Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Sivukaupalla häirikkö laittaa viestejä muutaman minuutin välein. Eikö tuo pidä taukoa ollenkaan????
Taas loukkaavaa olettamista. Ilmiantoon menee.
Mustavaara-sarja tuo yhteen Salattujen elämien ja eturivin näyttelijät: "Saippuasarjan leimaa halutaan hälventää!"
Maaritin hahmoa sponsoroi myös Alko - Nämä kaikki yritykset ovat Mustavaara-sarjan yhteistyökumppaneita!
Miksi täällä ei spekuloida?
Salkkareissa vähemmistöjen kokema syrjintä ei näy. Oikeasti olen Helsingissä saanut huutelua kumppanin kanssa perääni. Etenkin Kalle tuntuu kävelevän aika usein käsikynkkää ja pusuttelevan julkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä ei spekuloida?
Sarja on laadultaan -0/5!!
Pitääkö taas ottaa Jasmin puheeksi kun kiusaaminen ja haukkuminen vaan jatkuu?
Haluutteko että esiinnyn teille onlyfansissa?
Raisa on Mustavaara-sarjan asiakas - "Tällä kertaa pysyy housut jalassa!"
Jasmin on valittajien yläpuolella.
MÄ AJATTELEN AINA VAAN OONAA SAA TA NA!
Mä ajattelen aina ja vain Sara Lohinivaa!
Vierailija kirjoitti:
Salkkareissa vähemmistöjen kokema syrjintä ei näy. Oikeasti olen Helsingissä saanut huutelua kumppanin kanssa perääni. Etenkin Kalle tuntuu kävelevän aika usein käsikynkkää ja pusuttelevan julkisesti.
No Helsingissä on kuin ulkomailla eläisi. Varmaan ymmärrät, että millaisessa ulkomaassa
Susanna Indren palaa Salin kuningatar -sarjaan: "Maarit on loistava hahmo ja Jaana valovoimainen näyttelijä!"
Vieläkö Kalle valvoo samaa vuorokautta? 😅
Sun kaltaiselle ääliölle on hankala selittää tätä tilannetta, kun sä et ymmärrä siitä mitään.