Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskotteko että Ainosta tulee vielä Kaukovaara vai jääkö tämän ikävän tapauksen jälkeen ikuisesti Aino Forssiksi? Se voisi olla jopa parempi juttu niin voi ajatella, että og-Aino Kaukovaara olisi Kaliforniassa.
Og-Aino muutti isänsä ja veljensä kanssa Lahteen vuonna 2010.
Totta. Ajattelin tosin mielessäni aikuishahmoja. Ainon aikuisversio oli ensimmäisen kerran leffassa, siitä spin-offiin ja lopulta ihan pääsarjaan. Sellainen erilainen kulku hahmolla. Ensin oheissarjat ennen kuin pääsarjaan.
Lolan hahmoa pohjustettiin Tuhmisten 2. kauden lopussa, ennen kuin tuli mukaan pääsarjaan. Tosin tuolloin Lolaa esitti selvästi eri näyttelijä. Salkkareista siirtyi Alissan ja Pietarin mukana Rantabaariin ja hahmo kuoli kyseisen sarjan kolmannella kaudella. Käsittääkseni Lola on kuollut myös Salkkarit-maailmassa, koska Rantabaari sijoittuu Salkkareiden kanssa samaan universumiin.
Tommikin nähtiin myös Rantabaarissa Nizzan matkoineen. Olisi ihan hyvä jos Aki pistäytyisi katsomassa Alissaa. Samalla Friida ihastuisi Akiin ja syntyisi huijattarien välille kitkaa.
Tämä vulgäärin metelinen kuuleminen on väsyttänyt niin paljon että tarvitsen lasillisen parasta samppanjaa.
Dahlia Mustavaara kirjoitti:
Tämä vulgäärin metelinen kuuleminen on väsyttänyt niin paljon että tarvitsen lasillisen parasta samppanjaa.
Nyt se on ainakin loppu!
Ismo Laitela kirjoitti:
Mä vihaan Kallea! Poika kasvanut kieroon!
Mitä sä selität? Tuu tänne jo panee mun uutta mehevää persettä! Tissejäkin saat ihanasti puristella.
Jutta Korhonen kirjoitti:
Ismo Laitela kirjoitti:
Mä vihaan Kallea! Poika kasvanut kieroon!
Mitä sä selität? Tuu tänne jo panee mun uutta mehevää persettä! Tissejäkin saat ihanasti puristella.
Kyllä nyt Ismo haluaa tulla mielummin mun kanssa taikinaa vaivaamaan!
Mutta ihan asiallisesti tuohon Karin persuhenkisyyteen liittyen olisi voinut olla enemmän kuvioita ja Kati lähteä vaikka populistien ehdokkaana mukaan politiikkaan. Siinä Karin vaihtoehtotodellisuudessa Pihlajasadussa Kari olisi sopinut juurikin paremmin populistipoliitikoksi, jonka ura olisi mennyt piloille ihan omaa typeryyttään jonkin tällaisen persumaisen kohun myötä.
Joku voisi kyllä saada HIVin, siis joku muu kuin Kalle. Käsittämätöntä, että näiden kaikkien irstailujen seurauksena on aina vain toistuvia vahinkoraskauksia, mutta sukupuolitauteja on ollut tähän nähden todella vähän. Sarjan alkuaikoina Sakulla oli klamydia ja sitten Kallella on ollut klamydia sekä tietysti Nooralla on HIV, joka Nooralla oli jo sarjaan saapuessaan eli tuo oli tapahtunut jo sarjan ulkopuolella. Todennäköisemmin kuitenkin Eva on nyt seuraavaksi taas raskaana ja Kristian on siis isä.
Koska Salla ehti jo synnyttämään pitää jonkun seuraavan olla jo vahinkoraskaana ja todennäköisyys sille, että tämä on Eva on valitettavan suuri.
Vierailija kirjoitti:
Ilmiantajilla kiire paiskia töitä ilmaiseksi täällä. :D
Rouva Mustavaara otti yhteyttä ilmiantajiin. He eivät tienaa riittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Koska Salla ehti jo synnyttämään pitää jonkun seuraavan olla jo vahinkoraskaana ja todennäköisyys sille, että tämä on Eva on valitettavan suuri.
Evan lapsimäärällä ei kiitos. Joku muu mielummin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Evan lapsimäärällä ei kiitos. Joku muu mielummin.
Tämän sarjan historian tuntien on valitettavasti oikeastaan yllättävää jos Eva ei nyt kuvioidensa myötä ole raskaana. Ihme, että se ei ole jo tapahtunut. Tuskin kukaan Evan uutta raskautta toivoo.
Mä haluan kakkoseen jotain isoa.
Nyt sitä munaa!!!!! Heti!!!!!
Syksyllä Evalla on pulla uunissa, ja Kalle saa parantumattoman taudin. Evalle onnittelut, ja levätköön Kalle rauhassa.
No nyt mulla levis lihapullat syliin. Tää mekko on pilalla!!
Sama transsukupuolisten kohdalla. Clarissa Jäärni ja Miiko Toiviainen taitaa olla ainoita, ellei Suomen ainoat tunnetummat transnäyttelijät. Viihdejulkkiksia toki enemmän. Elena Vikström esittämään uutta transsukupuolista kosmetologia, joka liehittelee miehiä.