Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Lähinnä tarkoitin että sarja jossa on lähes joka viikko K12 jaksoja ei ole tarkoitettu alakouluikäisille.
Pyydän, että Kalle lopettaisi sen jatkuvan piereskelyn. Vastenmielinen haju leviää kaikkialle.
Muistan sen yhen kerran kun Kallen täytyi mennä rappuun pieremään... voi niitä aikoja. Kuului vaan prööt prööt prööt... hehheh!
Teini-ikäinenkin on lapsi...
Täytyy olla pahasti viallinen, jos antaa fiktion vaikuttaa itseensä.
Vierailija kirjoitti:
Sarjan maksimi-ikäraja on 12v ja se on teini-ikäinen tai murrosikäinen.
Vanhempien vastuu on valvoa. Minkä takia muuten monet sarjan näyttelijät sanoisi että heidän lapset eivät saa katsoa sarjaa. Tietävät mistä kyse ja kieltävät. Vanhemmat eivät voi sysätä vastuuta muille ihmisille.
Piitu Uskikaan ei antanut lapsensa katsoa kun kävi viimeksi vierailulla.
Parvekkeelta itsemurhan teen sen vaan. En jaksa tätä ketjua ja vielä vähemmän surkeaa sarjaa.
Miettikääpä millaisia ohjelmia ja biisejä sitä ennen vanhaan kuunneltiin ja hoilattiin lapsesta asti ja ihan täyspäiviä suurimmasta osasta kasvoi.
Sarjaa ei tehdä yhdelle ihmiselle jota pitäisi miellyttää. Erittäin itsekäs ajatustapa.
Lavastesairaala ja Amanda on ollut 14 vuotta. Se on liian pitkä aika. Ne pitää purkaa pois.
Ei tippa tapa ja ämpäriin ei huku!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sarjan maksimi-ikäraja on 12v ja se on teini-ikäinen tai murrosikäinen.
Samalla logiikalla ajateltuna esimerkiksi 50-vuotias ei voi olla 80-vuotiaan lapsi.
Mä en ymmärrä miks vihaajat ja valittajat katsoo sarjaa. Joku sadomasokismin muoto?
Marko Äijo nosti isompaa palkkaa ja siksi ei ollut varaa purkaa lavasteita tai tehdä uusia.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä miks vihaajat ja valittajat katsoo sarjaa. Joku sadomasokismin muoto?
Haluan Dahlialle kartanon ja Akille Beigen. Sen takia.
Toi on kieltämättä monimutkainen asia, kun aina puhutaan kuinka lapsia suojellaan mutta suolletaan kaikenlaista paskaa lasten kuullen. He eivät ole voineet itse valita perhettään ja joka tapauksessa vanhemmista tulee heille tärkeät vaikka yhteiskunnassa onkin ihmisiä, jotka näkee sen jotenkin vääränä perhemuotona. Itse homona voin sanoa että tajusin homouteni jo lapsena enkä tiennyt sen olevan mitenkään väärin. Kunnes joku sanoi sen ja siitä lähtien pidin itseäni viallisena ennen kuin myöhemmin aikuisena vasta tulin kaapista. Lapset eivät kyseenalaista asiaa joka on heille syntymästä asti luonnollinen.