Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkut naiset sitten tykkää siitä jossei siitä saa varsinaisesti mitään. En ymmärrä.
Oon pannut monia naisia perseeseen. Ovat tykänneet. Olen ollut panemassa pyllyyn samalla kun kaveri veti vaginaan. Akka sekosi täysin. Pissas alle.
Mä taas panin yhtä nuorta jannua niin monta kertaa peppuun että vaihto sukupuolta. Hyvin nussittu?
Paska ohjelma haiseekin pskalle
On yksi luisto, tän strippiklubin
Liikun miesvirrassa mä varmoin askelin
Mua vastaan polkee, panoja vain
En tunnista mä niistä kaikkein haluttavain
Joka paikasta orgasmia hain.
Koska oikea kellari, sisäpiha, majatalon piha, yhtiön piha, Beigen tilat, kartanon tilat?
Kokevatkohan näyttelijät helposti ihastumisen tunteita jos hahmonsa on ihastunut ja paljon kohtauksia saman henkilön kanssa? Sellaisia mitättömiä tunteita joilla ei ole mitään oikeeta tekemistä minkään aidon ihastumisen tai rakkauden kanssa? Jos unohdetaan kaikki näyttelijöiden väliset rakkaustarinat. Muistaakseni Kallen näyttelijällä oli varmaan pari kolme vuotta sitten Instassaan joku lyhyt live, jossa puhui melko suoraan asioista. Verrattaen millä tavalla puhuu vaikkapa sarjan omissa livelähetyksissä. Kyseltiin voiko näyttelijä ihastua vastanäyttelijään jne ja jotenkin muotoili vastauksensa että ne jotka sanovat että ei ihastu valehtelee tms.
Vierailija kirjoitti:
Kokevatkohan näyttelijät helposti ihastumisen tunteita jos hahmonsa on ihastunut ja paljon kohtauksia saman henkilön kanssa? Sellaisia mitättömiä tunteita joilla ei ole mitään oikeeta tekemistä minkään aidon ihastumisen tai rakkauden kanssa? Jos unohdetaan kaikki näyttelijöiden väliset rakkaustarinat. Muistaakseni Kallen näyttelijällä oli varmaan pari kolme vuotta sitten Instassaan joku lyhyt live, jossa puhui melko suoraan asioista. Verrattaen millä tavalla puhuu vaikkapa sarjan omissa livelähetyksissä. Kyseltiin voiko näyttelijä ihastua vastanäyttelijään jne ja jotenkin muotoili vastauksensa että ne jotka sanovat että ei ihastu valehtelee tms.
Kuka nyt ei ois Noeliin ihastunut?
Munakellossa on 10 minuuttia absokalutis ti s tista elämää! Sen jälkeen mulle gintonic!
Maarit Salin kirjoitti:
Munakellossa on 10 minuuttia absokalutis ti s tista elämää! Sen jälkeen mulle gintonic!
Miks kaiken pitää mennä pilalle just ku mä olin niin onnellinen?
Ulla Taalasmaa. MÄ KU RI STAN SUT!
Sofia Salin kirjoitti:
Maarit Salin kirjoitti:
Miks kaiken pitää mennä pilalle just ku mä olin niin onnellinen?
Sun mummis on kato vanha juoppo!
Eikö teillä ole lainkaan häpyä!?
Helena Kuula kirjoitti:
Ei mulla ainakaan!
Tosimies voi antaa naisen panna.
Aki Nikkinen kirjoitti:
Helena Kuula kirjoitti:
Ei mulla ainakaan!
Etkö sä rakastakaan mua!?
Oisko Sonya Fadiga Beigen hallituksessa?
Helena Kuula kirjoitti:
Aki Nikkinen kirjoitti:
Helena Kuula kirjoitti:
Ei mulla ainakaan!
Etkö sä rakastakaan mua!?
Se halus vaan mummolta majatalon!!
Vierailija kirjoitti:
Varmasti jokainen ihminen kaipaa jonkintasoista hellyttää ja hyväksyntää. Ei se mikään ihme ole jos näytellessä sellaiset tunteet tuntuu hyvältä ja saa jotain ajatuksia liikkeelle. Mutta kuten sanoit varmasti myös valtaosa näistä tapauksista on täysin viattomia eikä millään tasolla etene mihinkään. Eikä kohtauksen ulkopuolella lennä mitään oikeaa flirttailua. Erikseen toden totta on ne tarinat joissa on rakastuttu.
Rönkkö kirjoitti:
Turpa kiinni joka iikka!!
Nut ulos täältä! ULOSS!!
Koska muuten on viimeksi tullut erikoisjakso? Silloin kun tuli 4000 jaksoa täyteen? Sekin oli kyllä aika floppi sen kumikalervon ja Delismon oven kanssa.