Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Ensi viikolla kesäuusinnoissa on Kallen harhat ja Sampon paluu. Kesä on mennyt nopeasti ja vuodet kulunut.
Riikka Purra on uusi Salkkarit-tähti: "Leikkaa Evan työmarkkinatuesta!"
Vierailija kirjoitti:
Noel ja Aki voisivat pistäytyä Rantabaarissa viettämässä kesää 😜
Luukas vastavuoroisesti Salkkareihin Kallen mieheksi, kiitos. Tosin Luukaksella on se hullu serkku.
Kuka sanoi mua hulluks? Mä tapan kaikki jotka tulee mun tielleni!
Minna Laurikainen kirjoitti:
Kuka sanoi mua hulluks? Mä tapan kaikki jotka tulee mun tielleni!
Mä autan sua harventamaan näitä surkimuksia.
Tyhjennätte vaan sen mun asunnon asukkaat.
Vanhoissa Salkkareissa on kerran näytetty kellarin tai ullakon portaita. Tosin oli kuvattu jossain oikeassa paikassa. Sellaset kiviset kapeat portaat. Se oli Miian paikka minne aina meni ja Kalle tiesi paikan. Kellariin se ei sopisi koska niin kapea, ettei siitä olisi edes pesukone mahtunut. Kalle ja Miia istuivat portaikon alapäässä. Pitäisi joskus löytää tuo jakso uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vanhoissa Salkkareissa on kerran näytetty kellarin tai ullakon portaita. Tosin oli kuvattu jossain oikeassa paikassa. Sellaset kiviset kapeat portaat. Se oli Miian paikka minne aina meni ja Kalle tiesi paikan. Kellariin se ei sopisi koska niin kapea, ettei siitä olisi edes pesukone mahtunut. Kalle ja Miia istuivat portaikon alapäässä. Pitäisi joskus löytää tuo jakso uudelleen.
Ei ole selkeää muistikuvaa, vaikka suurimman osan niistäkin jaksoista nähnyt. Sellainen kapea käytävä näkyy selkeästi siellä kellarin oven takana, varmasti jotain muitakin varasto tai huoltotiloja mitä ei ole vaan näkynyt sarjassa. Saunatiloissakin on jälkikäteen tehty pesutilat pukukopin seinän läpi, että jotain ylimääräisiä neliöitä siinä seinän takana on ollut. Pakosti niillä on ollut suihkukin silloin alkupuolella. Ehkä sitten sillä neljännellä seinällä mistä kuvataan.
Huomenta kaikille. Minä rupean nyt kahvin keittoon. Kaapissa on niitä eilisiä korvapuusteja.
Kuka on vastuussa siitä että minun tyttäreni joutui synnyttämään yksin, saastaisessa pukuhuoneessa!?
Dahlia Mustavaara kirjoitti:
Kuka on vastuussa siitä että minun tyttäreni joutui synnyttämään yksin, saastaisessa pukuhuoneessa!?
Mitä horiset.
Minä vedin siihen pukuhuoneen paneliseinään oviaukon moottorisahalla, että saatiin paremmalle puolelle suihku. Talotaikureiden varastohuone oli siinä ennen.
Hyvä Seppo! Varmaan hurja ollut sahata sillä moottorisahalla.
Lasse Sievinen kirjoitti:
Dahlia Mustavaara kirjoitti:
Mitä horiset.
Siitä teidän talon yleisestä vilvoittelutilasta.
Irma Halonen kirjoitti:
Hyvä Seppo! Varmaan hurja ollut sahata sillä moottorisahalla.
Kyllä vaan, melkoinen homma siinä tehtiin Karin kanssa. Tehtiin se sellaisena hiljaisena juhannuspäivänä kun ei ollut ketään talossa.
Ulla Taalasmaa kirjoitti:
Huomenta kaikille. Minä rupean nyt kahvin keittoon. Kaapissa on niitä eilisiä korvapuusteja.
Voi kun ihanaa! Minä leivon sitten iltapäiväkahville uudet pasteijat.
Mä löysin muuten upean vanhan karahvin antiikkikirpputorilta. Mä tulen illalla näyttämään sen.
Irma Halonen kirjoitti:
Mä löysin muuten upean vanhan karahvin antiikkikirpputorilta. Mä tulen illalla näyttämään sen.
Se täytyy sitten ehdottomasti nähdä, jos se on vielä entistä parempi!
Voi että se Tammisaaren huvila on ollut tyhjillään aivan liian pitkään. Min Markus ei saanut koskaan perintöään, niin jäi koko paikan myynti. Onneksi minun sukulaiseni ovat sitä toisinaan asuttaneet.
Noel ja Aki voisivat pistäytyä Rantabaarissa viettämässä kesää 😜