Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Muistellaanpas Jarkkoa
Miten häneltäkin sain panoja
Isabellaa vitutti
Kun Jarkko mua puksutti
Jarkon muna kivikova
Oli mun pillun ikioma
Märäksi sai tuo Jacques
En muuta kaivannut ees
Vierailija kirjoitti:
Eva muutti Sampon huoneeseen eli siellä on kolme huonetta, kun sai sen Sampon muuttaessa.
Kuinka voi Evan tälläkin lapsella olla noin levoton elämä? Jatkuvasti vaihtuvat isäpuolet, muuttaminen ja asuminen ahtaasti. Oikeesti Eva olisi saanut HEKAn kämpän heti.
Minkä takia joku Aki heiluu Amandassa toimittamassa ruokaa Sallalle? Onko Amandassa taas joku henkilöstövajaus ja Aki auttamassa Cindyä ja päätyykin Sallan lapsen kaitsijaksi?
Hakeeko Jutta sairaalan johtajan virkaa siksi, että pääsee penkoo tietoja Miran äidistä?
Rummukaisen Raisa, on joko uusi hahmo Pihlajakadulla (mutta ei mikään 50+ vaan joku 17-18v) tai sairaalan uusi johtaja ja uusi hahmo sarjaan.
Tunnistaako Taalasmaat Rummukaisen Raisan?
Vierailija kirjoitti:
Mikäli ensi vuoden päätösjaksoon asti olisi neljän jakson viikkoja niin jaksoja tulisi noin 170 kauteen. Löyhästi laskettu joulukuun jouluviikolle ja alku tammikuun puoleen väliin ja päätösjakso juhannusviikolle. Miinuksena on varmasti useampia jaksoja joita saattaa jäädä pyhien/pelien takia välistä. Eihän sitä tiedä jos tänä syksynä on rauhallisempi tahti. Pitänyt saada varastoon jaksoja, jotta voi keskittyä hitaampaan tahtiin.
Ei haittaisi vaikka jaksomäärä tippuisi enemmänkin. Alaraja on kaikkiaan ollut 150 jaksoa kaudessa. Sekin on vielä paljon.
Muutosten siivoamisessa on paljon työtä. Budjetin kanssa on ongelmia, mutta varmasti kuvausten kiire ja jaksojen määrä vaikuttavat miksi käytetään ulkolavastetta tai muuten vältellään parempia kuvauspaikkoja.
Ulla Taalasmaa kirjoitti:
Aamupuurolle!
Mä en syö puuroa!
Laiteloilla haisee infernaalinen pieru. Kalle se vaan jaksaa haista.
Onko sarjassa koskaan piereskelty?
Axelsson Companyn on aika poistua Beigen tieltä.
Pihlajakatu saisi räjähtää kokonaan.
Kallen pitäisi lopettaa se lapsellinen piereskely.
Vierailija kirjoitti:
Pihlajakatu saisi räjähtää kokonaan.
Paremmat sarjat tilalle.
Hahmot jotka saisi poistua:
Kajanderit
Sieviset, Tammiset, Joanna
Laitelat (vähintään tauolle tai jotain uutta)
Kari
Jutta
Salla
+Aaro on ollut koko ajan Iiro
Ehkä Elina hoitaa Noelin mielisairaalaan ja joutuu samaan paikkaan missä Laura on.
Mä en jaksa enää hengittää. On niin paska sarja ja se saa voimaan pahoin.
Ulkolavasteen muoviset kivijäljitelmät ja epäsuhtaisuus saa voimaan pahoin.
Seilis oli keväällä harkassa. Syksyllä alkaa kokopäiväisesti ja Äijö veke. Ennen kuin syytätte Seilistä.