Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59931)

Vierailija
27181/59931 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on alunpitäenkin huonosti rakennettu. Kaikki väliseinät pitäisi purkaa ja kaavoittaa kaikki huoneet aivan uudelleen.

Vierailija
27182/59931 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Ismo voisi sanoa legendaarisesti, Sampo sä oot melkonen sonni! 🤭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27183/59931 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Camilla tuli sarjaan 2001, kertoi Gunnarin olevan diplomaattina Pretoriassa. Missä vaiheessa Gunnarista tuli Mustavaara OYn tj?

Vierailija
27184/59931 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miki ja Nella pyrkivät saunaan, mutta havaitsevat että saunassa on jo Aki ja Joanna! Akilla on mukana Camillalta häälahjaksi saatu penisrengas, joka on nahkaa ja johon on kiinnitetty timantteja. Tämä ei ole mallia metallirengas jollainen Sampolla oli ja joka jouduttiin leikkaamaan irti sairaalassa Kallen toimesta.

Vierailija
27185/59931 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Camilla tuli sarjaan 2001, kertoi Gunnarin olevan diplomaattina Pretoriassa. Missä vaiheessa Gunnarista tuli Mustavaara OYn tj?

Mustavaara on kaikista puheista päätellen vanha firma, eli perustettu luultavasti ennen Camillan ja Monican syntymää. Gunnar sanoi että heidän piti myydä ensiasunto jotta firma pystyi laajentumaan ja Dahlia sanoi että osti kartanon siitä toipuakseen. Diplomaatin työstä ei olla puhuttu mielestäni kertaakaan sen jälkeen kun Karinin aikoina siitä puhuttu. Ehkä Gunnar ryhtyi diplomaatiksi kun Camilla otti Mustavaara-yhtiön johdettavakseen.

Vierailija
27186/59931 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miki ja Nella pyrkivät saunaan, mutta havaitsevat että saunassa on jo Aki ja Joanna! Akilla on mukana Camillalta häälahjaksi saatu penisrengas, joka on nahkaa ja johon on kiinnitetty timantteja. Tämä ei ole mallia metallirengas jollainen Sampolla oli ja joka jouduttiin leikkaamaan irti sairaalassa Kallen toimesta.

Joanna poistuu paikalta ja menee panemaan Kristianin kanssa.

Vierailija
27187/59931 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eva ilmaantuu paikalle ja naiset sitovat Kristianin ja ruoskivat tätä.

Vierailija
27188/59931 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henrik tulee paikalle ja alkaa panna sidottua Kristiania takaapäin.

Vierailija
27189/59931 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteisiin, ja pannaan vaan

Syvälle sisimpään

Joo ja niin, ja uudestaan

Uuden orgasminkin saan

Vierailija
27190/59931 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mustavaara on kaikista puheista päätellen vanha firma, eli perustettu luultavasti ennen Camillan ja Monican syntymää. Gunnar sanoi että heidän piti myydä ensiasunto jotta firma pystyi laajentumaan ja Dahlia sanoi että osti kartanon siitä toipuakseen. Diplomaatin työstä ei olla puhuttu mielestäni kertaakaan sen jälkeen kun Karinin aikoina siitä puhuttu. Ehkä Gunnar ryhtyi diplomaatiksi kun Camilla otti Mustavaara-yhtiön johdettavakseen.

Ei diplomaatiksi niin vaan ryhdytä. Käsikirjoittajat unohtaneet Gunnarin "menneisyyden". Koskaan ei ukko myös ole maininnut kenellekään olleensa diplomaatti tai asia tullut mitenkään esille. Luulisi edes Ullalle kertoneen.

Vierailija
27191/59931 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kääntääköhän Joonatan ja Cindy selkänsä Sampolle huijauksen paljastuttua? Etenkin Cindy ei yhtään pidä mistään sellaista, eikä Joonatankaan välttämättä katso hyvällä. Jääkö Sampolle ainoaksi läheiseksi Aino & Panu?

Joonatan on itse salaillut Evan ja Kristianin suhdetta ja useampikin varmasti suuttuu tästä Joonatanille.

Vierailija
27192/59931 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei diplomaatiksi niin vaan ryhdytä. Käsikirjoittajat unohtaneet Gunnarin "menneisyyden". Koskaan ei ukko myös ole maininnut kenellekään olleensa diplomaatti tai asia tullut mitenkään esille. Luulisi edes Ullalle kertoneen.

Diplomaattina oleminen on pieni juttu, kun alzheimerkaan ei ole edennyt ja Gunnarin piti olla huonossa kunnossa jo Sepän aikoihin. Pieni juttu se on myös siihen että Liisa heräs kuolleista.

Vierailija
27193/59931 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karin sekoitti Gunnarin siihen Lennart Mustavaaraan joka oli diplomaatti Pretoriassa.

Vierailija
27194/59931 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dahlia Mustavaara kirjoitti:

Karin sekoitti Gunnarin siihen Lennart Mustavaaraan joka oli diplomaatti Pretoriassa.

Kaippa nyt Camilla olisi huomannut sekoilun? Klippi Camillan ensi-esiintymisestä salkkareissa löytyy tubesta.

Vierailija
27195/59931 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestä tää koko majatalo on pilalla, täällä haisee uloste ja seinät on kaatunut. Mitä mä teen, mitä mä teen!?

Vierailija
27196/59931 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salla Mattila kirjoitti:

Mä en kestä tää koko majatalo on pilalla, täällä haisee uloste ja seinät on kaatunut. Mitä mä teen, mitä mä teen!?

Kannetaan nää vaneriseinät ulos ja tilataan tänne ilmanpuhdistus.

Vierailija
27197/59931 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Gunnarin menneisyys unohdettiin. Juuri tuollaiset yhden lauseen jutut vuosien takaa voidaan tänä päivänä sivuuttaa.

Vierailija
27198/59931 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis Gunnarin menneisyys unohdettiin. Juuri tuollaiset yhden lauseen jutut vuosien takaa voidaan tänä päivänä sivuuttaa.

Eikä pelkästään yhden lauseen repliikit vaan alkuperäiset hahmojen pohjustukset.

Vierailija
27199/59931 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kääntääköhän Joonatan ja Cindy selkänsä Sampolle huijauksen paljastuttua? Etenkin Cindy ei yhtään pidä mistään sellaista, eikä Joonatankaan välttämättä katso hyvällä. Jääkö Sampolle ainoaksi läheiseksi Aino & Panu?

Joonatan on itse salaillut Evan ja Kristianin suhdetta ja useampikin varmasti suuttuu tästä Joonatanille.

Eva saa lepyteltyä Lassen kun antaa tälle pimppiä.

Vierailija
27200/59931 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kari Taalasmaa kirjoitti:

Salla Mattila kirjoitti:

Kannetaan nää vaneriseinät ulos ja tilataan tänne ilmanpuhdistus.

Hyvä idea. En ole tämmöistä katkua haistanut sitten 80-luvun Mustavaara-yhtiöiden wc-tilojen.

Ketju on lukittu.