Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Mahtaa prseeseen sattua kun istuu. Huh huh.
Kyllä voin rehellisesti sanoa, että alkuperäishahmot ovat mulle käytännössä ainoa linkki menneseen. Varmaan ei enää tekisi mieli katsoa jos ne poistuisi. Kaikki uudet ovat niin sieluttomia suurin osa ettei niistä luultavasti koskaan saisi samalla tavalla irti. Kyse ei ole näyttelijöistä vaan hahmojen taustoja ei enää avata.
Hyvänä esimerkkinä vaikka Robin. Mitä saatiin tietää hahmosta? Äiti Silviä, pari vuotta sitten menehtynyt vaimo ja ilmeisesti varakas. Mitään muuta ei kyseisestä hahmosta koskaan avattu missään tilanteessa.
Miitta Sorvali lausui hyvin "haukuit minut pataluhaksi!", katsoessaan ensimmäistä jaksoa Pöllötöllössä. Olisi niin hyvä johonkin rooliin, vaikka Ullan serkku tai olisiko siskoksi liian räväkkä 😂
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voin rehellisesti sanoa, että alkuperäishahmot ovat mulle käytännössä ainoa linkki menneseen. Varmaan ei enää tekisi mieli katsoa jos ne poistuisi. Kaikki uudet ovat niin sieluttomia suurin osa ettei niistä luultavasti koskaan saisi samalla tavalla irti. Kyse ei ole näyttelijöistä vaan hahmojen taustoja ei enää avata.
Ulla ja Aki oikeasti ainoat mukana olevat alkuperäishahmot, jonka haluaisin pysyvän sarjassa. Ismo tai Kalle ei tarjoa mitään mielenkiintoista tai Kari ja Elina uudella näyttelijällä. Kaikkien hahmojen pointti on enemmän tai vähemmän hukassa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvänä esimerkkinä vaikka Robin. Mitä saatiin tietää hahmosta? Äiti Silviä, pari vuotta sitten menehtynyt vaimo ja ilmeisesti varakas. Mitään muuta ei kyseisestä hahmosta koskaan avattu missään tilanteessa.
En tainnut menettää mitään vaikka jäi suurin osa jaksoistakin näkemättä siltä ajalta kun saapui. Kaikki vain tulee jostain ja sitten mitään ei avata sen suuremmin. Juonikuvioissakin sama ongelma. Kaikki tuntuu loppuvan ennen kuin mistään on saatu mitään irti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulla ja Aki oikeasti ainoat mukana olevat alkuperäishahmot, jonka haluaisin pysyvän sarjassa. Ismo tai Kalle ei tarjoa mitään mielenkiintoista tai Kari ja Elina uudella näyttelijällä. Kaikkien hahmojen pointti on enemmän tai vähemmän hukassa.
En ajattele sitä enää edes mielenkiinnon perusteella vaan siksi, että tuntee hahmot parhaiten. Niissä on joku tuttu ja turvallinen. Itse asiassa ovat myös pitkäikäisiä hahmoja. Kalle ollut paluureissullaan 11 vuotta, Aki syksyllä 9 vuotta ja Karinkin paluusta on se 8 vuotta. Pandemian aikana huomasin ettei Ullaan tavallaan tarvita, mutta toivon että Maija-Liisan oma toive toteutuu ja saa tehdä loppuun asti sarjaa.
Dahlia Mustavaara kirjoitti:
Jutta Korhonen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
XD mitä Jutan prseessä on
Mulla on uudet isot tissit, paksut huulet ja kunnon mehevä perse. Pitihän sitä käydä kohentamassa ulkonäköä. Dahlia tuskin sellaisista operaatioista selviäisi, eikä ne mitään auttaisikaan. Siksi valittaa kun on kateellinen.
Minä en haluakaan näyttää miltään kumiankalta, vaan arvokkaasti ikääntyvältä rouvalta!
Sulla oli kyllä tosi huono pylly. Paljon nautinnollisempaa lykkiä taikinan sisään!
Sen mummelin pakarat on varmaan melkoset rusinat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ajattele sitä enää edes mielenkiinnon perusteella vaan siksi, että tuntee hahmot parhaiten. Niissä on joku tuttu ja turvallinen. Itse asiassa ovat myös pitkäikäisiä hahmoja. Kalle ollut paluureissullaan 11 vuotta, Aki syksyllä 9 vuotta ja Karinkin paluusta on se 8 vuotta. Pandemian aikana huomasin ettei Ullaan tavallaan tarvita, mutta toivon että Maija-Liisan oma toive toteutuu ja saa tehdä loppuun asti sarjaa.
Ullalle toivoisin jotain uusia omia juonikuvioita, kuten pitopalvelukin oli tai Pasin kanssa deittailu. Jos nyt Maija-Liisa on yhtään paremmassa kunnossa vaikean sairastelun jälkeen ja saisi enemmän näyteltävää taas.
Tamara kirjoitti:
Sen mummelin pakarat on varmaan melkoset rusinat.
Minä en ole mikään mummeli ja ainakin ne ovat aidot toisin kuin sinun kumipallosi! Olet pelkkä suutaan pieksevä pyrkyri!
Tämän vuoden päätösjakso on tähän mennessä paras.
Joo kyllä rouva itsekin on homeinen ja lahoava, vaatisi operointia.
Vierailija kirjoitti:
Ei voita parin vuoden takaista.
Aaro Vaalanne kirjoitti:
Dahlia Mustavaara kirjoitti:
Jutta Korhonen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
XD mitä Jutan prseessä on
Mulla on uudet isot tissit, paksut huulet ja kunnon mehevä perse. Pitihän sitä käydä kohentamassa ulkonäköä. Dahlia tuskin sellaisista operaatioista selviäisi, eikä ne mitään auttaisikaan. Siksi valittaa kun on kateellinen.
Minä en haluakaan näyttää miltään kumiankalta, vaan arvokkaasti ikääntyvältä rouvalta!
Sulla oli kyllä tosi huono pylly. Paljon nautinnollisempaa lykkiä taikinan sisään!
Minä en koskisikaan tuollaiseen huumeongelmaiseen pullanpaistajaan pitkällä tikullakaan!
Aamu Korhonen kirjoitti:
Joo kyllä rouva itsekin on homeinen ja lahoava, vaatisi operointia.
Ettäs kehtaat! Itse olet jo valmiiksi täysin läpimätä ikuinen kakara, ei ihme ettei se Camilla ex, mikä sen nimi nyt olikaan, Kenneth jaksanut sinua katsella!
Vierailija kirjoitti:
Paras paska päätösjakso.
Skandaaliuutisii! Edesmennyt kuningatar Elisabeth on Dahlian salattu isoäiti! En ollut saada happea kun kuulin!
Dahlia voisi ajaa Akin ja Henrikin pihalle ja muttaa Pihlajakadulle sen sviittinsä sijasta.