Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirvee ääni tolla Kerttu Rissasella.
Mee pois Sami ja Kerttu vihaaja!!!
Se muijahan raakkuu ku spurgu🤣
Minkä kukaan voi sille millanen puheääni on? :D Ainahan se on ollut vähän käheä.
Olemalla hiljaa?
On typerää haukkua toisen ääntä. Sellainen joka niin tekee ei paljon ajattele ja omaa vakavia ongelmia.
On typerää haukkua toisen mielipidettä. Katso peiliin.
Opettele mielipiteen ja haukkumisen ero. Vai oletko niin sairas ajatusmaailmaltasi ettet näe sitä?
Oletko niin sairas päästäsi, että haukut toisia kirjoittajia?
Miten niin haukun? Totesin vain ettei taida olla kaikki kunnossa jos noin kohtelee muita. Kannattaa hakea apua ja toivoa että asiat alkaa mennä paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä kukaan voi sille millanen puheääni on? :D Ainahan se on ollut vähän käheä.
Olemalla hiljaa?
On typerää haukkua toisen ääntä. Sellainen joka niin tekee ei paljon ajattele ja omaa vakavia ongelmia.
Opettele mielipiteen ja haukkumisen ero. Vai oletko niin sairas ajatusmaailmaltasi ettet näe sitä?
Sitä sellaista kohtelua kuin ansaitsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole parempi ihminen enkä halua kenenkään tappavan itseään. Mulla itelläkin on välillä ihan järkyttävän ahdistavaa ja paha olla, että itken vaan. Mun omaa pahaa oloa lisää sarjan haukkuminen. Haluaisin vain että voitaisi olla sulassa sovussa. Jokainen saa sanoa mielipiteen mutta tulee huono olo jos spämmitään huonoutta. Eikö voida keskustella kunnolla ilman että haukutaan vaan koko ajan. T. se jota sanotaan aina paremmaksi ihmiseksi. Jos tietäisit mun elämästä niin et sanoisi mua todellakaan paremmaksi ihmiseksi.
Miten niin sinua? Kyllä täällä muutkin ovat osansa saaneet.
Harlins ketjun päsmäri täällä? Mee pois!
Tämä ketju on syyllinen miksi J kuoli. Vauvapalsta antoi sen tapahtua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole parempi ihminen enkä halua kenenkään tappavan itseään. Mulla itelläkin on välillä ihan järkyttävän ahdistavaa ja paha olla, että itken vaan. Mun omaa pahaa oloa lisää sarjan haukkuminen. Haluaisin vain että voitaisi olla sulassa sovussa. Jokainen saa sanoa mielipiteen mutta tulee huono olo jos spämmitään huonoutta. Eikö voida keskustella kunnolla ilman että haukutaan vaan koko ajan. T. se jota sanotaan aina paremmaksi ihmiseksi. Jos tietäisit mun elämästä niin et sanoisi mua todellakaan paremmaksi ihmiseksi.
Miten niin sinua? Kyllä täällä muutkin ovat osansa saaneet.
Harlins ketjun päsmäri täällä? Mee pois!
Mikä helvetin Harlins?
Jasmin oli ruma ja kammottava Tämä on vain minun henkilökohtainen mielipiteeni, joten minua ei saa siksi haukkua siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemalla hiljaa?
Miten niin haukun? Totesin vain ettei taida olla kaikki kunnossa jos noin kohtelee muita. Kannattaa hakea apua ja toivoa että asiat alkaa mennä paremmin.
Ole hiljaa kyökkipsykologi. Sinä apua tarvitset, et vain itse huomaa.1😂
Sanoo hän joka puolustaa Kertun haukkumista. Voi voi.😂😂😂
Voisiko joku kertoa, kun jäi viimeinen jakso katsomatta ennen kesätaukoa, että peruuntuiko ne Kallen häät ja kertoiko Ismo Kallelle mitä sai kuulla ollessaan salaa Aaron kanssa Amandan keittiössä? Kiitos :)
Kyllä pitää suoraan tuoda esille jos joku voi huonosti ja tarvitsee apua. Täällä moni käyttätyy kyseenalaisesti.
Joku sanoi ettei kuolleen kunniaa voi loukata niin voi:
"Kunnianloukkauksesta tuomitaan myös se, joka häpäisee vainajan muiston. Vainajan muiston häpäiseminen voi herättää mielipahaa vainajan lähipiirissä. Teko on rangaistava, jos vainajan väitetään perättömästi syyllistyneen halventaviin tekoihin, kuten vakaviin rikoksiin. Edellytyksenä rangaistavuudelle on, että teko on omiaan aiheuttamaan kärsimystä ihmiselle, jolle vainaja oli erityisen läheinen. Kyseeseen voivat tulla siten esimerkiksi vainajan leskeksi jäänyt puoliso tai lapset."
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku kertoa, kun jäi viimeinen jakso katsomatta ennen kesätaukoa, että peruuntuiko ne Kallen häät ja kertoiko Ismo Kallelle mitä sai kuulla ollessaan salaa Aaron kanssa Amandan keittiössä? Kiitos :)
Mikään ei paljastunut koska sarja on surkea. Sama paska jatkuu syksylläkin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemalla hiljaa?
Rissanen raakkuu kuin varis.
Olet ilkeä ja ajattelematon ihminen!
Vierailija kirjoitti:
Ootko sokee, ku pitää kertoo? Kato Mtv3katsomosta!
Vierailija kirjoitti:
Joku sanoi ettei kuolleen kunniaa voi loukata niin voi:
"Kunnianloukkauksesta tuomitaan myös se, joka häpäisee vainajan muiston. Vainajan muiston häpäiseminen voi herättää mielipahaa vainajan lähipiirissä. Teko on rangaistava, jos vainajan väitetään perättömästi syyllistyneen halventaviin tekoihin, kuten vakaviin rikoksiin. Edellytyksenä rangaistavuudelle on, että teko on omiaan aiheuttamaan kärsimystä ihmiselle, jolle vainaja oli erityisen läheinen. Kyseeseen voivat tulla siten esimerkiksi vainajan leskeksi jäänyt puoliso tai lapset."
Kuka täällä on syyttänyt Jasminia ja mistä?
Rehellisesti sanottuna ei kyllä anna kenestäkään täällä kovin hyvää kuvaa jos on pakko haukkua muita. Pistää miettimään onko hänellä omassa elämässä niin paha olo vai mistä kaikki kumpuaa? Normaalisti lapsesta pitäen opetetaan ettei ketään kiusata. Tuntuu että täällä on muutam asia jäänyt välistä.
Kiusaaminen on hyvää aktiivisuutta törkyisellä palstalla. Bravo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemalla hiljaa?
Rissanen raakkuu kuin varis.
Olet ilkeä ja ajattelematon ihminen!
Äänellään se variskin. Ei kaikki ole satakieliä.
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti sanottuna ei kyllä anna kenestäkään täällä kovin hyvää kuvaa jos on pakko haukkua muita. Pistää miettimään onko hänellä omassa elämässä niin paha olo vai mistä kaikki kumpuaa? Normaalisti lapsesta pitäen opetetaan ettei ketään kiusata. Tuntuu että täällä on muutam asia jäänyt välistä.
Älä sitten hauku toisia.
Palsta käryää pahemmin kuin sarja.
Minulla Jasmin käy mielessä lähes päivittäin ja pistää edelleen vihaksi koko tapaus terveydenhuollon osalta.