Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Kallen lisäksi on tehtävä varotoimenpiteitä Evaa varten. Hänen alapää on niin saastainen ja täynnä satiaisia että se saattaa tehdä valtavaa tuhoa.
Mä haastan sen Aki Nikkisen kaksintaisteluun.
Samuli! Tää homma ei nyt kyl oikein skulaa. Lopeta tollane ihme kukkoilu ja hönöily. Tuu hieromaan mun niskaa! Mulla on paikat ihan jumissa. Oikeesti Samuli!!!
Vierailija kirjoitti:
Tuotannolla on kyllä kehno budjetti kun ei voi nyt näyttää perjantaita.
Hyvä juttu. Perjantai on liikaa.
Tehkööt sitten Dahliasta elokuvan, kunhan saadaan rouvasta enemmän irti!
Sarja on liikaa, koska se on huono. Jokainen uusi jakso lisää kärsimystä.
Ensi vuoteen asti aikaa parantaa sarja, sen jälkeen mitään ei ole enää tehtävissä.
Kunpa neljä jaksoa viikossa olisi aina.
Lopettakaa vanerisairaalan elvyttäminen, exitus 31.8.2023 19.43.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko kyllä sanoa, että toi Rantabaarin pommi oli ihan Salkkarit-tasoa. Muka räjähtää niin että ovet aukeaa ja katosta tippuu jotain laatikon avaajalle ei käy kovin kummoisesti. Pieni naarmu vaan. Luulisi että tossa olisi räjähtänyt käsille ja kasvoille vähintään jonkinlaiset palovammat ja kuulokin saattanut vuorioitua.
Tämä oli siis niitä ensimmäisten kausien jaksoja? Jos mietitään vaikka Jeren ikkunasta tippumista niin Rantabaari on ihan eri luokkaa. Mitään suurempaa moitittavaa ei ole Salkkareihin verrattuna.
Tämä pommihomma tapahtui tällä viimeisimmällä kaudella. Outoa ettei Salkkareissa ole vielä tapahtunut vastaavaa.
Tämä on pelkkää leikkiä, en minä oikeasti tällaisissa kopperoissa asuisi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko kyllä sanoa, että toi Rantabaarin pommi oli ihan Salkkarit-tasoa. Muka räjähtää niin että ovet aukeaa ja katosta tippuu jotain laatikon avaajalle ei käy kovin kummoisesti. Pieni naarmu vaan. Luulisi että tossa olisi räjähtänyt käsille ja kasvoille vähintään jonkinlaiset palovammat ja kuulokin saattanut vuorioitua.
Tämä oli siis niitä ensimmäisten kausien jaksoja? Jos mietitään vaikka Jeren ikkunasta tippumista niin Rantabaari on ihan eri luokkaa. Mitään suurempaa moitittavaa ei ole Salkkareihin verrattuna.
Tämä pommihomma tapahtui tällä viimeisimmällä kaudella. Outoa ettei Salkkareissa ole vielä tapahtunut vastaavaa.
Amandaan lentäisi polttopullo tai pommi siitä ravintolan ikkunasta sisään.
En jaksa tätä nimeltä mainitsematonta sarjaa.
Joonatanista on tullut ärsyttävä kun puolustaa Evaa.
Se takauma oli tehty hyvin jossa Pinja on liekkien keskellä. Sabrinan asunnon tulipalo oli syystäkin huono koska oikea asunto.
jaksossa 5000 tapahtuu jotain erikoista
Vierailija kirjoitti:
En jaksa tätä nimeltä mainitsematonta sarjaa.
Jos tarkoitat huonompaa sarjaa eli Salkkareita niin hyvä.
Tuotannolla on kyllä kehno budjetti kun ei voi nyt näyttää perjantaita.