Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te yksinäiset teette pitkällä kesälomalla?

Vierailija
18.06.2023 |

Siinäpä se kysymys jo otsikossa

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin tuossa juuri lentoja prinsessa Julianan lentokentälle

Vierailija
2/14 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kuin työssä olleessa viikonloppuisin : käyn kavelyelllä, rannalla, kirjastossa, kahviloissa, kirppareilla, leffassa jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai opettajat vai?

Vierailija
4/14 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä huvittaa.

Mutta miksi kaikki tenttaa?

En minä tiedä edes aamulla, mitä sinä päivänä teen. Se on vähän niin kuin loman idea.

Vierailija
5/14 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa kuin työssä olleessa viikonloppuisin : käyn kavelyelllä, rannalla, kirjastossa, kahviloissa, kirppareilla, leffassa jne.

Käyt rannalla sateella ja kirpparilla katselemassa niitä ihanVITUNsamoja paskoja tavaroita uudelleen ja uudelleen?

Vierailija
6/14 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli istut kahviloissa hölisevien teinien keskellä yksin ja syöt pullaa?

Vierailija
7/14 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, nautinelämästä.

Vierailija
8/14 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin Elämästä ilman häiriötekijöitä. Ihanaa!

Vierailija
9/14 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon viinaa ja olen päivystyksessä paikattavana. Myös putkareissut kuuluvat onnistuneeseen kesään.

Vierailija
10/14 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin itseäni kunnes taas työt alkaa.

Vierailija
11/14 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen jollekin ryhmämatkalle kotimaassa tai ulkomailla. Valinnanvaraa riittää. Vaikka mitä majakkaretkiä, kartanokierroksia tai mielenkiintoisia teemakiertomatkoja Euroopassa. Ei tarvitse olla yksin.

Olen myös ollut taideleireillä, eiköhän lähes jokaisen harrastuksen puitteissa ole jotain kesäkursseja. Kaveri oli viime kesänä melontakurssilla. ja edelliskesänä tenniskurssilla.

Purjehtimaankin pääsee nykyään, kun veneilijät tarvitsevat seuraa ja apukäsiä, jos sellainen kiinnostaa.

Voihan sitä tietysti ihan yksinäänkin keksiä tekemistä, mutta kyllä minulle loma on antoisampaa, kun siinä on jotain arjesta poikkeavaa sisältöä.

Vierailija
12/14 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä yksinäiset yleensä tekee koko lomalla? Yksinäisten ihmisten palkallista lomaoikeutta pitäisi lyhentää ja perheellisten pidentää.

Vierailija
13/14 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä yksinäiset yleensä tekee koko lomalla? Yksinäisten ihmisten palkallista lomaoikeutta pitäisi lyhentää ja perheellisten pidentää.

Mitäs hittoa? Mikä loman tarkoitus mielestäsi on?

Vierailija
14/14 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menen jollekin ryhmämatkalle kotimaassa tai ulkomailla. Valinnanvaraa riittää. Vaikka mitä majakkaretkiä, kartanokierroksia tai mielenkiintoisia teemakiertomatkoja Euroopassa. Ei tarvitse olla yksin.

Olen myös ollut taideleireillä, eiköhän lähes jokaisen harrastuksen puitteissa ole jotain kesäkursseja. Kaveri oli viime kesänä melontakurssilla. ja edelliskesänä tenniskurssilla.

Purjehtimaankin pääsee nykyään, kun veneilijät tarvitsevat seuraa ja apukäsiä, jos sellainen kiinnostaa.

Voihan sitä tietysti ihan yksinäänkin keksiä tekemistä, mutta kyllä minulle loma on antoisampaa, kun siinä on jotain arjesta poikkeavaa sisältöä.

Nyt selvisi ketkä maksaa moninkertaisia hintoja noista ryhmämatkoista. Av-palstan vanhat tädit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän