Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
"Eräs kausi päättyy Hanna Salinin rajuun kolariin..."
Mikään kausi ei päättynyt Hannan kolariin 😂 2003 päätösjaksossa kerrottiin Hannan vajonneen vegetatiiviseen tilaan. Juttujen kirjoittajat eivät vaan itse tiedä sarjasta tarpeeksi. Pitävät lukijakuntaa tyhmänä.
No tämä! Ja vieläkin muistuu mieleen kuinka Viiden jälkeen ohjelmassa kerrottiin Camillan ajaneen Sebastianin tyttären yli ja kuinka 2017 kausi päättyi Mariannan ja Raakelin itsemurhaan. 😂 Ovat niin tietävinään vaikka tuskin katsovat sarjaa juuri lainkaan.
Camillan ja Kenin häitä luullaan myös usein päätösjaksoksi.
Tuossa jutussa sentään tiedettiin se, että se oli Eero joka hautasi Paulan. Aaro se ei olisi edes voinut olla, koska hän oli jo "kuollut".
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä näyttelijät itsekään enää muista kaikkea. Katselin kesällä vanhoja livejä, kun oli jäänyt välistä. Pete muun muassa sanoi, että Kallen alkoholiongelma alkoi kun aviomiehensä Sami kuoli. Kallen ongelma on kylläkin ollut jo vuosia ennen tuota eikä Sami ollut aviomies. Tiedottajakin korjasi että avomies :D
Miten Pete on voinut olla noin hukassa? Se alkoholismihan juuri toi ongelmia Samin ja Kallen välille. Samin isähän taisi olla alkoholisti ja sekin vaikutti asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Camillan ja Kenin häitä luullaan myös usein päätösjaksoksi.
Olisi ollut näyttävä päätösjakso. Jotkut normijaksotkin on parempia kuin päätösjaksot. Varmasti liittyy sopimuksiin tai jos näyttelijä haluaa poistua.
Mä tuun vainoomaan sua Camilla!
Minä se yliajaja täällä olen!
Kuka oli Sebastianin tytär? 😂 Sekoitettiinko Mariannan ajoon Eliaksen päältä vai kun Pirjo ajaa Camillan yli?
Vai se kun Pirjo ajoi Marian yli ja sen takia Sebastian jätti Isabellan alttarille?
Mä tulen uutena hahmona sarjaan.
Laitelan Laiva podcastissäkin aina sekoiltiin Aaron ja Eeron kanssa. Eivät millään tahtoneet päästä siihen lopputulemaan, että Aaro on sarjassa eikä Eero. Ilmeisesti podi loppui kun pari vuotta ollut jo hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vai se kun Pirjo ajoi Marian yli ja sen takia Sebastian jätti Isabellan alttarille?
Kiva kun hahmolla on kaksi nimeä ja tulee käytettyä molempia samassa lauseessa. 🙈
Pitääkö Cindy mitään yhteyttä Matleenaan vai onko Matleena unohdettu hahmo?
Todellisena fanina haluaisin orkesterin soittaman version Camillan ja Kenin häämusiikista 😂 Sakun lähtömusiikki ja Siniseen 😭
Pistetään kaikki punaselle.
Vierailija kirjoitti:
Ismon katsoessa Sampon puhelinta puhelimessa näkyi, että oli 28 maaliskuuta.
Tuntuu että kausi etenee hitaasti. Innan viimeinen kuvauspäivä oli tuosta kuukauden päästä 28.4. ja Ollin kauppakeskus kuviot huhtikuun puolesta välistä. Onhan tässä muutama kuukausi kevään jaksoja jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että kausi etenee hitaasti. Innan viimeinen kuvauspäivä oli tuosta kuukauden päästä 28.4. ja Ollin kauppakeskus kuviot huhtikuun puolesta välistä. Onhan tässä muutama kuukausi kevään jaksoja jäljellä.
J:n kuoleman jälkeistä aikaa siis. Ehkä sieltä on joku isompi muistaminen tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni on tehnyt itse niin tai todistanut, kun joku heittää juomat jonkun naamalle? Tuntuu että tätä tapahtuu tasaisin väliajoin sarjassa. Linda hermostuu Joonatanille ja heittää vedet ravintolassa päin kasvoja.
Todellisessa elämässä en ole koskaan saannut juomia kasvoille enkä ole tälläistä ollut todistamassa. Tälläisen tekijä on törkeä ja lapsellinen ja tuskin saisi tekoaan kuitattua tokaisemalla "sori siitä".
Avaatko vähän miksi ja miten asiat etenee tähän. Joonatan tosiaan osaa olla aina välillä niin kuhnuri ja moukka että en ihmettele.
Olen eri, mutta vastaan silti. Linda ja Joonatan riitelevät Evan muutosta kommuuniin ja siitä että Linda lipsautti asiasta vahingossa Lasselle. Joonatan kritisoi Lindaa siitä että tämä jätti Aaron oman onnensa nojaan selviämään lääkeriippuvuudestaan ja saa juomat naamalleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Sampon näyttelijällä toukokuussa näkynyt edelleen vihkisormus. Tietysti sitä voi käyttää vaikka olisi riitaa tai avioero vireillä, mutta jotenkin tuntuu kaiken antavan signaalia, ettei Kallen ja Sampon liitto nopeasti ole ohi, vaan tätä vatvotaan muutamia kuukausia. Ehkä jäänyt kiinni kevään viimeisissä kuvauksissa jos kerta Eerikäisen mukaan olisi syksyllä palaamassa kuvauksiin. Selittäisi miksi Petri ilmaantuu kuvioihin uudelleen.
Mä olen miettinyt tuota, miksi jotkut ihmiset sekoittaa roolihahmon ja näyttelijän. Ymmärrän jos nimet menevät solmuun. Se on kuulemma ihan peruskauraa, että heitä saatetaan puhutella Ismona tai Lindana. Ymmärtävät kuitenkin kyseessä olevan näyttelijä, mutta kaikki eivät tiedä näyttelijöiden omia nimiä. Facebook ryhmiä katsellessa helppo todeta, että varmasti yli puolet sotkijoista eivät taida olla täysin mieleltään keskivertoihmisen tasolla. On kehitysvammaa ja muuta sellaista, joille eivät voi mitään. Kykenevät kuitenkin kommunikoimaan normaalisti. Siksi uskon että tosi moni omaa jonkun taustan tai on todella nuori lapsi kyseessä. Tietenkin ihmiset moikkailevat näyttelijöitä. Jotkut ovat epäilleet sen johtuvan siitä, että kaupassa tai kadulla mennään kovaan eteenpäin ja nähdään tutun näköinen ihminen ja luullaan omaksi tutuksi. Sitten heitetään vain ohimennen moikat. Haluaisin aidosti kuulla jos joku aikuinen, ihan ns. normaali ihminen jostain käsittämättömästä syystä on mennyt sekaisin. Mistä mahtaa johtua? Sotkee faktan ja fiktion samalla tavalla kuin tuo moikkaamis homma? Tajuaa vasta jälkeen päin ettei kyseessä ollutkaan kukaan tuttu, vaan Salatut elämät tv-sarjan käänteet.. Hmm. Kiinnostaisi tietää.