Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä tiedä jos Mira poistuu ja sitä kautta kehitellään juonikuvio, jossa Ilon isäksi paljastuu joku talossa asuva mies. Kuulostaa juuri sellaiselta juonikuviolta johon väkisin keksitää, kun periaatteessa kuka tahansa heistä olisi voinut haluta toimia hyväntekijänä ja lahjoittaa spermapankkiin. Ei tarvitse keksiä mitään ihmeellisiä stooreja siitä, miten kaksi täysin erikoista ihmistä on päätynyt keskenään sänkyyn seksin merkeissä.
Ole nyt jo hiljaa, yli 40 vuotiaat ei voi luovuttaa, ja kaikki olis päätyny samalle hedelmöitysklinikalle?
En tässä sanonut ketään nimeltä. Ja jos kaikki käy samassa sairaalassa niin mikäpä ei? Yhtä hyvin se voi olla Kristian, Henrik, Joonatan tai vastaava.
No voi ,,,,ttu, sairaaloissa ei käydä mällejä heittämässä.
Tayssissa ainakin. Kannattaa perehtyä aiheeseen. Yksityiset erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valokuvan mies voisi olla Ossi, joku taisi sitä ehdottaakin. Ihan varmasti sillä miehellä on jokin merkitys tässä kokonaisuudessan. Olkoot sitten Ossi tai joku muu vanha tai uusi hahmo. Tyyliin on oikeasti Miran isä kuvassa.
Ossi muutti Lappiin eräoppaaksi, ja tuskin yli kolmikymppinen ukko olisi pannut teinin paksuksi.
Miten niin kolmekymppinen pannut teiniä? Miran äiti on syntymäajan perusteella 40-vuotias ja Sami Sarjula oikeassa elämässä 45-vuotias. Vai putosinko jotenkin tässä kärryltä. Se olisi luonnollisesti tapahtunut ennen kuin koko Ossi on ollut sarjassa. Tiedän ettei Ossi sopisi nuorena siihen kuvaan mutta Salkkarit on mitä on :D
Etkö muista, kun Elina halusi lapsen, mutta ei miestä. Yritti Ossia lapsen isäksi?
Luultiin että Ossi ei voi saada lapsia, mutta tämä sairas Alexander oli merkki hedelmällisyyden laadusta.
Dahlia Mustavaara, etkö sinä lainkaan häpeä?
Jutta Korhonen kirjoitti:
Minä en häpeä mitään, tuollaisella väkivaltaisella amazonilla ei pitäisi antaa häpeän aiheita muille kuin itsellesi.
Eila Hirvonen kirjoitti:
Onkos sitä Kaijan sultsiinoiden reseptiä vielä jossain?
Laita kuule vaikka riisipuuroa tortillalettujen väliin!
Kristiina Pohjola kirjoitti:
AAAAAHHHHH!!!!!!
Lähde sinä vale-Liisa täältä pois! Tää on mun koti!
Vierailija kirjoitti:
Minä en häpeä mitään, tuollaisella väkivaltaisella amazonilla ei pitäisi antaa häpeän aiheita muille kuin itsellesi.
Pane sinä kotka vaan sitä vanhaa äijääs. Se sentään antaa sulle ilmaseks, toisin kuin se Pupusi.
Laura Kiviranta kirjoitti:
Kristiina Pohjola kirjoitti:
AAAAAHHHHH!!!!!!
Lähde sinä vale-Liisa täältä pois! Tää on mun koti!
Senkin sekopää! AAAAAHHHHH!!!!!!!
Kuka helvetti siellä mekkaloi tähän aikaan?
Vierailija kirjoitti:
Pane sinä kotka vaan sitä vanhaa äijääs. Se sentään antaa sulle ilmaseks, toisin kuin se Pupusi.
Taitaa keski-ikä ottaa koville. Ainakaan minä en käytä noin mauttomia markettirytkyjä.
Kuka on Kristiina Pohjola? :D
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Kristiina Pohjola? :D
Joku muistaa väärin sukunimen tai tahallaan käyttää Pohjolaa Pohjosen sijasta.
Ai niin, olikos mun sukunimi Pohjonen? Tais muistinmenetys palata. Muistinmenetys.... AAAAAHHHHH!!!!!!
Noel ja Daniela näyttivät kävellessä ihan isältä ja tyttäreltä. Daniela vaihteeksi näytti ihan teinitytöltä. Noel käveli vielä tuolla tavalla kuin vanhat miehet kädet selän takana. Ei tosiaankaan uskoisi pariskunnaksi.
Kunpa joku huudattais muakin noin.
Muistan mutta ei tää silti liity mitenkään mihinkään.