Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Daddy, can you fuck me please?
Dahlia Mustavaara kirjoitti:
Jutta Korhonen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara, etkö sinä lainkaan häpeä?
Minä en häpeä mitään, tuollaisella väkivaltaisella amazonilla ei pitäisi antaa häpeän aiheita muille kuin itsellesi.
Pane sinä kotka vaan sitä vanhaa äijääs. Se sentään antaa sulle ilmaseks, toisin kuin se Pupusi.
Taitaa keski-ikä ottaa koville. Ainakaan minä en käytä noin mauttomia markettirytkyjä.
Mulla on elämässä tärkeämpiä arvoja. Sun arvojas on pimeässä ja tunkkaisessa sviitissä paneskelu ja juopottelu.
Tiedättekö mikä mua lohduttaa? Ettei mun tarvi enää panna sitä vanhaa äm mää!
Talasmaita on oikeasti Suomessa 16 hlöä, mutta Taalasmaita ei ole koskaan ollutkaan. Mustavaaroja 5, mutta ken tietää onko sukunimeä ollut kenelläkään käytössä ennen Camillan ilmaantumista? Laiteloita ollut entisenä nimenä alle 5, mutta onko joku saanut kuulla olevansa Ismo ja sen takia vaihtanut? Tässäkin sama juttu kuin Mustavaarassa, että onko ollut ennen sarjaa käytössä vai sen aikana joku saanut käyttöön.
Onko Suomessa Karita Alasmaata?
Mitenköhän JP reagoi, kun Henrikillä ja Akilla on yhteys. Kai JP:kin Henrikin lisäksi ihmettelee. JP tietää senkin vielä, että Miki asuu samassa talossa. Mikä todennäköisyys että kaikki ovat keskenään naapureita. :D
Vierailija kirjoitti:
Minä en häpeä mitään, tuollaisella väkivaltaisella amazonilla ei pitäisi antaa häpeän aiheita muille kuin itsellesi.
Pane sinä kotka vaan sitä vanhaa äijääs. Se sentään antaa sulle ilmaseks, toisin kuin se Pupusi.
Taitaa keski-ikä ottaa koville. Ainakaan minä en käytä noin mauttomia markettirytkyjä.
Mulla on elämässä tärkeämpiä arvoja. Sun arvojas on pimeässä ja tunkkaisessa sviitissä paneskelu ja juopottelu.
Minä omistan suuren kartanon, johon sinulla ei olisi koskaan varaa. Tämä on täysin väliaikaista.
Vierailija kirjoitti:
Onko Suomessa Karita Alasmaata?
Kuinka suuri todennäköisyys että 40 ihmisen joukossa on Karita? Tai ollut joskus tai kenties jo haudattu.
Vierailija kirjoitti:
Minä omistan suuren kartanon, johon sinulla ei olisi koskaan varaa. Tämä on täysin väliaikaista.
Hah, se remontti tuskin ehtii valmistua ennen hautajaisiasi.
Tulispa Laura ja Maarit joskus vielä takaisin tähän sarjaan, Lauran ja Aaron jälleen näkemimen ois hyvä. Maarit palaa toimittajaksi,
Vierailija kirjoitti:
Hah, se remontti tuskin ehtii valmistua ennen hautajaisiasi.
Sinä tuskin elät yhtä pitkään kuin minä!
Aika jännä, että keskustelu aina räjähtää heti käsiin kun koittaa mitään sanoa Ilon isästä. Ei, en ole mitään sateenkaariperhettä vastaan. Sehän on ihanaa. Lähinnä tuo kuulostaa sellaiselta sarjan tapaiselta juonikuviolta, että kehitellään lahjasoluilla alkunsa saaneelle lapselle jostain tyhjästä isäehdokas. Ilohan saa sen kuitenkin tietää 18-vuotiaana jos haluaa. Jokainen varmasti ymmärtää, ettei isää silti koskaan ole virallisesti olemassa, vaan Mira ja Viola ovat ikuisesti Ilon vanhemmat ja äidit vaikka isä jostain puskasta löytyisi.
Aaro Vaalanne kirjoitti:
Tiedättekö mikä mua lohduttaa? Ettei mun tarvi enää panna sitä vanhaa äm mää!
💥🔫
Toukokuussa ainaki kuvattiin Jutan ja Miran kämppää.
Noelin oireet voisivat paremminkin liittyä esimerkiksi kohonneisiin maksa-arvoihin. Ehkä Noelia aletaan epäilemään alkoholistiksi ja jotain maksasairautta? Jatkaakohan Elina sen aineen antamista jotenkin?
Vierailija kirjoitti:
Noel ja Daniela näyttivät kävellessä ihan isältä ja tyttäreltä. Daniela vaihteeksi näytti ihan teinitytöltä. Noel käveli vielä tuolla tavalla kuin vanhat miehet kädet selän takana. Ei tosiaankaan uskoisi pariskunnaksi.
Sängyssä kun asiat hoituu niin se on tärkeintä. Kiihottavaa kuvitella itsensä tyttäreksi.
Niillä on makkarissa isä-tytär fantasiat tulilla.