Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Hei Seilis kerro mulle
Mikä on tää sarja
Kun ei tunnu laatua lainkaan
Voisin tehdä kartanon kauniin
Tai kellarista valmiin
Mut ilman rahaa ne on haaveita vain
Hei Seilis kerro mulle
Mikä on tää sarja
Kun ei riitä varat mihinkään
Voisin tehdä kellarin kauniin
Tai kartanosta valmiin
Mut ilman rahaa ne on haaveita vain
Hyvä on sitten. Tehdään miten te haluatte kun se on kerran niin helppoa. No niin, ne helvetin sairaalan seinät alas, kuvauskalusto huvilakadulle ja sinä Tiia Elg, sinä saat saa ta na potkut!!!
Jos Jutta on Miran isä niin perheeseen kuulu trans, bi ja lesbo. Sampo ja Iiris jää kakkoseks.
Onkohan Sallan pakarat karvaiset. On jotenkin se oloinen nainen. Näyttelijä on kuulma tavallista karvaisempi genitaaleista ja jossain lehdessä julisti ettei suostu sheivaamaan koska se on naisen alistamista.
Kohta Pihlajakadulla vietetään pierufestivaaleja.
Rummukaisen Raisa on Miran äiti.
Surkea sarja kuluttaa hirveästi rahaa. Ei ihmekään, että Mtv tuottaa tappiota.
Aika jännä että Ismo mainitsi Sampolle silloin Kallen äidin mutta kukaan ei maininnut sanallakaan, miksi ei osallistunut poikansa häihin. Voisiko Kristiina palata sarjaan? Korona aikana taisi olla työttömänä ja teki muita hommia pysyäkseen leivässä kiinni. En tiedä onko mitään sen kummempia muita näyttelijäntöitä enää.
Sarja voi jatkua kunhan ainakin ulkolavaste tuhotaan lopullisesti.
Henrikin poikakukkopillimuna 😘
Tässä olisi ollut mitä täydellisin mies Kallelle, eikä mikään hemmetin Sampo.
https://www.is.fi/viihde/art-2000009773831.html
Sergey Hillman olisi sopinut Larille tai Rantabaarin Luukakselle.
Kallen reikä on kuulma tosi pehmeä, vaaleanpunainen, ympärillä karvoitus, boypussy.
Hetki lyö, Heiskasmatkan työ.
Henrikin kukkopillipippeli 🥰
Vierailija kirjoitti:
Jos Jutta on Miran isä niin perheeseen kuulu trans, bi ja lesbo. Sampo ja Iiris jää kakkoseks.
Sanna Heikkinen olisi sopinut transhahmoksi. Jotenkin kävi mielessä heti kun sen näki, mutta ei mitenkään istu kuvioon. Ainoastaan siten että Miran isä olisi nykyään nainen mutta ei muuten. Tuo Sanna on pitkä ja rotevan oloinen verrattuna Juttaan. Kuten sanottu se ei sovi tähän kun etsinään naista joka on synnyttänyt Miran. Jutta tai paremminkin Juha on ollut pienikokoinen mies. Sannaan nähden Jutta on lyhyt nainen.
Ennakossa huvitti vähän eräs kohta, nimittäin Lässyn sanomiset. Siis Lasse näkee veden äärellä makaavan elottoman ihmisen ja sanoo: "Se on varmaan joku spurgu joka ottaa lepoa", vaikka ulkona on varmaan vain muutama aste nollan yläpuolella vaatetuksesta päätellen. Jos Joanna ja Miki eivät olisi olleet matkassa, olisi Lasse ja Nella varmaan vaan jatkaneet matkaa. Tuo mieskö on muka toiminut YK:n rauhanturvaajana?
Tunteisiin
Kolmatta miestäkö puksutin
Joo ja niin
Vai valehtelinko sittenkin
Tunteisiin
Karin ja Gunnarin ajan helvettiin
Mä olen itsenäinen nainen
Ja Akia puksutan
Seuraavaksi vaan