Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Viimeisessä jaksossa sitten kaikki hahmot voisivat kuolla.
Eva ärsyttää koko ajan enemmän. Sarjassa on paljon ongelmia ja epäloogisuuksia sekä virheitä, mutta ärsyttää kaikkein eniten, jos Eva selviää taas ilman mitään rangaistusta, ilman kenenkään puuttumista eli jos sossu ei puutu tilanteeseen, Evaa pakoteta työvoimapoliittiseen toimenpiteeseen ja saa vain jatkaa loisipummimistaan kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Jonkun pitäisi aina vain maksaa Evan luksuselämä ilman, että tekee itse mitään. Hakisi sitten edes Kelan tukia, sillä saisi ainakin lapsilisät yh-korotuksilla, työmarkkinatukea yh-korotuksilla, asumistukea ja toimeentulotukea. Ilmeisesti jonkun pitäisi tukihakemuksetkin Evan puolesta täyttää. Sarjan tosin ryhtyi jo kuvaamaan Evaa uhrina.
Nyt ois Evalle Moosessa työpaikka tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kallen haiseva paska
Eikö sun paska haise?
Yli-intoutuneella Kalle-fanilla meni tunteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Miksei Lasse pane Joannaa?
Nykyään Lassen mielestä Joanna on ruma.
Tunteisiin
Uuteen asuntoon matkustan
Joo ja niin
Työpaikkoihin en edes kurkista
Tunteisiin
Joonataniakin panen vaan
Elämä on ihanaa
Kun Nadjan avulla
Kaiken aina saa
Joko Joonatan ja Eva parittelee tällä viikolla?
Joonatan! Tuus kattoo putket sun isolla työkalulla!
Vierailija kirjoitti:
Nyt ois Evalle Moosessa työpaikka tarjolla.
Some olisi Evalle hyvä helppo tapa hankkia rahaa ja näkyvyyttä. Ihme, että ei ryhtynyt edes somevaikuttajaksi. Oikeastihan tuollaiset Evat juurikin tätä yrittävät. Eva varmasti innostuisi ihan täysin kaupallisella yhteistyöllä hankkimastaan tavarasta ja kehuisi tätä täysin sokeasti.
Pääsin vapaaksi. Kuulemma tuomiota ei tule, koska oli syytäkin viimein saada Amanda tuhottua. Hah! Mahtaa Dahliaa vituttaa?
Vierailija kirjoitti:
Viimeisessä jaksossa sitten kaikki hahmot voisivat kuolla.
Täydellinen lopetus sarjalle!
Ihmetyttää, miten Monica ystävystyi täysin erilaisen Evan kanssa. Monican ja Kallen ystävyys sen sijaan oli hyvinkin realistista kun ovat hyvinkin samanlaisia ja samaa tasoakin.
Mä en ole enää Kallen ystävä. Teknisesti ottaen mua ei ole enää edes olemassa.
Mutta jos sarjaan ilmestyisi toinen Evan tasoinen bimbo ei Eva tämän kanssa ystävystyisi vaan näistä tulisi pahat kilpailijat ja vihamiehet kun samaa havittelevat ja näkisivät toisensa vain uhkana itselleen.
Niin onneton sarja ja täällä siitä jaksetaan vielä kirjoitella.
Vierailija kirjoitti:
Niin onneton sarja ja täällä siitä jaksetaan vielä kirjoitella.
Sarja aiheutti mulle parantumattoman aivovamman.
Monica ja Kalle olisivat olleet sarjan upein pari ikinä, siis jos Kalle olisi pitänyt naisista. Ihme, että Monicalla ei muka koskaan ollut tunteita Kallea kohtaan.
Miks Lellulla meikkiä? Lääkärit j muu hoitohlökunta ei saa meikata.