Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Hyppy parvekkeelta ja jatkan elämää sitten muualla.
Niskat menee paskaks. En suosittele.
Sairasta pilkkaamista toisen kuolemasta.
Kaikki vihaajat haluavat uhreilleen Jasminit. Hyvä opetus lapsille.
Mulla on oikeus kuolla. Ihan sama teenkö sen parvekkeen kautta tai ampumalla päähän. Tää ei oo kenenkään pilkkaamista.
Laura! Nyt on sopiva hetki rauhoittua! Hengitys lähtee täältä palleasta. Rauhallisesti sisään ja ulos.
No en ole yhtään yllättynyt että jotkut toivoo kuolemaa täällä. Sarja on syyllinen. Sarja boikottiin!
Haluan vielä sen sanoa, että noissa fanisivuilla taitaa olla lähinnä lapsia. Alaikäisiä suurin osa tai juuri täysi-ikäistyneitä ihmisiä. Kaikista eniten mua pelottaa että se ihminen oikeasti teki itselleen jotain pahaa.
Ketju täynnä törkyä! Soitanko ilmiantajille?
Rantabaarista ollaan asialinjalla. Eli uusia sisarsarjoja ja Salkkarit pois pysyvästi.
Ei se Kalle lopeta sitä jatkuvaa piereskelyä.
Vierailija kirjoitti:
Jos sillä on maha vaivoja.
Pihlajakaasun katkuinen valtakunta on sarjan uusi nimi.
Toivon, että Noel kuolee sarjassa. Joku lukee tämän kommentin ja tappaa oikeasti jonkun ihmisen. Hän sanoo puolustukseksi, että luki tämän kommentin ja tämä kommentti provosoi tappamaan jonkun. Eli toisin sanoen olen yhtä syyllinen kuin tappaja? Niinpä. Ilman tätä kommenttia kukaan ei olisi menettänyt henkeään. Olen siis syyllinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sillä on maha vaivoja.
Ilmaa voi mennä naidessa ja lopuksi tulla spermapieruja.
Dahlia Mustavaara kirjoitti:
Voisiko rouva viedä ilmiantajille viestin? Sitä vaan, että ilmiantaminen kannattaa aloittaa ilmiantamalla aloitusviesti.
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara kirjoitti:
Voisiko rouva viedä ilmiantajille viestin? Sitä vaan, että ilmiantaminen kannattaa aloittaa ilmiantamalla aloitusviesti.
P.S. Olen todella kiitollinen, jos viesti menee ilmiantajille asti.
Päivän kommenttitavoitteet alkaa olla saavutettu! Sarja sen sijaan ei saavuta sille asetettuja katsojalukuja.
Miksi täällä pitää kaikesta vääntää. Tarkoitin sitä kommenttia, kun joku suunilleen kehoitti jotain tappamaan itsensä aikaisemmin viikolla ja puhui hänelle törkeyksiä. Ei kenellekkään saa puhua sillä tavalla. Jos ihmisellä on valmiiksi paha olo niin koskaan ei tiedä... Tuskin tuntuisi kivalta kuulla että olit se viimeinen niitti.
No jos olen bi, niin ei voi haukkua homoksi.