Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Sairaalan voisi siirtää johtajan huoneeseen ja lavasteet purkaa. Sille tilalle on parempaakin käyttöä.
Ulla Taalasmaa kirjoitti:
Saunasta löytyi aikuisten lelu, kenen tämä on? Laitan sen imukupista hissin seinään.
Että Pihlajakadun asukkaat osaavatkin olla saastaisia! Miten uskallan käydä enää Gunnarin luona jos hississä odottaa tuollainen yllätys? Hyh!
Ulla Taalasmaa kirjoitti:
Saunasta löytyi aikuisten lelu, kenen tämä on? Laitan sen imukupista hissin seinään.
Se on varmaan Severin vanha. Tais unohtua sinne.
Mulla on omat kokoelmani lukitussa kaapissa.
Surkeiden hahmojen pitää poistua juhlavuoden tieltä. Alkaa olla kiire.
Kuulusteluhuoneen paikalle pitäisi tehdä häkkivarastot. Niin pienellä poliisilaitoksella ei tee mitään.
Vuosi 2024 saisi olla viimeinen.
Vierailija kirjoitti:
Marianne takaisin ja siitä Salkkareiden Sheila.
Ei Salkkareissa ole ollut ketään Mariannea. Marianna sensijaan on ollut
Vierailija kirjoitti:
Vuosi 2024 saisi olla viimeinen.
Viimeistään viimeinen. 25 vuosi kuitenkin pilataan totaalisesti.
Kaikille hahmoille pitää laittaa tulppa pyllyyn niin eivät pääse piereskelemään.
Ulkolavasteen tekijät eivät ole edes huomioineet Huvilakadun rappukäytävän seinää. Se menee suoraan ovelta eteenpäin, eikä ole mitään seinää oven edessä.
Green screen olisi parempi kuin kämänen ulkolavaste.
Toivottavasti seuraavassa päätösjaksossa ei vietetä häitä.
Seuraavassa päätösjaksossa tapahtuu seksionnettomuus. Penis katkeaa tai persereikä repeää.
Mä laitan boikottiin tämän paska sarjan. Mulle riitti.
Pipsa palaa pian. Olkaa huoletta.
Entäpä jos Äijö antoi Pipsalle luvan palata ja Seilis estää sen?
Saapa nähdä palaako Seppo, kun nimi tosiaan C Moressa. Joidenkin mukaan vain siksi kun og-hahmo.
Mikäli ensi vuoden päätösjaksoon asti olisi neljän jakson viikkoja niin jaksoja tulisi noin 170 kauteen. Löyhästi laskettu joulukuun jouluviikolle ja alku tammikuun puoleen väliin ja päätösjakso juhannusviikolle. Miinuksena on varmasti useampia jaksoja joita saattaa jäädä pyhien/pelien takia välistä. Eihän sitä tiedä jos tänä syksynä on rauhallisempi tahti. Pitänyt saada varastoon jaksoja, jotta voi keskittyä hitaampaan tahtiin.
Koulun lavasteen paikkako on jäänyt vain tyhjäksi? Sehän oli vielä Rantabaarin ensimmäisten kausien aikana pystyssä.