Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
On kohtuutonta, jos Jasminin kuolema määrittää uuden Ainon näyttelijän työkuvioita. Ihan kuin häntä pitäisi rangaista siitä.
Jos määräaikainen sopimus päättyy niin ei se ole rangaistus. Kaikilla näistä on sellainen sopimus. On tehnyt muitakin töitä näyttelijänä. Minulle on se ja sama jääkö, mutta halutaanko Aino lopullisesti tuoda uudella ja pysyvällä näyttelijällä vai pitäisikö hahmo kirjoittaa muuttamaan pois? Eihän mitään suurta roolia muutenkaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kohtuutonta, jos Jasminin kuolema määrittää uuden Ainon näyttelijän työkuvioita. Ihan kuin häntä pitäisi rangaista siitä.
Jos määräaikainen sopimus päättyy niin ei se ole rangaistus. Kaikilla näistä on sellainen sopimus. On tehnyt muitakin töitä näyttelijänä. Minulle on se ja sama jääkö, mutta halutaanko Aino lopullisesti tuoda uudella ja pysyvällä näyttelijällä vai pitäisikö hahmo kirjoittaa muuttamaan pois? Eihän mitään suurta roolia muutenkaan ole.
Koko ajan on ollut puhetta että Aino poistetaan koska Jasmin kuoli. Nytkö se ei pidäkään paikaansa vaan Jasmin oli alunperin jo lopettamassa???
Miksi ihmiset sotkevat fiktiivisen sarjan tosielämään? Salkkaritko on vastuussa Jasminin kuoleman muistamisesta? Ei pitäisi olla mitään vaikutusta toisiinsa.
Hanna, Hanna rakas, an...anna mulle anteeks siellä taivaassa... mä... mä kunnioitan sun muistoa...voi Hanna kiltti...
Se oli omituista että Aino yleensäkin tuotiin taas uudella näyttelijällä. Niin isossa roolissa ei ole ollutkaan, että olisi järkevää tehdä mitään isompaa roolia enää.
Käsittääkseni Jasmin lopetti terveydentilansa takia kuvauksissa. Sen takia Aino lähti Kaliforniaan. Sijainen Ainolle hankittiin vasta yli puoli vuotta myöhemmin. Luultavasti oltiin ajateltu että pidemmän tauon jälkeen olisi valmis palaamaan. Jostain syystä kaikki menikin huonompaan suuntaan. Itse uskon että Jasmin olisi toivonut että Aino jatkaa eikä varsinkaan mitään vihapostia Tiian suuntaan. Jotkut sellaistakin on tehnyt... Muistan vain sen, että Jasmin jakoi tyyliin tammikuussa somessaan kuvan Ainona ja siinä oli tekstinä "Aino <3"
En voi paremmaksi sarjaksi muuttua.
Vierailija kirjoitti:
Käsittääkseni Jasmin lopetti terveydentilansa takia kuvauksissa. Sen takia Aino lähti Kaliforniaan. Sijainen Ainolle hankittiin vasta yli puoli vuotta myöhemmin. Luultavasti oltiin ajateltu että pidemmän tauon jälkeen olisi valmis palaamaan. Jostain syystä kaikki menikin huonompaan suuntaan. Itse uskon että Jasmin olisi toivonut että Aino jatkaa eikä varsinkaan mitään vihapostia Tiian suuntaan. Jotkut sellaistakin on tehnyt... Muistan vain sen, että Jasmin jakoi tyyliin tammikuussa somessaan kuvan Ainona ja siinä oli tekstinä "Aino <3"
Myös seurannut kaikkia varanäyttelijöitä somessa ja olleet yhteyksissä.
Kallen iso löysä paska!!!!! 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Munkkiniemen kartano muuten näkyi taustalla, kun Mira, Jutta ja Viola juttelivat kadulla. Ovat selvästi ottaneet uusia alueita Munkkiniemestä käyttöön. Lämmitti mieltä myös kuvituskuva Kaivopuiston rannasta. Näitä ei olekaan hetkeen ollut.
Myös Akin mennessä Sallan huoneeseen näkyi vastapaisessä ovessa musta kyltti. Mitä siinä mahtaa lukea? Sen verran blurrattua. Ei ainakaan sviitti. Ihan kuin kaksiosainen. Loppu voisi olla jopa Spa. Amanda Spa (????)
Tämänpäiväinenkin jakso on yhtä sirkusta. Hohhoijaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko ajan on ollut puhetta että Aino poistetaan koska Jasmin kuoli. Nytkö se ei pidäkään paikaansa vaan Jasmin oli alunperin jo lopettamassa???
Tarkoitti varmaan tuon sijaismäyttelijän sopimusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*sijainäyttelijä siis. 😄
Vierailija kirjoitti:
Tämänpäiväinenkin jakso on yhtä sirkusta. Hohhoijaa.
Avaatko vähän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti tuotannossa ajateltiin että kyllä Jasmin vielä palaa takaisin kunhan toipuu. Siksi tuolla sijaisnäyttelijällä on vaan määräaikainen sopimus, ei mitään hajua miten pitkä tosin.
Sanokaa mulle... oonko mä paha ihminen? En mä tahallani mitään tee. Voi voi...