Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59931)

Vierailija
23381/59931 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menköön toi Anneli Mansikka muualle kiroilemaan.

Anneli Mansikalla on valtuuksia tehdä mitä vaan! Muuten saattaa jättää paljastamatta adoption tärkeitä tietoja.

Vierailija
23382/59931 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eva ja Sebastian olisi ollut hyvä pari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23383/59931 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristian ei edes ole komea, ei tosin Mikikään. Evan luulisi nimenomaisesti haluavan rikkaan ja komean miehen.

Puhu vain omasta puolestasi.

Vierailija
23384/59931 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menköön toi Anneli Mansikka muualle kiroilemaan.

Äläpäs taas aloita sitä määräilyä, kun ketjussa on ollut rauhaisaa.

Vierailija
23385/59931 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä se vanha harakka jaksaa mua haukkua. Ei vaan käsitä että on itse väärässä. Kohta koko kartano puretaan turhana ja siihen rakennetaan jotain muuta. Siellä on katto ihan säpäleinä ja hometta melkein joka huoneessa. Putketkin vuotaa. Ullakin sanoi että hyh hyh!

Vierailija
23386/59931 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu Korhonen kirjoitti:

Kylläpä se vanha harakka jaksaa mua haukkua. Ei vaan käsitä että on itse väärässä. Kohta koko kartano puretaan turhana ja siihen rakennetaan jotain muuta. Siellä on katto ihan säpäleinä ja hometta melkein joka huoneessa. Putketkin vuotaa. Ullakin sanoi että hyh hyh!

Mitä tuo tyttö hourailee, ettekö saa pidettyä sitä siellä mielisairaalassa?! Minulla on nyt Sebastian uutena remonttimiehenä, sentään siitä pettäjästä on johonkin työhön.

Vierailija
23387/59931 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dahlia Mustavaara kirjoitti:

Aamu Korhonen kirjoitti:

Mitä tuo tyttö hourailee, ettekö saa pidettyä sitä siellä mielisairaalassa?! Minulla on nyt Sebastian uutena remonttimiehenä, sentään siitä pettäjästä on johonkin työhön.

Kaipaako rouva lisää remonttiapua?

Vierailija
23388/59931 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joonatan Sievinen kirjoitti:

Aamu Korhonen kirjoitti:

Kysy siltä laudan pätkältä tarvitseeko hän apua, minä en sinne maaliroiskeiden keskelle mene.

Vierailija
23389/59931 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joonatan Sievinen kirjoitti:

Aamu Korhonen kirjoitti:

Kysy siltä laudan pätkältä tarvitseeko hän apua, minä en sinne maaliroiskeiden keskelle mene.

Asia selvä, hyvää päivänjatkoa rouvalle! 😎

Vierailija
23390/59931 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä seksiohjelma 🤮

Vierailija
23391/59931 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti Kalle ei edes ole kertonut paljoakaan itsestään ja menneisyydestään Sampolle.

Vierailija
23392/59931 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti Kalle ei edes ole kertonut paljoakaan itsestään ja menneisyydestään Sampolle.

Koko suhde on tuhoontuomittu. Kalle voisi mennä Kuisman luokse tai löytää jonkun uuden.

Vierailija
23393/59931 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko suhde on tuhoontuomittu. Kalle voisi mennä Kuisman luokse tai löytää jonkun uuden.

Kalle voisi mennä Larin luokse.

Vierailija
23394/59931 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaala siirretään uusiin tiloihin, kun tämä rakennus saa muuta käyttöä. Meillä on jo sopimus kaikesta. Tämä vain tarvitsee kaikkien allekirjoitukset.

Vierailija
23395/59931 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romppainen kirjoitti:

Sairaala siirretään uusiin tiloihin, kun tämä rakennus saa muuta käyttöä. Meillä on jo sopimus kaikesta. Tämä vain tarvitsee kaikkien allekirjoitukset.

Nää käytävätkin on vaarallisen samanlaisia, että tää on todella hyvä ratkaisu! Mun isäkin aina valittaa kun ei täällä meinaa löytää mihinkään.

Vierailija
23396/59931 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalle Laitela kirjoitti:

Romppainen kirjoitti:

Nää käytävätkin on vaarallisen samanlaisia, että tää on todella hyvä ratkaisu! Mun isäkin aina valittaa kun ei täällä meinaa löytää mihinkään.

Sähän voisit alottaa jo parin viikon päästä uudessa sairaalassa. Voin sanoa että siellä on miellyttävämmät potilashuoneetkin. Mutta ne allekirjoitukset!

Vierailija
23397/59931 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin tulla sinne kartanolle kans työskentelemään. Pitäisin huolta työmiesten hyvinvoinnista.

Vierailija
23398/59931 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin viemässä pilantuneet lihapullat ja mangot kaatopaikalle. Myöhemmin tajusin että se kaatopaikka olikin Dahlian kartano! Hah!

Vierailija
23399/59931 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eva Tamminen kirjoitti:

Mä voisin tulla sinne kartanolle kans työskentelemään. Pitäisin huolta työmiesten hyvinvoinnista.

Hävytön hepsankeikka, sinulla ei ole mitään asiaa sinne. Saat etsiä huijattavat kaksilahkeisesi muualta!

Vierailija
23400/59931 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutta Korhonen kirjoitti:

Kävin viemässä pilantuneet lihapullat ja mangot kaatopaikalle. Myöhemmin tajusin että se kaatopaikka olikin Dahlian kartano! Hah!

Et naurata minua yhtään, se yksi maalarityttönen oli aivan sekaisin. Et sinäkään mistään terävimmästä päästä ole.

Ketju on lukittu.