Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59931)

Vierailija
31481/59931 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salkkarit pilasi elämäniloni. Minkäs mahdan itselleni että olen näin luuseri paska joka ei kestä mitään.

Vierailija
31482/59931 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuuko kuvaukset ensi viikolla? Voi olla että lomailevat. Osa ainakin joten pressiä tuskin ainakaan on. Tiia Elg lähti viikon lomalle. Palaa sieltä sitten kuulemma suoraan Evan vaatteisiin kuvauksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31483/59931 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierut parantaa elämäniloa. Kalle jaksaa paukuttaa.

Vierailija
31484/59931 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikolla paras jakso on se jossa Kristian makaa hakattuna.

Vierailija
31485/59931 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon, että Noel kuolee sarjassa. Joku lukee tämän kommentin ja tappaa oikeasti jonkun ihmisen. Hän sanoo puolustukseksi, että luki tämän kommentin ja tämä kommentti provosoi tappamaan jonkun. Eli toisin sanoen olen yhtä syyllinen kuin tappaja? Niinpä. Ilman tätä kommenttia kukaan ei olisi menettänyt henkeään. Olen siis syyllinen.

Olet asian ytimessä. Lopeta Noelin kuolemasta fantasiointi ja hekumointi.

Vierailija
31486/59931 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyön vetoa, että Nella antaa Kristianille ja Evalle anteeksi kahden viikon sisällä. Eetu olisi ollut parempi poikaystävä Nellalle.

Vierailija
31487/59931 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lindan lapsellinen raivoaminen, huoh.

Kyllä mä ainakin suuttuisin jos mun poikaystävä ottaisi mun vihanaisen asumaan kotiinsa eikä suostuisi kertomaan syytä. Ei kai ne Evan ja Kristianin seksipuuhat mikään salaisuus ole. Ismokin kertoi Kallelle asiasta.

Tätäkö tämä nyt siis on, Joonatan ei halua kertoa että Eva on lapsensa kanssa siellä siksi, että kärysi seksisuhteesta tyttärensä poikaystävään? Eli on loogista ajatella, että Linda ajattelee myös Joonatanin ja Evan välillä käyvän näin? Mä ainakin Lindana ajattelisin just näin ja Eva mukisematta out tai mun ja Roinatanin suhde olisi outside.

Vierailija
31488/59931 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän maailmaan valitettavasti mahtuu kaikenlaisia sekopäitä. Rehellisesti sanottuna pelännyt koska jollain keittää kuppi nurin ja toisessa todellisuudessa päätyy tekemään jotain jollekin näyttelijälle. Ajattelen tätä kyllä kaikkien julkkisten kannalta, mutta joillakin joskus todellisuuden taju hämärtyy pahemman kerran.

Vierailija
31489/59931 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyön vetoa, että Nella antaa Kristianille ja Evalle anteeksi kahden viikon sisällä. Eetu olisi ollut parempi poikaystävä Nellalle.

Tottakai Nella antaa viikossa äidilleen anteeksi ja sanoo, että se on ihan ok jos, Eva haluaa nussia Krisun kanssa jatkossakin.

Vierailija
31490/59931 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä ainakin suuttuisin jos mun poikaystävä ottaisi mun vihanaisen asumaan kotiinsa eikä suostuisi kertomaan syytä. Ei kai ne Evan ja Kristianin seksipuuhat mikään salaisuus ole. Ismokin kertoi Kallelle asiasta.

Tätäkö tämä nyt siis on, Joonatan ei halua kertoa että Eva on lapsensa kanssa siellä siksi, että kärysi seksisuhteesta tyttärensä poikaystävään? Eli on loogista ajatella, että Linda ajattelee myös Joonatanin ja Evan välillä käyvän näin? Mä ainakin Lindana ajattelisin just näin ja Eva mukisematta out tai mun ja Roinatanin suhde olisi outside.

Juurikin näin. Linda pelkää sitä koska Eva tuli jo aikaisemmin Lindan ja Jirin väliin. 

Vierailija
31491/59931 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensi viikolla paras jakso on se jossa Kristian makaa hakattuna.

Nellan symbatia roottori lähtee päälle heti!?

Vierailija
31492/59931 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Pettäjäkaksikko on kaiken pahan alku ja juuri. Kumpikaan ei ansaitse saada koskaan anteeksi.

Vierailija
31493/59931 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evalta ei ole nähty reaktiota kun tuskin tietää. Kristian on sairaalassa vasta torstain jaksossa.

Vierailija
31494/59931 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurikin näin. Linda pelkää sitä koska Eva tuli jo aikaisemmin Lindan ja Jirin väliin. 

Mikä ihmeen feministi terapeutti Joonatan on nykyään?

Vierailija
31495/59931 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkuuko kuvaukset ensi viikolla? Voi olla että lomailevat. Osa ainakin joten pressiä tuskin ainakaan on. Tiia Elg lähti viikon lomalle. Palaa sieltä sitten kuulemma suoraan Evan vaatteisiin kuvauksiin.

Suuri pettymys kun julkisesti myöntää jatkaneensa Evan roolissa.

Vierailija
31496/59931 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eva on oman käytöksensä uhri kuten Kristiankin. Molemmat ansaitsevat saada anteeksi.

Vierailija
31497/59931 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa sarja olisi pysynyt samanlaisena kuin ennen. Helppo tehtävä meni penkin alle.

Vierailija
31498/59931 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Evan on pakko jatkaa niin tulisi edes Isabel Claudinen näyttelemä sisko. Niin saman näköisiä ovat, toinen vaan nuorempi.

Vierailija
31499/59931 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjassa on ollut vuosia käytössä tuo sympatian haku. Joku tekee pahasti, mutta käy jotain ikävää ja anteeksi annetaan. Jopa Miki huolestui JP:n sanoista ja lähti etsimään Kristiania. Ilmeisesti varoittaakseen tai jotain muuta. Kaikki olivat järkyttyneitä. Vaikka eihän tuo vielä mitään anteeksiantoa takaa mutta välirauhaa ehkä.

Vierailija
31500/59931 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eva on oman käytöksensä uhri kuten Kristiankin. Molemmat ansaitsevat saada anteeksi.

Sä vaan jaksat puolustella Evaa. Saa nähdä miten itse reagoit, jos äitisi panee poika- tai tyttöystävääsi.

Ketju on lukittu.