Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Mitä helvettiä? Miksei täällä oo taalasbisseä? Täällä on vaan tätä hipsteripaskaa!!
Jodelissa oli aloitus, jota itsekin mietin tässä vähän aikaa sitten kesäuusintoihin liittyen. Oliko Sannin ja Akin suhteen tarkoitus olla noin lyhyt vai tehtiinkö siitä lyhyempi oikeasti parisuhteen takia? Itsekin olen kuullut käsikirjoittajien välttävän sellaisia pareja jotka ovat tosielämässä myös pari. Ei sillä, että niitä olisi kovin montaa mahtunut tähän sarjaan. Toisaalta oli tiedossa kopteriturma ja Sanni haluttiin varmasti Talen kanssa yhteen.
Kari Taalasmaa kirjoitti:
Mitä helvettiä? Miksei täällä oo taalasbisseä? Täällä on vaan tätä hipsteripaskaa!!
Mulla on alzheimer, mutta pää leikkaa vielä bisnesasioissa terävästi. Itse ajoit koko panimon nurin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Espoo on kyllä maailman toisella puolen niin kuin Camilla sanoi. Tallinna ja Afrikkakin on lähempänä.
Sitten kuitenkin sarjaa on kuvattu useasti Espoon puolella ja studioilta on helpompi siirtyä tuonne Kehää pitkin kuin Helsingin keskustaan.
Koneen konttori on se vaan hieno rakennus. Harmi, kun siinä pihassa ei juurikaan olla kuvattu kohtauksia.
Ehkä vähän turha lähteä sinne asti kuvaamaan. On varmasti tämä tuotannon linjaus. Siirtyihän sisarsarjassa maininkin Munkkiniemeen kun aikaisemmin oli Keilaniemessä. En enää muista mainittiinko sarjassa paikan vaihtuminen? Jotenkin minulla lyö sen suhteen tyhjää. Uusimmalla kaudella ei ole maininkia. Kohta valitettavasti tuokin sarja alkaa pyörimään vain muutamissa kuvauspaikoissa.
Gunnar Mustavaara kirjoitti:
Mulla on alzheimer, mutta pää leikkaa vielä bisnesasioissa terävästi. Itse ajoit koko panimon nurin.
Ikuinen äitinsä helmoissa piileskelevä aikamiespoika. Ei se muuksi muutu, vaikka kuinka yrittäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Espoo on kyllä maailman toisella puolen niin kuin Camilla sanoi. Tallinna ja Afrikkakin on lähempänä.
Sitten kuitenkin sarjaa on kuvattu useasti Espoon puolella ja studioilta on helpompi siirtyä tuonne Kehää pitkin kuin Helsingin keskustaan.
Koneen konttori on se vaan hieno rakennus. Harmi, kun siinä pihassa ei juurikaan olla kuvattu kohtauksia.
Ehkä vähän turha lähteä sinne asti kuvaamaan. On varmasti tämä tuotannon linjaus. Siirtyihän sisarsarjassa maininkin Munkkiniemeen kun aikaisemmin oli Keilaniemessä. En enää muista mainittiinko sarjassa paikan vaihtuminen? Jotenkin minulla lyö sen suhteen tyhjää. Uusimmalla kaudella ei ole maininkia. Kohta valitettavasti tuokin sarja alkaa pyörimään vain muutamissa kuvauspaikoissa.
Ei ole tehty Trissasta vielä mitään ulkolavastetta. En tiedä kuinka sellainen onnistuisi johonkin Konalan parkkipaikalle ja jollain green screenillä sitten merta taustalle :D
Laitan pullat uunihin, vedän valmiit takaisin. Näen piipusta, kun savu kohoaa! 💨
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tehty Trissasta vielä mitään ulkolavastetta. En tiedä kuinka sellainen onnistuisi johonkin Konalan parkkipaikalle ja jollain green screenillä sitten merta taustalle :D
Tuskin koskaan tehdäänkään. Lähinnä pääkuvauspaikat ensi kaudella taitaa olla Trissan terassi ja ranta. Muuten sitten kaikki on joko studiossa tai muutamia käyntejä jossain muualla eli ei merkittävää vaihtelua.
Ulla Taalasmaa kirjoitti:
Laitan pullat uunihin, vedän valmiit takaisin. Näen piipusta, kun savu kohoaa! 💨
Leipuri Diiva, mä asun kartanossa. Mä pullat myrkytän täällä ja pitopalveluun niitä vienkin!
Ulla Kullan pullat on kyllä parhaita!
Vierailija kirjoitti:
Persikat päälle, ne on paras lisuke.
Vierailija kirjoitti:
Tää on sitten vaan meidän Karin perversio.
On mulla sitten niin ihanat lapset
Elina Taalasmaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on sitten vaan meidän Karin perversio.
Todellinen perversio sotkea hedelmiä jonkun kyökkipiian pulliin.
Noel on näissä uusinnoissa vielä todella nuoren näköinen verrattuna nykypäivään. Jarkko muuten täyttää 40 vuotta joulukuussa. Camillaan nähden Noel oli aikamoinen nuori poju. Sarjaan tullessa vasta 34-vuotias.
Wettermannitkaan eivät koskaan firmaa ostaneet. Turhaa draamaa ja Sabrina on näissä ihan liian raskas.
Dahlia Mustavaara kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi hauskaa, jos Dahlia olisi kadulla rahattomana ja Jutta toisi lihapullia säälistä.
Hävytöntä! Tukkikaa tämän kerjäläisen suu!!
Voi sua raukkaa, roskakatoksessa oot ollu kylmissäs ja nälissäs. Ota tästä, toin Ulla kullan lihapullia niin saat vähän murua rinnan alle.
Vierailija kirjoitti:
Noel on näissä uusinnoissa vielä todella nuoren näköinen verrattuna nykypäivään. Jarkko muuten täyttää 40 vuotta joulukuussa. Camillaan nähden Noel oli aikamoinen nuori poju. Sarjaan tullessa vasta 34-vuotias.
Wettermannitkaan eivät koskaan firmaa ostaneet. Turhaa draamaa ja Sabrina on näissä ihan liian raskas.
Tuuheat rintakarvat vanhentaa kuitenkin. Ei nyt mielestäni mitenkään selkeästi nuoremman näköinen Camillaan verrattuna vaikka näyttelijöillä on joku 10 vuoden ikäero.
Jutta Korhonen kirjoitti:
Dahlia Mustavaara kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi hauskaa, jos Dahlia olisi kadulla rahattomana ja Jutta toisi lihapullia säälistä.
Hävytöntä! Tukkikaa tämän kerjäläisen suu!!
Voi sua raukkaa, roskakatoksessa oot ollu kylmissäs ja nälissäs. Ota tästä, toin Ulla kullan lihapullia niin saat vähän murua rinnan alle.
Nytkö sinä raukka sekosit!? Taidat sinäkin olla koukussa niihin katukaupan pillereihin.