Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Ohjelman uudeksi nimeksi Saippuaelämät ja uudet talot studion alueelta.
Mikä tää Seilis on. Painuisi kuuseen.
Yle voi lahjoittaa Uuden päivän seinät Salkkareihin jos ne vielä jostain löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tää Seilis on. Painuisi kuuseen.
Enhän mä nyt voi enää minnekään lähtee ku vasta alotin täällä. Sallan nahkahamekin repesi, pitäs saada korvaava jostain.
Uuden päivän yksikään seinä tuskin mahtuisi korkeudeltaan matalaan studioon jossa kaikki on puolet matalampaa 😂
Eihän tämä mitään taidetta ole.
Taiteellinen tuottaja: Marko Äijö.
Miksi pitää tosielämän ihmisiä dissata? Täälläki on sata kertaa sanotti että Seilis ei ole sataprosenttisesti aloittanut. Hän vasta on katsomassa. Joo tiedän ettei saisi toisten puolesta ilkkua mutta ois kamalaa jos itse olisi tuolla tuotannossa ja tavallaan mun suulla pelattaisi roolipeliä. Muu porukka ei tavallaan oo julkkiksiakaan.
Joonatanin talvitakki on ihan hirveä. Mahtaa olla tosi lämmin eteläsuomessa ja jos menee johonkin baariin. Eiks toi takki ole muuten naisten takki?
https://www.voice.fi/viihde/a-190522
Muutkin sarjassa aiemmin näytelleet ovat kokeneet samaa. Sarja ei ole hyvä edes itse näyttelijöille.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää tosielämän ihmisiä dissata? Täälläki on sata kertaa sanotti että Seilis ei ole sataprosenttisesti aloittanut. Hän vasta on katsomassa. Joo tiedän ettei saisi toisten puolesta ilkkua mutta ois kamalaa jos itse olisi tuolla tuotannossa ja tavallaan mun suulla pelattaisi roolipeliä. Muu porukka ei tavallaan oo julkkiksiakaan.
Salkkarit on julkista työtä. Vaikka naamaa ei erityisemmin nostettaisi mediassa esille niin nimet ainakin jäävät historiaan.
Minä tanssin nahkahametanssia missä haluan!
Vierailija kirjoitti:
Joonatanin talvitakki on ihan hirveä. Mahtaa olla tosi lämmin eteläsuomessa ja jos menee johonkin baariin. Eiks toi takki ole muuten naisten takki?
Joonatan on muutenkin tosi ärsyttävä nykyään. 😤
Miten tuo tuottaja näyttää ihan puliukolta?
Vierailija kirjoitti:
Muutkin sarjassa aiemmin näytelleet ovat kokeneet samaa. Sarja ei ole hyvä edes itse näyttelijöille.
Rantabaari ei ole samaan tapaan leimaava. Salkkarit olisi parempi lopettaa ja tehdä sisarsarjoja. Ehkä loppuisi kaikkien ruikutus, kun Fremantle edes yrittäisi tehdä muuta kuin sitä kaikista nopeatempoisinta saippuaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rantabaari ei ole samaan tapaan leimaava. Salkkarit olisi parempi lopettaa ja tehdä sisarsarjoja. Ehkä loppuisi kaikkien ruikutus, kun Fremantle edes yrittäisi tehdä muuta kuin sitä kaikista nopeatempoisinta saippuaa.
Ei ehkä mutta moni kuitenkin muistetaan Rantabaarin tyyppinä. Ellei ole isompia rooleja. Veikkaan Jartsan lähteneen ennen kuin leimautuu ikoniseksi Jartsaksi.
Muistan Pete Latun sanoneen ois ollut 2008 tai 2009, että voisi koska tahansa palata sarjaan jos sitä ei esitettäisi telkkarissa. Julkisuuden paineet oli jättänyt jälken. Muutama vuosi myöhemmin kuitenkin palasi.
Harmi se on ettei Jarmo Koskea arvosteta enää valkokankaalla. Näkisin mieluusti toisessa roolissa kuin vaan Seppona. Sama Maija-Liisan kohdalla.
Tarvittais lisää vaneriseiniä. Onko täällä ketään jolta sais halvalla?