Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59931)

Vierailija
24941/59931 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutta Korhonen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

XD mitä Jutan prseessä on

Mulla on uudet isot tissit, paksut huulet ja kunnon mehevä perse. Pitihän sitä käydä kohentamassa ulkonäköä. Dahlia tuskin sellaisista operaatioista selviäisi, eikä ne mitään auttaisikaan. Siksi valittaa kun on kateellinen.

Minä en haluakaan näyttää miltään kumiankalta, vaan arvokkaasti ikääntyvältä rouvalta!

Vierailija
24942/59931 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa prseeseen sattua kun istuu. Huh huh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24943/59931 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voin rehellisesti sanoa, että alkuperäishahmot ovat mulle käytännössä ainoa linkki menneseen. Varmaan ei enää tekisi mieli katsoa jos ne poistuisi. Kaikki uudet ovat niin sieluttomia suurin osa ettei niistä luultavasti koskaan saisi samalla tavalla irti. Kyse ei ole näyttelijöistä vaan hahmojen taustoja ei enää avata.

Vierailija
24944/59931 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänä esimerkkinä vaikka Robin. Mitä saatiin tietää hahmosta? Äiti Silviä, pari vuotta sitten menehtynyt vaimo ja ilmeisesti varakas. Mitään muuta ei kyseisestä hahmosta koskaan avattu missään tilanteessa.

Vierailija
24945/59931 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miitta Sorvali lausui hyvin "haukuit minut pataluhaksi!", katsoessaan ensimmäistä jaksoa Pöllötöllössä. Olisi niin hyvä johonkin rooliin, vaikka Ullan serkku tai olisiko siskoksi liian räväkkä 😂

Vierailija
24946/59931 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voin rehellisesti sanoa, että alkuperäishahmot ovat mulle käytännössä ainoa linkki menneseen. Varmaan ei enää tekisi mieli katsoa jos ne poistuisi. Kaikki uudet ovat niin sieluttomia suurin osa ettei niistä luultavasti koskaan saisi samalla tavalla irti. Kyse ei ole näyttelijöistä vaan hahmojen taustoja ei enää avata.

Ulla ja Aki oikeasti ainoat mukana olevat alkuperäishahmot, jonka haluaisin pysyvän sarjassa. Ismo tai Kalle ei tarjoa mitään mielenkiintoista tai Kari ja Elina uudella näyttelijällä. Kaikkien hahmojen pointti on enemmän tai vähemmän hukassa.

Vierailija
24947/59931 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvänä esimerkkinä vaikka Robin. Mitä saatiin tietää hahmosta? Äiti Silviä, pari vuotta sitten menehtynyt vaimo ja ilmeisesti varakas. Mitään muuta ei kyseisestä hahmosta koskaan avattu missään tilanteessa.

En tainnut menettää mitään vaikka jäi suurin osa jaksoistakin näkemättä siltä ajalta kun saapui. Kaikki vain tulee jostain ja sitten mitään ei avata sen suuremmin. Juonikuvioissakin sama ongelma. Kaikki tuntuu loppuvan ennen kuin mistään on saatu mitään irti.

Vierailija
24948/59931 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulla ja Aki oikeasti ainoat mukana olevat alkuperäishahmot, jonka haluaisin pysyvän sarjassa. Ismo tai Kalle ei tarjoa mitään mielenkiintoista tai Kari ja Elina uudella näyttelijällä. Kaikkien hahmojen pointti on enemmän tai vähemmän hukassa.

En ajattele sitä enää edes mielenkiinnon perusteella vaan siksi, että tuntee hahmot parhaiten. Niissä on joku tuttu ja turvallinen. Itse asiassa ovat myös pitkäikäisiä hahmoja. Kalle ollut paluureissullaan 11 vuotta, Aki syksyllä 9 vuotta ja Karinkin paluusta on se 8 vuotta. Pandemian aikana huomasin ettei Ullaan tavallaan tarvita, mutta toivon että Maija-Liisan oma toive toteutuu ja saa tehdä loppuun asti sarjaa.

Vierailija
24949/59931 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dahlia Mustavaara kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on uudet isot tissit, paksut huulet ja kunnon mehevä perse. Pitihän sitä käydä kohentamassa ulkonäköä. Dahlia tuskin sellaisista operaatioista selviäisi, eikä ne mitään auttaisikaan. Siksi valittaa kun on kateellinen.

Minä en haluakaan näyttää miltään kumiankalta, vaan arvokkaasti ikääntyvältä rouvalta!

Sulla oli kyllä tosi huono pylly. Paljon nautinnollisempaa lykkiä taikinan sisään!

Vierailija
24950/59931 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen mummelin pakarat on varmaan melkoset rusinat.

Vierailija
24951/59931 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ajattele sitä enää edes mielenkiinnon perusteella vaan siksi, että tuntee hahmot parhaiten. Niissä on joku tuttu ja turvallinen. Itse asiassa ovat myös pitkäikäisiä hahmoja. Kalle ollut paluureissullaan 11 vuotta, Aki syksyllä 9 vuotta ja Karinkin paluusta on se 8 vuotta. Pandemian aikana huomasin ettei Ullaan tavallaan tarvita, mutta toivon että Maija-Liisan oma toive toteutuu ja saa tehdä loppuun asti sarjaa.

Ullalle toivoisin jotain uusia omia juonikuvioita, kuten pitopalvelukin oli tai Pasin kanssa deittailu. Jos nyt Maija-Liisa on yhtään paremmassa kunnossa vaikean sairastelun jälkeen ja saisi enemmän näyteltävää taas.

Vierailija
24952/59931 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamara kirjoitti:

Sen mummelin pakarat on varmaan melkoset rusinat.

Minä en ole mikään mummeli ja ainakin ne ovat aidot toisin kuin sinun kumipallosi! Olet pelkkä suutaan pieksevä pyrkyri!

Vierailija
24953/59931 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän vuoden päätösjakso on tähän mennessä paras.

Vierailija
24954/59931 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä rouva itsekin on homeinen ja lahoava, vaatisi operointia.

Vierailija
24955/59931 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voita parin vuoden takaista.

Vierailija
24956/59931 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaro Vaalanne kirjoitti:

Dahlia Mustavaara kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla oli kyllä tosi huono pylly. Paljon nautinnollisempaa lykkiä taikinan sisään!

Minä en koskisikaan tuollaiseen huumeongelmaiseen pullanpaistajaan pitkällä tikullakaan!

Vierailija
24957/59931 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu Korhonen kirjoitti:

Joo kyllä rouva itsekin on homeinen ja lahoava, vaatisi operointia.

Ettäs kehtaat! Itse olet jo valmiiksi täysin läpimätä ikuinen kakara, ei ihme ettei se Camilla ex, mikä sen nimi nyt olikaan, Kenneth jaksanut sinua katsella!

Vierailija
24958/59931 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras paska päätösjakso.

Vierailija
24959/59931 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skandaaliuutisii! Edesmennyt kuningatar Elisabeth on Dahlian salattu isoäiti! En ollut saada happea kun kuulin!

Vierailija
24960/59931 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dahlia voisi ajaa Akin ja Henrikin pihalle ja muttaa Pihlajakadulle sen sviittinsä sijasta.

Ketju on lukittu.