Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Mummolaan mummolaan mennään! Severi-kulta rauhotu nyt, rau...
Heiskasmatkojen pakettilomalle helv!! Muhahaha!!
Vierailija kirjoitti:
Koko kauden teemat: paneminen ja petokset.
Jos noilla yritetään saada katsojaluvut nousuun, niin asiat on pahasti pielessä.
Mä oon nykyään rouva Mustavaara!
Camilla Mustavaara kirjoitti:
Me kuollaan! 😱
Eikä kuolla, kato mua mä rakastan sua!
Nyt sen keksin. Erika Vikman ilmestyy sarjan juhliin tai Mooseen esittämän Syntisten pöydän.
Tämä koko laiva uppoaa! Apuaa!
Vierailija kirjoitti:
Nyt sen keksin. Erika Vikman ilmestyy sarjan juhliin tai Mooseen esittämän Syntisten pöydän.
Salla alkaa yhden kappaleen laulajaksi ja esittää singlen nimeltään Synnytysten pöytä.
Vierailija kirjoitti:
Kesken konsertin paikka syttyy tuleen ja siellä paneskellaan peliluolassa ja takahuoneessa.
Näen jo mielessäni Salatut elämät-pätkän, jossa musiikkina on Syntisten pöytä. Aki, JP ja Miki istuvat savuisessa hämärässä peliluolassa, polttavat sikaria, siemailevat juomia ja pelaavat pokeria suurilla panoksilla. Henrik toimii jakajana. Lasse kantaa hirven päätä. Noel ja Daniela ovat Nobelin työhuoneessa, jossa Noel nauraa psykoottisesti, mutta Daniela itkee. Elina istuu lentokoneessa Toivon kanssa. Kalle vetää viinaa. Sampo heiluttaa setelitukkua Ismon nenän edessä. Kristiania viedään vankilan selliin. Eva ja Joonatan jäävät rysän päältä kiinni Lindalle. Joanna ja toinen poliisi avustavat Nadjaa huostaanottoon hakevaa sosiaalityöntekijää voi voi-ilme kasvoillaan.
Haloo onks täällä ketään? Hei rakas!