Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Dahlia Mustavaara kirjoitti:
Nämä ranskalaiset juustot ovat niin ihania! Rahvaanomaista tehdä juustotarjotinta itse.
Minä sain K-marketista valmiin juustotarjottimen!
Dahlia Mustavaara kirjoitti:
Nämä ranskalaiset juustot ovat niin ihania! Rahvaanomaista tehdä juustotarjotinta itse.
Taivaaltako ne rouvan juustotarjottimet tulevat niin ettei kukaan tee niitä?
Kuules nyt Noel, sä et mua pompottele!
MITÄ JOS SÄKIN MENISIT SINNE SUPERMARKETTIIN!! murhamiehet ostaa maitonsa muualta!!
Nellan leuka heiluu ku mummolla, takapuoli levinnyt jäätävästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaakohan Rantabaarin 6. kausi syyskuussa C Moressa vai vasta myöhemmin syksyllä? Eilen julkaistiin pressisivustolle C Moren syyskuun ohjelmistoa eikä Rantabaari ollut joukossa. Eikä mainittu myöskään lokakuun ohjelmistoa sivuttaessa. Vai kerrotaanko 6. kauden alkamispäivä vasta Salkkareiden syksyn pressitilaisuudessa?
Olisi ensimmäinen vuosi kun menisi pidemmälle. Tähän mennessä alkanut syyskuun aikana kaikki kaudet. Joku mainosvideokin saattaa tulla vasta syyskuun puolella.
Olen kyllä tykännyt kovasti kaikista Rantabaarin kausista. Tosin tämä viimeisin 5. kausi oli tietyllä tapaa erilainen verrattuna aikaisempiin kausiin. Vähän liikaa tuli muutoksia. Trissa muuttui rantaravintolasta italialaistyyppiseksi pizzeriaksi. Myös monen henkilöhahmon luonteet muuttuivat. Alissan, Anssin, Suvin, Laran ja Luukaksen luonteet muuttuivat oudosti 5. kaudella. Uudet hahmot/näyttelijät olivat pääasiassa ihan hyviä ja toimivia. Tosin Akselin näyttelijä ei ihan vakuuttanut näyttelijänlahjoillaan, mutta käsittääkseni hän ei ilmeisesti olekaan mikään ammattinäyttelijä, joten ymmärrettävää. Enemmän toivoisin Rantabaariin takaisin vanhoja hahmoja. Ensi kaudella paluun sarjaan tekevät ainakin Alissa ja Sofia.
Vierailija kirjoitti:
Nellan alakerta on kasvanut, reidet ja perse monta numero. Mutta musta on ilo katsoa Nellan muotoja. Tissitkin on suuremmat nykyään. Haluttava pimpula. 😛💕
Vierailija kirjoitti:
Alkaakohan Rantabaarin 6. kausi syyskuussa C Moressa vai vasta myöhemmin syksyllä? Eilen julkaistiin pressisivustolle C Moren syyskuun ohjelmistoa eikä Rantabaari ollut joukossa. Eikä mainittu myöskään lokakuun ohjelmistoa sivuttaessa. Vai kerrotaanko 6. kauden alkamispäivä vasta Salkkareiden syksyn pressitilaisuudessa?
Raban näyttelijöiden Huomenta Suomi-haastatteluun liittyvästä uutisesta on otettu pois viittaukset siihen että 6. kausi alkaisi syksyllä. Uusi julkaisuajankohta kuulemma ilmoitetaan myöhemmin. Toivottavasti ei kuitenkaan mene sentään kevääseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raban näyttelijöiden Huomenta Suomi-haastatteluun liittyvästä uutisesta on otettu pois viittaukset siihen että 6. kausi alkaisi syksyllä. Uusi julkaisuajankohta kuulemma ilmoitetaan myöhemmin. Toivottavasti ei kuitenkaan mene sentään kevääseen.
Toisaalta en ihmettele jos julkaisua lykätään Salkkareiden juhlavuoden valmistelujen takia, jos on vielä jotain suurempia muutoksia ja panostusta laatuun. Isoa konserttia, livelähetystä, spesiaalijaksoja voi olla keväälle uuden tunnarin ja palaavien tai uusien hahmojen lisäksi. Todella toivon niin ettei mene riman alta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nellan alakerta on kasvanut, reidet ja perse monta numero. Mutta musta on ilo katsoa Nellan muotoja. Tissitkin on suuremmat nykyään. Haluttava pimpula. 😛💕
Tisut pienet verrattuna Violan😎
Tiinalla oli hyvä peppu. Sopivasti iso. Ei liian iso vaan juuri hyvä peppu.
Se Valtter-kuvio on ollut todella hölmö. Onko se nyt unuhdettu vai vieläkö Henrik ja Daniela kurkkivat puun takaa mitä Aino touhuaa?
Miten Sampo otti kuvan Ismosta puun takana Ismon tuijottaessa mutta Ismo ei silti huomannut?
Ulla on tällä hetkellä harmillinen tapaus. Hahmo on niin päälleliimattu kuin olla ja voi. Kerran parissa viikossa yksittäinen kohtaus eikä oikeasti lainkaan enää mukana siinä mitä tapahtuu. Hankala tilanne koska vaikuttaisi ettei näyttelijää pystytä täysin käyttämään, mutta hahmoa silti roikotetaan mukana. Varsinkin kun ajattelee tuota Karin ja Gunnarin tilannetta ja sitä miten Ulla oikeasti siihen reagoisi.
Mun mielestä C Moressa luki myös aikaisemmin, että "6. kausi tulossa syksyllä" mutta nyt lukee "6. kausi tulossa". Näkivät karonkassa kuusi ensimmäistä jaksoa eli siitä ei pitäisi olla kyse. Jotenkin tämä syksy on ollut erikoista aikaa sarjojen osalta. Salkkarit tulee vajailla viikoilla ja Rantabaarista ei tiedä kukaan mitään.
Joanna sanoi silloin, että Valtter menee avaukseen ja sitä kautta kuolinsyy selviää. Tuskin sitä ollaan unohdettu. Tässä vain menee oma aikansa. Eihän sitä alunperinkään rikoksena pidetty. Sitä paitsi Ainon näyttelijä oli selvästi J:n menehtymisen aikaan poissa kuvauksista. Ei päivitellyt mutta tyyliin huhtikuussa alkoi aktiivisemmin tehdä sisältöä kevään loppuun. Sen takia luulen, että aihe tulee mutta aikaa menee.
Kuinka moni on tehnyt itse niin tai todistanut, kun joku heittää juomat jonkun naamalle? Tuntuu että tätä tapahtuu tasaisin väliajoin sarjassa. Linda hermostuu Joonatanille ja heittää vedet ravintolassa päin kasvoja.
Rantabaari on minusta hyvä, mutta se taisi olla aika pitkälti Äijön luoma konsepti. Mietin vain, kun Äijö teki viimeisen kautensa, että kannattaisiko sarjakin samalla päättää tähän kauheen? Toki kiinnostaisi nähdä olisiko Eskolan tuottama Rantabaari erilainen. Mikäli ensi kesänä tehtäisi peräti 7. kausi tätä kesäsarjaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni on tehnyt itse niin tai todistanut, kun joku heittää juomat jonkun naamalle? Tuntuu että tätä tapahtuu tasaisin väliajoin sarjassa. Linda hermostuu Joonatanille ja heittää vedet ravintolassa päin kasvoja.
Todellisessa elämässä en ole koskaan saannut juomia kasvoille enkä ole tälläistä ollut todistamassa. Tälläisen tekijä on törkeä ja lapsellinen ja tuskin saisi tekoaan kuitattua tokaisemalla "sori siitä".
Avaatko vähän miksi ja miten asiat etenee tähän. Joonatan tosiaan osaa olla aina välillä niin kuhnuri ja moukka että en ihmettele.
Ihanko tosissaan Sampo on valmis yhtäkkiä uhraamaan jopa suhteen, kun ei jaksa Ismoa vai olisiko vain viimeiseen asti yrittänyt huiputtaa Ismoa? Naurettavaa että Ismo kieltää Sampoa kertomasta. Valitettavasti selvä peli, että Ismo saa pahimmat vihat niskaansa. Isä joka muka vain yritti suojella poikaansa totuudelta.
Toinen on Sallan lapsen isyys ja mahdollinen kolmas mies. Näistä keskusteluista ei oikeastaan ota selvää, onko kolmas mies oikeasti olemassa. Cindy kovasti yritti saada Sallaan kertomaan ja käski kuiskaamaan korvaan eikä tuomitse ollenkaan. Näytti siltä että Salla oli juuri kurottumassa kuiskaamaan, mutta Sampo tuli isoon ääneen paikalle. Salla ei sitten kertonut. Tämä sai minut ajattelemaan, että Sampo voisi olla isä. Tämmöisiä epäsuoria vihjeitä. Karikin on jo kahteen kertaan sanontu ettei voi olla koska on hinuri ja homo...
Mahtaako myös Eva saada myöhemmin opetuksen? Se ei menisi enää Joannallekaan mitenkään läpi.