Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Helsingin kuplassa elävänä vähemmistöläisenä on mielenkiintosta, ku puhutaan paljon Grindrin kautta esimerkiksi siitä että HKI:ssä on vaan btm miehiä liikaa ja liian vähän toppeja. Ihmisillä on aito huoli, kun kumppania ei löydy. Paljon yksinäisiä miehiä. Mut oikeasti on niin paljon miehiä jotka ei käytä mitään deittisovelluksia tai pyöri Hercussa viikonloppuihin. Salkkareissa ei ole näitä ongelmia. Siellä kaikki löytää aina heti sopivan kumppanin. Oikeastaan Kallella, Sampolla tai Petrillä tuskin on mitään linkkiä yöelämään.
Tämäkään palsta ei olisi kirjoittanut näin huonoa päätösjaksoa.
Vierailija kirjoitti:
Helsingin kuplassa elävänä vähemmistöläisenä on mielenkiintosta, ku puhutaan paljon Grindrin kautta esimerkiksi siitä että HKI:ssä on vaan btm miehiä liikaa ja liian vähän toppeja. Ihmisillä on aito huoli, kun kumppania ei löydy. Paljon yksinäisiä miehiä. Mut oikeasti on niin paljon miehiä jotka ei käytä mitään deittisovelluksia tai pyöri Hercussa viikonloppuihin. Salkkareissa ei ole näitä ongelmia. Siellä kaikki löytää aina heti sopivan kumppanin. Oikeastaan Kallella, Sampolla tai Petrillä tuskin on mitään linkkiä yöelämään.
Ei olla paljon vähemmistöbaaria nähty. Muutaman kerran kun Kalle tai Heli on alkuvuosina käynyt. Viimeisin taitaa olla se Helin ja Jirin käynti Dtm:ssä, sekin on reilun 10 vuoden takaa. En tiedä voiko laskea Kososen ja Larin baarissa käyntiä tai jotain Ossin ja Larin baarireissua. Niistä ei ainakaan mainittu että olisi mitään vähemmistöpaikkoja. Kävivät muutkin hahmot niissä joten tuskin olivatkaan. Ainakin näin muistelisin että kuvattu useamman kerran niissä.
Tuotanto halveksii katsojia tarjoamalla pelkkää paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Salkkareiden mainekaan ei nouse sillä että päätösjakso päättyy panemiseen 🤣
Dahlian kartano ja palvelijat voivat pelastaa sarjan laadun.
Kiitos tämän ketjun ja erityisesti sarjan haluan hypätä parvekkeelta alas ja kuolla.
Mä en oo vieläkään katsonut päätösjaksoa. En taida katsoakaan olen sen verran näitä kommentteja lukenut että taisi olla paskin ikinä xD
Vierailija kirjoitti:
Dahlian kartano ja palvelijat voivat pelastaa sarjan laadun.
Bravo! 👏 Vielä kun tämä ottaisi toteutuakseen.
Vierailija kirjoitti:
Mä en oo vieläkään katsonut päätösjaksoa. En taida katsoakaan olen sen verran näitä kommentteja lukenut että taisi olla paskin ikinä xD
Ei mikään menetys, ei todellakaan 🤣
Vierailija kirjoitti:
Päätösjakson takia sain syövän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olla paljon vähemmistöbaaria nähty. Muutaman kerran kun Kalle tai Heli on alkuvuosina käynyt. Viimeisin taitaa olla se Helin ja Jirin käynti Dtm:ssä, sekin on reilun 10 vuoden takaa. En tiedä voiko laskea Kososen ja Larin baarissa käyntiä tai jotain Ossin ja Larin baarireissua. Niistä ei ainakaan mainittu että olisi mitään vähemmistöpaikkoja. Kävivät muutkin hahmot niissä joten tuskin olivatkaan. Ainakin näin muistelisin että kuvattu useamman kerran niissä.
Muistaakseni jotkut miehet suuteli taustalla eli Lari ja Sami oli homobaarissa.
Vierailija kirjoitti:
Tuliko yllätyksenä?
Sama paska jatkuu syyskaudellakin. Ei mitään parannusta.
Katsojien pitäisi alkaa protestoida ja lopettaa sarjan katsominen. Tuotannon päätös, lopettavatko sarjan tekemisen kokonaan vai parantavatko laatua.
Aion kokea mä sen,
Onneksi sarja loppuu-u-uuu!
Poispäin mä matkustan,
En ja en,
Kaipaa huonoa laatua!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä !
Hirveetä halveksuntaa ja aliarvostamista, kun vain muutama esittäjä osaa näytellä.
Muut pelkkiä muumioita.
Töks töks töks...Ja silleen .
Tapahtuipa ihan mitä tahansa, ilmekkään eikä äänen sävy muutu ollenkaan.
Ja Nella.
Hänhän lopulta ymmärtää ( voi taivas !) jälkeen kerran Kristiania.
Ois ihan vuosikymmenen ihme jos Neiti osaisi jopa KARJAISTA.
Mutta ei, hän ymmärtää.
Toinen yhtä kivikasvo on kyllä äitinsä Eva.
Aina sama ääni, ilme kuin muovinukella.
Laila on niin avuton, paitsi jätkien kanssa.
Henrik , on sydänkäpynen ja täysverinen the centleman.
Joka tytön polvet notkahtaa.
Pian myös Danielan. Vaikka Daniela ei ole mikään luonne näyttelijä, niin Ei huono , vaikka ei hyväkään. Sellainen 6- vanha kouluarvosana 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä !
Hirveetä halveksuntaa ja aliarvostamista, kun vain muutama esittäjä osaa näytellä.
Muut pelkkiä muumioita.
Töks töks töks...Ja silleen .
Tapahtuipa ihan mitä tahansa, ilmekkään eikä äänen sävy muutu ollenkaan.Ja Nella.
Hänhän lopulta ymmärtää ( voi taivas !) jälkeen kerran Kristiania.
Ois ihan vuosikymmenen ihme jos Neiti osaisi jopa KARJAISTA.
Mutta ei, hän ymmärtää.Toinen yhtä kivikasvo on kyllä äitinsä Eva.
Aina sama ääni, ilme kuin muovinukella.Laila on niin avuton, paitsi jätkien kanssa.
Henrik , on sydänkäpynen ja täysverinen the centleman.
Joka tytön polvet notkahtaa.
Pian myös Danielan. Vaikka Daniela ei ole mikään luonne näyttelijä, niin Ei huono , vaikka ei hyväkään. Sellainen 6- vanha kouluarvosana 🙄
Jos vedetään positiiviseksi niin ketkä hyvät on? Kun melkein aina haukutaan huonoja.
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaaraa ei mitkään pakasterasiat tai huojuvat lavasteet pysäytä!
Ikä ja sairaudet pysäyttävät.
Juosten kustua saippuaa. Pitää vain tuottaa mahdollisimman paljon, ihan sama mitä se sitten on.