Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59931)

Vierailija
32141/59931 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kohtuutonta, jos Jasminin kuolema määrittää uuden Ainon näyttelijän työkuvioita. Ihan kuin häntä pitäisi rangaista siitä.

Vierailija
32142/59931 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kohtuutonta, jos Jasminin kuolema määrittää uuden Ainon näyttelijän työkuvioita. Ihan kuin häntä pitäisi rangaista siitä.

Jos määräaikainen sopimus päättyy niin ei se ole rangaistus. Kaikilla näistä on sellainen sopimus. On tehnyt muitakin töitä näyttelijänä. Minulle on se ja sama jääkö, mutta halutaanko Aino lopullisesti tuoda uudella ja pysyvällä näyttelijällä vai pitäisikö hahmo kirjoittaa muuttamaan pois? Eihän mitään suurta roolia muutenkaan ole. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
32143/59931 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos määräaikainen sopimus päättyy niin ei se ole rangaistus. Kaikilla näistä on sellainen sopimus. On tehnyt muitakin töitä näyttelijänä. Minulle on se ja sama jääkö, mutta halutaanko Aino lopullisesti tuoda uudella ja pysyvällä näyttelijällä vai pitäisikö hahmo kirjoittaa muuttamaan pois? Eihän mitään suurta roolia muutenkaan ole. 

Koko ajan on ollut puhetta että Aino poistetaan koska Jasmin kuoli. Nytkö se ei pidäkään paikaansa vaan Jasmin oli alunperin jo lopettamassa???

Vierailija
32144/59931 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset sotkevat fiktiivisen sarjan tosielämään? Salkkaritko on vastuussa Jasminin kuoleman muistamisesta? Ei pitäisi olla mitään vaikutusta toisiinsa.

Vierailija
32145/59931 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanna, Hanna rakas, an...anna mulle anteeks siellä taivaassa... mä... mä kunnioitan sun muistoa...voi Hanna kiltti...

Vierailija
32146/59931 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli omituista että Aino yleensäkin tuotiin taas uudella näyttelijällä. Niin isossa roolissa ei ole ollutkaan, että olisi järkevää tehdä mitään isompaa roolia enää.

Vierailija
32147/59931 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni Jasmin lopetti terveydentilansa takia kuvauksissa. Sen takia Aino lähti Kaliforniaan. Sijainen Ainolle hankittiin vasta yli puoli vuotta myöhemmin. Luultavasti oltiin ajateltu että pidemmän tauon jälkeen olisi valmis palaamaan. Jostain syystä kaikki menikin huonompaan suuntaan. Itse uskon että Jasmin olisi toivonut että Aino jatkaa eikä varsinkaan mitään vihapostia Tiian suuntaan. Jotkut sellaistakin on tehnyt... Muistan vain sen, että Jasmin jakoi tyyliin tammikuussa somessaan kuvan Ainona ja siinä oli tekstinä "Aino <3"

Vierailija
32148/59931 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi paremmaksi sarjaksi muuttua.

Vierailija
32149/59931 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsittääkseni Jasmin lopetti terveydentilansa takia kuvauksissa. Sen takia Aino lähti Kaliforniaan. Sijainen Ainolle hankittiin vasta yli puoli vuotta myöhemmin. Luultavasti oltiin ajateltu että pidemmän tauon jälkeen olisi valmis palaamaan. Jostain syystä kaikki menikin huonompaan suuntaan. Itse uskon että Jasmin olisi toivonut että Aino jatkaa eikä varsinkaan mitään vihapostia Tiian suuntaan. Jotkut sellaistakin on tehnyt... Muistan vain sen, että Jasmin jakoi tyyliin tammikuussa somessaan kuvan Ainona ja siinä oli tekstinä "Aino <3"

Myös seurannut kaikkia varanäyttelijöitä somessa ja olleet yhteyksissä.

Vierailija
32150/59931 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallen iso löysä paska!!!!! 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮

Vierailija
32151/59931 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkkiniemen kartano muuten näkyi taustalla, kun Mira, Jutta ja Viola juttelivat kadulla. Ovat selvästi ottaneet uusia alueita Munkkiniemestä käyttöön. Lämmitti mieltä myös kuvituskuva Kaivopuiston rannasta. Näitä ei olekaan hetkeen ollut.

Vierailija
32152/59931 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Akin mennessä Sallan huoneeseen näkyi vastapaisessä ovessa musta kyltti. Mitä siinä mahtaa lukea? Sen verran blurrattua. Ei ainakaan sviitti. Ihan kuin kaksiosainen. Loppu voisi olla jopa Spa. Amanda Spa (????)

Vierailija
32153/59931 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämänpäiväinenkin jakso on yhtä sirkusta. Hohhoijaa.

Vierailija
32154/59931 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko ajan on ollut puhetta että Aino poistetaan koska Jasmin kuoli. Nytkö se ei pidäkään paikaansa vaan Jasmin oli alunperin jo lopettamassa???

Tarkoitti varmaan tuon sijaismäyttelijän sopimusta.

Vierailija
32155/59931 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*sijainäyttelijä siis. 😄

Vierailija
32156/59931 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämänpäiväinenkin jakso on yhtä sirkusta. Hohhoijaa.

Avaatko vähän?

Vierailija
32157/59931 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti tuotannossa ajateltiin että kyllä Jasmin vielä palaa takaisin kunhan toipuu. Siksi tuolla sijaisnäyttelijällä on vaan määräaikainen sopimus, ei mitään hajua miten pitkä tosin.

Vierailija
32158/59931 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
32159/59931 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa mulle... oonko mä paha ihminen? En mä tahallani mitään tee. Voi voi...

Vierailija
32160/59931 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei Lasse pane Joannaa?

Ketju on lukittu.