Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Valitettavasti ei ole juuri millaisiakaan odotuksia Miran äidille. Sen verran paljon on puhuttu, että Olga olisi poistunut kuvauksista. Väkisin tulee fiilis että mitä ikänä käymään se lässähtää nopeasti. Ei mitään rauhallista tutustumista tai taustatarinoita vaan Mira poistuu sarjasta. Joko yksin tai yhdessä äitinsä kanssa.
Ismo on mielestäni naurettava. Haluaa suojella Kallea ja haluaa Kallen olevan onnellinen. Antaisi Sampon ja Kallen olla rauhassa. Ismo olisi voinut myös kertoa totuuden niin ei tarvitsisi juosta kuin salainen angentti perässä.
Mitenkä Ismo löysi Sampon kun Aaro ja Ismo siivosivat Sampon lähtiessä lenkille. Ismo vielä jäi jauhamaan Aarolle jotain Samposta eikä ollut mihinkään menossa. Seuraavaksi Ismo hyppelikin jo kadulla Sampon perässä.
Nyt on sairaala purettu! Olkaa hyvät!
Painu takas sinne kotikatuun!!
Vierailija kirjoitti:
Painu takas sinne kotikatuun!!
Asun Kastanjankadulla nykyään, Amandan lähellä!
Musta tuntuu että lähes joka kerta Salkkareissa sairaalan vakavan onnettomuuden uhri on kuolemassa. Kuten Kristianista on liian aikaista sanoa selviääkö. Viikon päästä varmaan hereillä ja jalkeilla. No Kristianilla sentään on vain kylkiluita poikki. Kenelläkään ei enää murru jalka. Paitsi Pietarilla silloin molemmat jalat.
Kitiseekö Kalle paljonkin ensiviikolla? Olen kyllästynyt kitinään...
Vierailija kirjoitti:
Kitiseekö Kalle paljonkin ensiviikolla? Olen kyllästynyt kitinään...
Kalle on saanu varmaan tarpeeks rakkautta ja munaa niin ei tarvi vinkua. Ismo hoitaa sen puolen kyllä.
Kallella voisi vihdoin diagnosoida sen autismikirjon.
Sisaret, takaisin purkamaan!!
Kallen minimuna 🤮 kunnon katkarapu muna 😡
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä oletat automaattisesti näin? :D
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä löylykauhaan ainakaan piilotettu 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä oletat automaattisesti näin? :D
Täällä nyt puhutaan Kallesta(kin) kaikenlaista älytöntä. Joten kaikilla toki saa mielipide olla. Katariina ainakin vinkui lisää ja enemmänkin Kalle oli pulassa, kun ei ollut kiinnostunut Katariinasta seksuaalisesti.
Henrikin isokanakukkomuna 😍😘
Nyt kaikki taakse! Mä koitan saada tämän koneen laskeutumaan. Jumalauta nyt!
Mä olen ihan tavallinen lähihoitaja, mitä nyt käskytän huvikseni muita.
Ah-ah, pöydät heiluu Syntisten pöydän aikana!!