois hyvä. Maarit palaa toimittajaksi,

Maarit voisi johtaa sitä uutistoimitusta, missä Gunnarin ja Tamaran kuva paljastettiin. Sivuhahmoksi oli todella hyvä se toimittaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
34763/59931 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yeahhh, my girl!

Vierailija
34764/59931 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AAAAHHHHH!!!!!

Vierailija
34765/59931 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa ta na näitä "hik" johtoja, mä vedän nää "hik" irti!

Vierailija
34766/59931 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilon isää ei ole eikä tule. Piste.

Vierailija
34767/59931 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AAAAHHHHH!!!!!

Olet siis esittänyt Liisaa. Miten sä kehtasit teeskennellä!?

Vierailija
34768/59931 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noel ja Daniela näyttivät kävellessä ihan isältä ja tyttäreltä. Daniela vaihteeksi näytti ihan teinitytöltä. Noel käveli vielä tuolla tavalla kuin vanhat miehet kädet selän takana. Ei tosiaankaan uskoisi pariskunnaksi.

Sängyssä kun asiat hoituu niin se on tärkeintä. Kiihottavaa kuvitella itsensä tyttäreksi.

Kuka tykkää mistäkin. Itseäni lähinnä ällöttäisi ajatella että olen "isäni" kanssa sängyssä, vaikka muuten Noel onkin ihan hyvännäköinen mies. En vaan ole koskaan ymmärtänyt mikä siinä kiihottaa mutta ei mun tarvitsekaan.

Vierailija
34769/59931 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kaksin käsin kiinni gin tonicista niinku cha cha cha

En mieti huomista ku tartun gin tonicista niinku cha cha cha

Haluun olla sekasin ja unohtaa perheen niinku cha cha cha

Ja mä jatkan kunnes tuska katoaa

Vierailija
34770/59931 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noel ja Daniela näyttivät kävellessä ihan isältä ja tyttäreltä. Daniela vaihteeksi näytti ihan teinitytöltä. Noel käveli vielä tuolla tavalla kuin vanhat miehet kädet selän takana. Ei tosiaankaan uskoisi pariskunnaksi.

Sängyssä kun asiat hoituu niin se on tärkeintä. Kiihottavaa kuvitella itsensä tyttäreksi.

Kuka tykkää mistäkin. Itseäni lähinnä ällöttäisi ajatella että olen "isäni" kanssa sängyssä, vaikka muuten Noel onkin ihan hyvännäköinen mies. En vaan ole koskaan ymmärtänyt mikä siinä kiihottaa mutta ei mun tarvitsekaan.

Se että olisi isän roolissa. En ajattelisi että kyseessä on biologinen isä. Tuskin se daddy-fantasia siihen pohjautuu, ei ainakaan omalla kohdalla niin ole.

Vierailija
34771/59931 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri se likaisuus ja se kuinka on isän oman kulta. :3

Vierailija
34772/59931 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se fantasia tarkoittaa yleensä isäpuolta.

Vierailija
34773/59931 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ismo Laitela kirjoitti:

AAAAHHHHH!!!!!

Olet siis esittänyt Liisaa. Miten sä kehtasit teeskennellä!?

Mä tein saman virheen. Toistamiseen. AAAAAHHHHH!!!!!!

Vierailija
34774/59931 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

FUCK ME DADDYYYYY!!!!!

Vierailija
34775/59931 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elina on väärentäny kaikki koetulokset. Kyllähän toi jotenkin selviää. Noelilla on muka vatsasyöpä ja ihan rikki siitä. Ihan varmasti Kalle huomaa tai Elina jää kiinni ennen pitkään ja kosto kosahtaa pahasti. Eihän tommonen voi mennä läpi. Ei ainakaan kovin pitkään. Onkohan Elinan suunnitelma saada Noel kuolemaan "sairauteensa" ilman että kukaan huomaa.

Vierailija
34776/59931 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajalakin on jo siinä hilkulla, että hahmo pilataan. Se on ollut aiemmin aina kivenkova poliisipomo, jolla on ankara ote, mutta pilkettä silmäkulmassa. Tuo Tinder-treffeistä nyyhkiminen alaisille ei oikein sopinut luonteeseen, tehtiin epätoivoinen rassukka.

Vierailija
34777/59931 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, nyt yhtäkkiä Noel onkin ihan eri ihminen Elinan seurassa. Herkkä, avoin, luottavainen ja inhimillinen. Luulisi, että siihen pisteeseen päästäisiin hyvin hitaasti, jos koskaan. Mihin katosi Noelin epäily, kylmyys, piikittely ja halveksunta Elinaa kohtaan?

Vierailija
34778/59931 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei Eeva vienyt Kristianilta salaa mielummin asunnon avaimia auton avainten sijasta? Olisi päässyt asumaan tyhjään kämppään yksin Nadjan kanssa. Vai onko siitä uudesta vuokrakämpästä jo ehditty luopua? Luulisi, että se olisi ainakin vielä kuukauden vuokralaisten hallussa, koska ekan kuun vuokra on jo maksettu.

Miksei Eva hae töitä? Esim. Mooseen tarvitaan apukäsiä. Amandaan Lasse ei varmaan ottaisikaan.

Vierailija
34779/59931 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin jaksokuvien perusteella, että Daniela lopettaa Amandassa Valtter-trauman (ruumis huoneessa) takia ja päätyy siksi Mooseen töihin. Mutta olikin Moosessa vain väliaikaisesti auttamassa Henrikiä, eli jatkaa edelleen Amandassa.

Vierailija
34780/59931 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eva tekee Eva juttuja. Ei mitään uutta auringon alla

Ketju on lukittu.